مصاحبه کوتاه با سرپرست فوتبال البدر در مورد اردوی شیراز

بعد از گذشت یک هفته از اردوی تیم فوتبال ، تصمیم گرفتیم با آقای صیادی سرپرست فوتبال البدر گپی کوتاه داشته باشیم . بعد از ظهر روز شنبه ساعت 13:00 با ایشون تماس گرفتیم و برای یک ساعت دیگر  وقت مصاحبه گرفتیم و ایشان نیز با روی باز پذیرفتند.

 

 

 
برای مشاهده و خواندن مصاحبه روی ادامه مطلب کلیک کنید  

ساعت : 14:00 

 

پ : سلام ، آقای صیادی خسته نباشید . ابتدا توضیحی مختصر در مورد این اردو  به ما می دهید.

ج : منم سلام میگم به شما و همه هواداران عزیزی که اخبار باشگاه را دنبال می کنند . در مورد این اردو بایستی بگویم این سومین اردوی آمادگی تیم فوتبال البدر است که از شنبه هفته پیش یعنی پانزدهم مردادماه در محل منطقه پتروشیمی شیراز برگزار می کنیم. 

 

پ : از نحوه تمرینات به ما بگویید اینکه تمرینات در این ایام به چه گونه است ؟

ج : بازیکنان در در دو سیفت صبح و بعد از ظهر به تمرینات بدنسازی با وزنه ، کار با توپ و کارهای تاکتیکی می پردازند. 

 

پ : بازی های تدارکاتی هم در دستور کارتان بوده و هست ؟

ج : بله – همانطور که خود شما هم در جریان هستید روز پنج شنبه یک بازی مهم تدارکاتی با برق شیراز که یکی از تیم های حاضر در لیگ دسته اول کشور بود ،داشتیم  که با نتیجه یک بر صفر توانستیم پیروز باشیم ، البته این پیروزی صرفاً مختص به نتیجه بازی نبود ، بچه ها بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و اکثر بازیکنان در آن بازی تست مورد آزمایش و تست قرار گرفتند. 

 

 پ : زننده گل البدر در این دیدار چه کسی بود؟

ج : آرین آراگلی در دقیقه 50 تک گل بازی را برای البدر به ثمر رساند. 

 

پ : آقای صیادی با اینکه قرار بود اردو بعد از این بازی نیز به پایان برسد چه شد که هنوز در شیراز هستید؟

ج : بله –  با اینکه در طول اردو بازیکنان تمرینات سخت را پشت سر گذاشتند و قرار بود که اردو روز شنبه یعنی امروز به پایان برسد با نظر کادر فنی تا یک هفته بعد یعنی بیست و نهم مرداد تمدید گردید تا بازیکنان هماهنگ تر شوند.  

 

پ : برنامه های این هفته تان در این اردو چیست ؟

ج : چند بازی دوستانه دیگر در دستور کار خود داریم که در روزهای یکشنبه ، سه شنبه و جمعه به مصاف تیم های دیگر شیرازی خواهیم رفت تا تیم به مرز آمادگی برسد. 

 

پ : ممنون آقای صیادی از اینکه وقت تان را در اختیار کانون هواداران قرار دادید . در آخر حرفی اگر هست ،بفرمائید.

ج : مرسی در پایان جا دارد تشکری داشته باشم از مسئولین محترم باشگاه ، هئیت مدیره باشگاه جناب آقای دریابان و همینطو رآقای اسماعیلی و مدیرعامل محترم باشگاه آقای آذری که در برپایی این اردو کمال همکاری و مساعدت لازم را با ما داشته اند. امید است که بتوانیم جوابگوی محبت این عزیزان را داشته باشیم .