حذف ناعادلانه البدرنوین از رقابت های جام دوحذفی

  تیم فوتبال البدرنوین در یک بازی تماشایی و دیدنی و در حالی که تا دقیقه 113 از حریف خود با نتیجه 3-2 پیش بود در پایان ۱۲۰دقیقه نبرد نفس گیر 4 بر 3 بازی را واگذار کرد. در این بازی که از نظر فنی در بالاترین سطح فوتبال استان بود رویش 7 گل از جانب دو تیم تمام حاضرین ورزشگاه را به وجد آورده بود.  

اما در این میان اشتباهات فاحش داور در این بازی حواشی هم به دنبال داشت پنالتی مشکوک در نیمه اول برای پرسپولیس باعث شد تا آه سرمربی البدر به آسمان بلند شود جالب اینجاست که پرسپولیس این سومین بردش بود که داور برایش پنالتی میگرفت ، در بازی پرسپولیس و استقلال هم دقیقه 93 با پنالتی داور پرسپولیس پیروز شد. در عین ناباوری 10 دقیقه بعد پنالتی مسلم روی مرزوق بحرپیما را نادیده گرفت تا شک و شبه ها بیشتر شود ، ولی این چیزی از ارزش های بچه های خستگی ناپذیر البدرنوین کم نمیکند و کم کم مسئولین باید جدی تر در مورد این تیم تصمیم گیری کنند این تیم بخوبی توان در لیگ های مطرح استان را دارد. گلهای سوم و چهارم پرسپولیس در زمانی به ثمر رسید که با مصدومیت رضا دهقان البدرنوین ده نفره بازی میکرد. ولی در طول این 120 دقیقه حتی یک لحظه عقب ننشست.

در پایان بازی هم برخی مسئولان هئیت فوتبال در یک عمل ناشایست بازی که به خوبی و خوشی تمام شده بود را به جنجال کشیدند، در طول بازی علی رغم ضعف داوری ولی هیچ مشکل و حاشیه ای بوجود نیامد . امیدواریم که مسئولین رده بالای هئیت فوتبال شهرستان کمی مسئولانه تر و با دید مثبت به البدر نگاه کنند نه مغرضانه !

نکته قابل توجه دیگر این بازی نبود ناظر و نماینده هئیت در کنار زمین بود .