البدر بندرکنگ 2 * نفت محمود آباد 0

   دیدار تیم های البدر بندرکنگ و نفت محمود آباد از ساعت 14:00 در استادیوم ورزشی جهان پهلوان تختی شهرستان بندرلنگه آغاز شد. 

نکته قابل توجه اینکه محمد امین درویشی و مسعود رسولی دو بازیکنی که به تازگی از امید به تیم بزرگسالان پیوسته بودند از ابتدای بازی در ترکیب قرار داشتند نیمه اول  اتفاق خاصی رخ نداد و موقعیت های هر دو تیم یکی پس از دیگری از دست رفت . در نیمه دوم شهرام مهرپیما با چند تغییر غلامرضا جلالی و احسان آزادی در ابتدای نیمه دوم  و 15 دقیقه بعد علی چوپان را به میدان فرستاد.   

اولین گل البدر در دقیقه 65 روی پاس علی چوپان و ضربه خوب و محکم احسان آزادی خوشحالی را به سکوی هواداران هدیه کرد، دقایقی بعد از آن موقعیت مناسب و خوبی نصیب بازیکن جوان محمد امین درویشی شد که او نیز از  موقعیت بدست آمده نهایت استفاده را کرد و توپ را به تور نفتی ها چسپاند.   

البدر با این پیروزی 14 امتیازی شد و در رده دهم جدول جای گرفت ، نفت محمود آباد هم همان 17 امتیازی باقی ماند.  فردا نیز در آخرین بازی از هفته دوازدهم ، ذوب آهن نوین اصفهان میهمان فولادنوین خوزستان در اهواز خواهد بود.  

بازیکنان تیم فوتبال البدر در این دیدار: پژمان تیمورنژاد، رحیم عربگری، فرهاد پورزمان، علی اصغر مرادی، عباس عزتی، محمدامین جعفری(45-غلامرضا جلالی)، مسعود رسولی سلیمانی(45-احسان آزادی)، عباس پرهیزکاری(65-علی چوپان)، ایوب صالحی، محمدامین درویشی، ولید نوری