رضایی : داور با یک اشتباه بسیار ساده 3 امتیاز بازی را از ما گرفت

س : نظرتون در مورد بازی چی بود ؟

ج : قبل از هر چیز بایستی تبریگ بگم به تیم میناب طیور همینطور به سرمربی این تیم آقای جهانگیری. من تیم میناب طیور را در طول بازی های استان یک تیم خوب می شناسم. این را هم قبول دارم که امروز به خاطر گرفتن مساوی به شکلی فوتبال کردند که شاید تماشاگر این نوع بازی ها را نپسندد ولی باید دید اون باشگاه چی می خواست و هدفش از این بازی چی بود و فکر میکنم با این مساوی به هدف خودشان رسیدند . بچه های ما هم امروز خیلی خوب بازی کردند ، خیلی زحمت کشیدند شاید بیشتر از بازی های که اکثراً اینجا می بردیم ولی روش بسته ی که تیم میناب طیور بازی کرد باعث شد که اون تمرکز لازم بچه های ما نداشته باشند .

س : آقای رضایی همانطور که می بینید توقعات هواداران بسیار بالاست . بازی های اون البدری که در نیم فصل اول می دیدیم نسبت به نیم فصل دوم خیلی متفاوته ؟

ج : شما درست می فرمائید ، هوادار هم حق دارد ولی باور کنید همین تیم میناب طیور در نیم فصل اول اصلاً شناختی از تیم ما نداشت و انتظاری که از البدر می رفت مثل البدر سالهای گذشته بود ولی نتایجی که در نیم فصل اول گرفتیم یک مقداری برای تیم ها حساسیت ایجاد کرده . وقتی که روبروی تیم ما بازی می کنند خودتان می بینید  بطور مثال میناب طیور هفته ی گذشته با تیم لمزان بازی کرد . شما آن فوتبال رو با این فوتبال مقایسه کنید . مطمئنا ً اینجا وقتی روبروی البدر است انگیزه ی بازیکنان خیلی بالاتر خواهد رفت و خوب بازی میکنند . من فکر میکنم میناب طیور نیازی به این کارها نداشت ولی خب بخاطر گرفتن مساوی تلاش خودشان را کردند . تبریگ میگم بهشون و امیدوارم که بازی بعد بچه های ما بهتر از این بازی کنند و نتیجه بگیرند.

س : نطرتان در مورد داوری این بازی چی بود ؟

ج : من قبلاً هم گفتم  داورهای استان داورهای بدی نیستند خوب می بینند ، خوب قضاوت می کنند . یه سری اشکالاتی در همه جا است . من فکر میکنم داور روی یک صحنه خطا به سود ما گرفت ، معمولاً داور وقتی یک خطای اتفاق می افتد باید ببیند ادامه این توپ به کجا خواهد رسید ، اگر آوانتاژ داده بود توپ ما تبدیل به گل شد . ما الان 3 امتیاز از این بازی را گرفته بودیم ولی داور جوونی کرد و آن خطا را گرفت . این چیز ها تاثیرگذارند ، ولی من بازم ایرادی به داوری نمیگیرم . ان شاء... امیداورم که بازی به بازی آنها هم همینطور که ما تلاش میکنیم بهتر باشیم داورها هم بهتر شوند. ولی متاسفانه امروز شاهد بودیم که داور با یک اشتباه بسیار ساده 3 امتیاز را از تیم ما گرفت. در هر صورت و به هر حال اشتباه داوری در همه جا پیش میاد .

س : از بچه های خودتان در این بازی گفتید راضی بو دید ؟

ج : بله . من از نظر فنی از تیم خودم راضی ام . ولی به هر حال دیدید که میناب طیور به هدف خودش رسید ، ولی خاصیت فوتبال به همین است که نتیجه اش را کسی نمی تواند از قبل پیش بینی کند.  

س : حرف خاصی مانده که بگویید ؟

ج : برای تیم میناب طیور همینطور سرمربی این تیم آقای شهاب جهانگیری آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در آینده و بازی های باقی مانده موفق باشند.