گزارش کامل از نتایج مسابقات لیگ برتر استان والیبال بانوان

تیم والیبال بانوان البدر در تاریخ 3/12/89 عازم بندرعباس شد و پس از پذیزش راس ساعت 22 همان روز جلسه قرعه کشی با حضور نایب رییس هیات ، ناظر مسابقات و مسئول کل داوران صورت گرفت.در این لیگ 6 تیم از بندرعباس ،2 تیم بندرکنگ،2 تیم پارسیان،رودان،میناب،حاجی آبادو منطقه آزاد قشم شرکت داشتنند.با توافق اعضای هیات و ناظر مسابقات سرگروه طبق مقامهای سالهای گذشته انتخاب نشد و به قید قرعه جدول مسابقات طبق جدول فیزو برگزار شد.تیم ها در 2 گروه 3 تایی و 2 گزوه 4 تایی گروه بندی شدند. جدول گروه بندی به صورت زیر می باشد. اولین مسابقه تبم البدر راس ساعت 15:30 در تاریخ 4/12/89 انجام گرفت که این تیم توانست الزهرا ب را 3 بر 0 شکست دهد. ست اول 15-25  ست دوم 22-25  ست سوم  16-25.

دومین دیدار این تیم ساعت 17 در تاریخ 5/12/89 با تیم نجات بندر که قهرمان این دور مسابقات گردید صورت گرفت که تمامی بازیکنان این تیم  در سوپر لیگ سالهای گذشته شرکت نموده.این تیم توانست 3 بر 0 تیم ما را شکست دهد و نتایج در هر سه ست 14-25 بوده  است.

سومین دیدار این تیم با جنوب مهر پارسیان ساعت9 در تاریخ6/12/89 ،که این تیم در این مسابقات مقام چهارم را کسب نموده و دارای دو بازیکن ملی پوش از شیراز و 4 بازیکن قدر از باشگاه برق شیراز بوده ،این تیم 3 بر 0 تیم مارا شکست داد که در ست اول و دوم تقریبا بازی یک طرفه بوده  با نتیچه 10-25 اما در ست سوم با انجام یک بازی و هماهنگی اعضای تیم 24-26 نتیجه را واگذار کردیم.

از نکات جالب این دیدار این بود که تیم حاجی آباد با دو باخت به دور بعدی راه یافت.به علت انتخاب نکردن سرگروه ، گروهای الف و ج ضعیف و د وب قوی بودنند.به علت برنامه ریزی نادرست و کمبود وقت بازیکنان ساعت ها در سالن به سر برده و این خود باعث پایین آمدن توان جسمانی و تمرکز آنان بود.در کل سطح بازیها بسیار بالا بوده بازیکنانی از پرسپولیس تهران ،برق شیراز سوپر لیگ کرمان و باریکنان ملی شرکت کرده بودنند. تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان بوده و شرکت در این دور مسابقات انگیزه قوی در آنان ایجاد کرده و به امید خدا بتوانیم در سالهای آتی شاهد قهرمانی این بازیکنان باشیم. 

تیم والیبال بانوان البدر طی نامه ی به دفتر باشگاه از اقای بدر دریابان به خاطر تمامی حمایت های که از جوانان این شهر نموده  و از اینکه به ورزش بانوان و پیشرفت آنان تلاش های زیادی نموده  تشکر کرده،وهمینطور تشکر ویژه ی داشته اند خدمت آقای آذری مدیر عامل باشگاه جهت تشویق و حمایت تمامی بانوان و جوانان بومی.