صحبت های قربانی قبل از بازی با صنعت مس کرمان

 

قبل از بازی با صنعت مس کرمان  مصاحبه ی کوتاهی با سرمربی تیم فوتبال نونهالان آقای قربانی ترتیب داده ایم که در ادامه خواهید خواند.

کانون : آقای قربانی با توجه به اینکه این اولین تجربه نونهالان البدر در لیگ برتر است ، شرایط بچه ها را چگونه می بینید ؟

قربانی : قبل از هر چیز از شما مسئولین محترم کانون هواداران تقدیر و تشکر میکنم که همیشه یار و یاور ما هستید. باید عرض کنم شرایط روحی بچه ها بسیار خوب است. ما تمرینات فشرده ای را در این مدت انجام دادیم و بعد از انجام دو بازی دوستانه در هفته گذشته مقابل حافظ شیراز که قهرمان لیگ استان فارس شده خود را برای بازی مقابل مس آماده کرده ایم . البته شرایط در لیگ برتر خیلی سخت است من خودم انتظار زیادی از بچه ها ندارم حضورمان بعنوان نماینده استان از شهر بندرکنگ در لیگ برتر نونهالان کشور به تنهایی نشان از شایستگی بچه ها دارد ولی مطمئن باشید که نمی خواهیم زنگ تفریح تیمهای رقیب باشیم و تمام تلاش خود را میکنیم تا از حیثیت نام البدر در کشور دفاع کنیم و بازی های تماشاگرپسندی را انجام دهیم. همگروهی ما با تیم های قدرتمند سپاهان ، ذوب اهن و مس کرمان میتواند تجربه خوبی برای بچه های ما باشد، ما میخواهیم شگفتی ساز شویم.

کانون : تیم مس را چقدر می شناسید؟

قربانی : از نظر فنی هیچ اطلاعی از تیم مس کرمان ندارم ، فقط می دانم که سال گذشته موفق شده تیم های سپاهان و ذوب اهن اصفهان و فولاد را شکست دهد.

کانون : نسبت به مسابقات زیرگروه کشور دسته دوم فصل گذشته چقدر تغییر داشته اید؟

قربانی : هیچ تغییری نداشتیم . من لیگ برتر را با همان بازیکنان فصل گذشته که صد در صد بومی و 90 درصد بومی کنگی هستند، شروع میکنم و به تک تک انها هم اعتماد دارم و مطمئنم در آینده تیم بزرگسال را همین بچه ها به موقعیت های بزرگی می رساندند البته تیم آلومینیوم هرمزگان قرار بود چند بازیکن نونهال در اختیارمان قرار دهند که متاسفانه بدقولی کردند و همکاری نکردند.

کانون : هدفتان در بازی فردا چیست ؟

قربانی :انشاءالله اگر شرایط آب و هوایی سازگار باشد و مشکلی پیش نیاید سعی میکنیم در 15 دقیقه نخست حریف را تجزیه و تحلیل کرده و با به دست گرفتن کنترل بازی و استفاده از نقاط ضعف حریف نتیجه دلخواه را بگیریم. البته کار خیلی سختی است . هوا اینجا خیلی سرد و خشک است و بچه های ما اصلاً با این شرایط آشنا نیستند. احتمال بارش باران هم هست. من امیدوارم بچه ها بتوانند در طول بازی انرژی خود را تقسیم کنند%

به امید موفقیت بچه ها در بازی مقابل مس .