قسمت اول مصاحبه کانون هواداران با آقای قربانی

 این بار کانون هواداران البدر به سراغ مربی مدرسه فوتبال "آقای علیرضا قربانی" رفته تا حرفهای این مربی زحمت کش و صبور را به سمع دوستداران فوتبال و باشگاه البدر برساند. این مصاحبه در دو قسمت تهیه شده که بخش اول آن در مورد تمرینات فوتبال بزرگسال و بخش دیگر مسائل مربوط به مدرسه و آکادمی فوتبال است.

  

س . استارت فعالیت شما در تیم بزرگسالان چگونه بود ؟

ج : حدود 2 ماه پیش بنا به درخواست مسئولین تمرینات تیم زیر نظر من شروع شد ، حدود یک ماه پیش نیز آقای رضایی که یکی از مربیان بزرگ کشور هستند تیم را تحویل گرفتند. 

 

س . سیر تمرینات در این مدت چگونه بوده است ؟

ج : در این یک ماه و نیم بیشتر تمرینات جهت آماده سازی بچه ها بود و سعی شده از لحاظ بدنی بازیکنان را به حد مطلوب برسانیم و در صدد هستیم تمرینات را به گونه ای پیش ببریم که مشکلات فصل قبل مانند مصدومیت و خستگی بوجود نیاید. 

 

س . آیا بازیکنان جدید به تیم ملحق می شوند؟

ج : احتمالاً دو یا سه بازی تدارکاتی دیگر خواهیم داشت و تا دو سه هفته آینده نفرات اصلی تیم را مشخص می کنیم و با بازیهای تدارکاتی سعی میکنیم یازده نفر اصلی را شناسایی کنیم و تمرینات تاکتیکی را بر اساس داشته هایمان طرح ریزی کنیم. 

 

س . نظر شما در مورد بازیکن جذب شده چگونه است ؟

ج : فعلاً دو بازیکن جدید اضافه شدن که عملکرد راضی کننده ی داشتند و هم من و هم آقای رضایی از آنها رضایت داشته ایم و به احتمال فراوان یک بازیکن خارجی هم به تیم می پیوندد. 

 

س . رویکرد بازیکنان بومی در اردوی سپیدان و نظر آقای رضایی نسبت به آنها چگونه بوده است ؟

ج : آقای رضایی در اردوی که در سپیدان داشتیم حس خوبی نسبت به بازیکنان بومی داشت و هیچ کدام از بازیکنان بومی که پارسال همراه تیم بودند را کنار نگذاشت حتی دو بازیکن جدید هم به تیم اضافه کرد. بیشتر تمرکز ما این است که ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه داشته باشیم. 

 

س .  آیا بازیکنان جدیدی به تیم اضافه خواهند شد ؟

ج : به احتمال فراوان چهار بازیکن دیگر نیز به تیم اضافه می شوند. دو بازیکن شیرازی و دو بازیکن تهرانی که در پست های دفاع و فوروارد از آنها استفاده خواهیم کرد. 

 

س . آیا تمرینات تکراری و یکنواخت باعث خستگی بازیکنان نمی شود؟

ج : برنامه تمریناتی که ما داریم مطابق با تمریناتی است که تیم های لیگ برتری اجرا می کنند. ما باید تمریناتمان را بر اساس داشته های که در اختیار داریم برگزار کنیم و ما تمرینات آمادگی جسمانی را در خلال تمرینات تاکتیکی و کار با توپ انجام میدهیم. 

  

قسمت بعدی مصاحبه تا چند روز دیگر ...