گاز شیراز 55 * البدر بندرکنگ 65

آقای فیصل فرهانیان مدیرفنی تیم بسکتبال البدر بندرکنگ در خصوص دیدار تیم های گاز شیراز و البدر بندرکنگ چنین بیان نمودند: کادر مربیگری تیم فوق العاده بود و توانست تمام نقاط قوت و ضعف تیم را به شکل منطقی همراهی و رهبری کند. وی گفت: انسجام تیمی ، دفاع قابل قبول و ریباندهای فوق العاده از عوامل موثر در این دیدار بود ،که تمام بازیکنان به وظایف خود در حین بازی عمل میکردند. ایشان تیم بسکتبال گاز شیراز را تیمی سخت کوش که از چند بازیکن سوپرلیگ AS شیراز  بهره مند بود ،میدانست. شایان ذکر است که بازی خوب و قابل قبول بازیکنان بسکتبال البدر بندرکنگ در خانه حریف تعجب همگان را به خود معطوف کرد.  

   

آقای وحید ابوالحسنی سرمربی تیم بسکتبال البدر بندرکنگ در خصوص دیدار با تیم گاز شیراز فرمودند: تیم بسکتبال البدر بندرکنگ تنها نماینده استان هرمزگان در رقابتهای لیگ دسته اول کشور در هفته دوم به حول و قوه الهی و با کمک طرفداران ، سرپرستی ،کادرفنی و علی الخصوص بازیکنان تیم بسکتبال البدر بندرکنگ این تیم موفق شد تا تیم قدرتمند گاز شیراز را که از تنی بازیکنان سوپرلیگی تیم بسکتبال As شیراز برخوردار بود با حساب 65 بر 55 مغلوب کند . در این دیدار مسعود سلیمانی بازیکن 204 سانتی متری تیم بسکتبال البدر بندرکنگ با یازده امتیاز و دوازده ریباند حائز رتبه دابل دابل گردید. 

 

آقای محمد پای توران کاپیتان باتجربه تیم در خصوص دیدار با گاز شیراز چنین بیان داشت: تیم مربیگری روز خیلی خوبی را پشت سر گذاشت و در طول هفته انگیزه بسیار بالای به بازیکنان می دادند و تمام بازیکنان تیم یک دل و یک صدا خواهان برد مقابل تیم بسکتبال گاز شیراز بودند . وی گاز شیراز را تیمی بسیار خوب و منسجم می داند که از تنی از بازیکنان سوپر لیگی As شیراز سود میبرد اما به رهبری فوق العاده کاپیتان فنی تیم سیامک ویسی در داخل زمین و کنترل کردن آن تیم گاز شیراز اسیر حرکات تاکتیکی و تکنیکی تیم بسکتبال البدر بندرکنگ شد.