البدر بندرکنگ 4 * 2 صنعتی کاوه تهران

 

علیرضا قربانی - تیم فوتبال بزرگسالان البدر دست به کار بزرگی زد و تیم پرمهره و دسته اولی کاوه تهران را در یک ماراتون واقعی در ضربات پنالتی شکست داد و به تمام کسانی که البدر را نمی شناختند درس بزرگی داد. اگر بخواهیم نگاهی آماری به این بازی داشته باشیم باید گفت که بچه های البدر در تمام نقاط عالی بودند. در دفاع، پرس، بازی ترکیبی و ایجاد موقعیت برتری از آن البدر بود . ما میتوانستیم در دقایق 2- 5- 8- 20 به گل برسیم ، ولید نوری مهاجم زیرک و توانمند البدر می توانست با کمی دقت بیشتر ما را صاحب گل کند حتی نیمه دوم هم 3 موقعیت عالی را از دست دادیم که این نشان از برتری مطلق ما مقابل تیم کاوه بود. الیته تیم کاوه تیم خطرناکی بود و در همان 15 دقیقه اول بازی مشخص شد که از چه تاکتیکی برای رسیدن به دروازه حریف استفاده میکنند ، آنها بیشتر بازی سازی را از خط دفاع شروع میکردند و هافبک و مهاجمین با بازی بدون توپ در عرض سعی در پیدا کردن روزنه ای برای حمله بودند که هوشیاری کادرفنی و دیفت بچه ها در زمین این حربه کاوه را ناکام گذاشت بطوریکه در نیمه دوم آنها عملاً هیچ کاه بودند و تمام توپهای آنها توسط خط هافبک قوی البدر مهار میشد. قطع ارتباط خط دفاع و هافبک آنها توسط بچه های البدر باعث شده بود که کادرفنی و بازیکنان کاملاٌ عصبی شوند و بازیکنان بدون تمرکز بازی کنند و همین امر باعث شد سرمربی آنها از بازی اخراج شود و بازیکنان 3 اخطار در نیمه دوم دریافت کنند . خط دفاع کاوه روی توپ های ارسالی و مستقیم کاملاً آسیب پذیر بود و 4 موقعیت البدر روی همین توپهای ارسالی بدست آمد و فقط خوش اقبالی تهرانی ها باعث شد در 120 دقیقه گلی دریافت نکنند.

در ضربات پنالتی اینگونه به نظر میرسید که تیم با تجربه کاوه به راحتی به پیروزی میرسد که این تفکر در کادر فنی و بخصوص دروازه بان کاوه کاملاً مشهود بود. اما کادرفنی البدر بامهارت خاصی در چیدن پنالتی زنان خود که این امر هم یک تاکتیک ویژه برای پیروزی است موفق شد تا پیروز این بازی شیربچه های البدر باشند.

در پایان اینگونه بایست گفت که بچه های البدر در دفاع عالی بودند و محسن جلالی و آرین آراگلی جزء برترین های البدر در این بازی بودند . ما در هفته جاری بازی سختی مقابل شهرداری اردبیل در اردبیل داریم .