طلسم ناکامی های البدر بالاخره شکست

 

عصر روز دوشنبه  مورخ 17/08/90 بازی بین تیم های البدر بندرکنگ – ملی حفاری اهواز در استادیوم تختی بندرلنگه برگزار گردید. مقرر شده بود که بازی در ساعت 14:45 شروع شود که بعلت عدم حضور داوران و نبودن وقت کافی جهت یعیین داوران جدید که این مسابقات را قضاوت کنند بازی با نیم ساعت تاخیر و با سوت داورانی از بندرعباس زده شد.

تیم فوتبال البدر بازی را هجومی آغاز کرد که نتیجه این حملات گل زود هنگام علی آسمانی برای البدر بود. در پایان نیمه اول دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود البدر به رختکن رفتند . در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت های خوبی را بوجود آوردند که تنها یک موقعیت البدر و آن هم از روی پاس بلند هافبک البدر به پشت مدافع ملی حفاری موقعیت تک به تک را برای آسمانی بوجود آورد و گل دوم برای البدر رقم خورد . البدر با این دو گل 5 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر از تیم های گیتی پسند ، گاز فجر بوشهر ، شموشک نوشهر و ملی حفاری اهواز در رده چهاردهم ماند.

 بازیکنان تیم فوتبال البدر در این دیدار را پژمان تیمور زاده ، سجاد اسفندیاری (اصغر مرادی) ، کنعان نخجوانی ، فرهاد پورزمان ، رحیم عربگری ، امین جعفری (عباس عزتی ) ، غلامرضا جلالی ، ایوب صالحی (عباس پرهیزگاری) ، محمدرضا همتی زاده ، علی آسمانی و ولید نوری بودند.