قربانی : می خواهیم شگفتی ساز شویم.

 

نظرتون راجع به بازی چیه؟

من به بچه ها خسته نباشید میگم. به لطف خدا تونستیم در اولین بازی که همیشه دشوارترین بازی هم هست سربلند بیرون ببایم و یک امتیاز شیرین از کرمان با خودمون به کنگ ببریم. بازی سختی بود همین تیم مس چهارسال است که در رتبه های بالای کشور قرار دارد من در همان ده دقیقه ابتدایی تیم را تجزیه  و تحلیل کردم وبا یک جابه جایی توانستیم بازی را کنترل کنیم. خوشبختانه بچه ها تمام دستورات تاکتیکی  مرا در زمین بخوبی اجرا کردند و اگر بازی ناجوانمردانه تیم مس نبود شاید ما پیروز زمین بودیم . 

آیا گل تیم مس از نظر قانونی صحیح بود؟

متأسفانه ما مربیان و مسئولین باشگاهها در قبال رشد و شکوفایی بچه ها وظایف مهمی داریم در یکی از اینها رعایت بازی جوانمردانه است که تیم مس این نکته را رعایت نکرد. در صحنه ی گل مس بازیکنان ما بخاطر مصدومیت شدید پور ارژنگی توپ را به بیرون زدند ولی بازیکنان مس در عین ناباوری توپ را بجای اینکه به ما بدهند به تور دروازه ما چسپاندند، این عمل غیر قانونی نبود ولی غیر اخلاقی بود و از تیم مس چنین حرکاتی بعید بود باشگاه فرهنگی ورزشی مس باید الگوی اخلاق باشد.  

چرا در نیمه دوم تیم را عقب کشید ؟ آیا به تساوی راضی بودید؟

به هر حال ما در مقابل تیم مس کرمان با سابقه خوب در لیگ و در شهر کرمان بازی می کردیم. تیم ما هم تازه وارد لیگ برتر شده اصولا تیم های تازه وارد در هفته های نخست باختهای پرگل دارند ولی بچه های من این امر را ثابت کردند که می خواهند شگفتی ساز شوند. عقب نشینی ما در زمین کرمان طبیعی بود اگر ما مثل بی تجربه ها حمله می کردیم بدون شک با اختلاف بازی را می باختیم ،اگر هم برخی بچه ها مثل هر روزشان نبودند بخاطر اختلاف دما و رطوبت بود. من کسب این یک امتیاز را خیلی شیرین می دانم و معتقدم که ما حداکثر امتیاز را از تیم پر آوازه مس گرفتیم.  

داوری چطور بود؟

در این سطح از مسابقات بد نبود ولی میتوانست روی برخی خطاها با تجربه تر عمل کند. 

اگر صحبت خاصی دارید بیان کنید؟

من لازم میدانم که از زحمات اعضا هیئت مدیره که مرا شرمنده کردند و برای تماشای بازی به کرمان آمدند صمیمانه  تشکر کنم و این امتیاز شیرین را به آنها تقدیم می کنم و از تلاش بچه ها در این بازی هم تشکر می کنم امیدوارم که شما مسئولین کانون هم در راستای اهداف بلندتان موفق باشید.