قربانی : با برنامه خاصی مقابل ذوب آهن قرار خواهیم گرفت

بعد از پیروزی شیرین نونهالان البدر مقابل بهمن اراک در مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور این تیم در هفته چهارم میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود، ذوب آهنی که در دو بازی اخیر خود یک پیروزی و یک شکست را تجربه کرده است. باید دید قربانی و شاگردانش در این یک هفته ی که استراحت دارند هفته آینده چه تدابیری را برای مقابله با این تیم قدرتمند و خوب کشورمان اندیشیده اند. به همین منظور به سراغ علیرضا قربانی رفتیم تا نظرات ایشان را در مورد اتفاقات اخیر بازی های نونهالان بپرسیم.

بازی اخیرتان را در مقابل بهمن اراک چطور دیدید؟

من به تمام هواداران عزیز این برد را تبریگ میگم ، به هر حال زیباییهای فوتبال به این است که غیرقابل پیش بینی است ، ما در طول هفته گذشته فقط روی سیستم 3-4-3 تمرکز داشتیم و تمرینات خود را روی همین سیستم برنامه ریزی کردیم البته مشکلات بازیکنان اراک هم در ثبت این نتیجه بی تاثیر نبود. من لازم است از مسئولین تیم بهمن اراک بخاطر رعایت اصل جوانمردی که در آن شرایط حاضر به انجام بازی شدند صمیمانه تشکر کنم بالاخره آنها میتوانستند بخاطر صادرنشدن کارت بازیکنان بهانه جویی کنند و بازی نکنند و نهایتاً جریمه فدراسیون را قبول کنندولی احترام به تماشاگر ، بازیکنان و روح جوانمردی فوتبال باعث شد تا آنها بدون توجه به نتیجه بازی در این بازی حضور پیدا کنند که این عمل بسیار پسندیده است.

برد آسانی بود این طور نیست؟

ببینید این بازی در بالاترین سطح فوتبال کشور در رده نونهالان انجام شد، برای پیروزی در چنین بازیهایی حتماً باید برنامه خاصی داشت.بردن در شرایط خیلی سخت تر است چون تیم حریف تلاش میکند تا با جای خالی بازیکنان خود را پر کند اگر ما کمی احساس حمله میکردیم بدون شک نتیجه غیر از این بود .همانطور که دیدید ما 20 دقیقه شروع نیمه اول و نیمه دوم گل نزدیم ولی رفته رفته با حفظ توپ و ایجاد عرض دفاع حریف را باز کردیم و گلهای خود را روی کارهای ترکیبی به ثمر رساندیم مطمئن باشید تیم بهمن اراک یکی از مدعیان این گروه میشود چون تیم خیلی خوبی بود فقط خستگی راه و بازی 9 نفره توان آنها را در اواخر بازی کم کرد.بردن تیم های 9 نفره خیلی سخت تر است.

بازی سوم مقابل ذوب آهن را چگونه می بینید؟

ما این بازی را فراموش کردیم و از امروز تمام تمرکز خود را روی بازی ذوب آهن میگذاریم . بازی سختی پیش رو داریم سابقه و قدرت ذوب آهن اصفهان بر هیچ کس پوشیده نیست باید با برنامه خاصی مقابل این تیم بازی کنیم.