در شب پیروزی مساوی شدیم ...!

 در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان باشگاهی بندرلنگه دیشب دو تیم البدر و دریانوردان به مصاف هم رفتند. در این دیدار که با توجه به سابقه رجزخوانی های دو تیم به دربی کنگ معروف شده تیم البدر در یک دیدار برتر از حریف خود در حالی که بازی و سه امتیاز را در دست داشت توسط دو اشتبـاه بچه گانه یکی توسط کمک داور که گل واضح و درست البدر را مردود اعلام کرد و دیگری اشتباه باورنکردنی مدافع خودی، دو امتیاز حساس این دیدار را از دست داد و بازی برده را با مساوی عوض کرد. در این دیدار که دو تیم بسیار زیبا و جاندار بازی می کردند تیم البدر در کل بازی سرتر از حریف خود بود و بازی و میدان را در اختیار داشت و اگر فاحش کمک داور نبود شاید نتیجه ای متفاوت رقم میخورد به هرحال بازیکنان این تیم نتوانستند قدر موقعیت های خود را بدانند و بازی برده را با تساوی عوض کردند. در ادامه این بازیها هفته آینده البدر باید به مصاف اتحاد گزیر برود. البدر برای سروسامان دادن به وضعیت در جدول مسابقات باید بقیه بازیهای خود را با پیروزی به پایان برساند..

هفت گل زیبا هدیه نوجوانان البدر به ملوان

از هفته هفتم مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاههای شهرستان بندرلنگه تیم خوب و یکدست البدر با نتیجه پرگل هفت بر صفر بر تیم ملوان غلبه کرد تا با 14 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی مسابقات نوجوانان شهرستان قرار بگیرد . در این مسابقات مهاجمان البدر می توانستند گلهای بیشتری هم بثمر برسانند اما عدم دقت در ضربات آخر مانع این کار شد. حال تماشاگران علیرضا قربانی منتظر بازی هفته آینده با تیم مدعی پرسپولیس هستند تا پیروزی بر این تیم به مکان سوم جدول برسند. در دیگر دیدار این هفته استقلال با دو گل دریانوردان را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.  "جدول مسابقات در ادامه مطلب"

ادامه مطلب ...

حرفهای درگوشی

از اطراف باشگاه به گوش میرسد که بعد از اعزام تیم فوتبال به اردوی دبی مسئولان در نظر گرفتند برای تشکر از بچه های بسکتبال که سال به نسبت موفق تری از تیم فوتبال را سپری کرده اند آنها را نیز به یک اردوی خارج از کشور اعزام کنند. از ما نشنیده بگیرید ولی اگر یک وقت از کسی شنیدید که بسکتبال البدر عازم اردوی خارج از کشور هست این پست ما را به یاد بیارید.! از قرار معلوم هم بچه های بسکتبال جذابیتی را در دبی نمی بینند و هوای بهاری آنتالیا را بر گرما و شرجی دبی ترجیح می دهند . 

علی منفرد : دریا را مقتدرانه شکست خواهیم داد

سرمربی تیم البدر نوین در مصاحبه با خبرنگار ما گفتند: بازی فردا شب با دریانوردان بسیار حساس و مهم است و به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داریم وی بیان کرد هم اکنون از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستیم و نسبت به تیم دریا آماده تر هستیم و این بازی را مقتدرانه خواهیم برد. وی گفت : به هواداران قول میدهم با یک بازی زیبا صد در صد ما پیروز میدان خواهیم بودو می خواهیم امتیازهای را که از دست داده ایم ، جبران کنیم.  

 

دریانوردان را با اختلاف شکست می دهیم

علیرضا قربانی مربی تیم فوتبال البدر نوین در مصاحبه با خبرنگار کانون هواداران البدر گفت : تیم در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و در هفته ی گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و تنها دو بازیکن خود به همراه نخواهیم داشت که با توجه به آمادگی تیم مشکلی نخواهیم داشت. وی اعلام کرد در بازی فردا شب مقابل دریانوردان این تیم را با اختلاف شکست خواهیم داد. او در ادامه با توجه به مسائل پیش آمده و حکم صادره از سوی کمیته انضباطی در مورد محرومیت خود گفتند: جریاناتی در کار هستند که البدر نتیجه نگیردکه با توکل به خدا جواب آنها را در زمین فوتبال خواهیم داد. 

تاریخ اعزام اردوی تیم فوتبال البدر

تیم فوتبال البدر از روز سه شنبه اردوی خود را در دبی آغاز خواهد کرد. بعد از قهرمانی تیم البدر در تورنمنت فرهاد جناح و یک فصل حضور سخت در لیگ برتر استان ،تیم البدر اردوی تفریحی خود را از روز سه شنبه در دبی برگزار خواهد کرد در این اردو که تیم ، میهمان ابراهیم رضایی عضو هئیت مدیره باشگاه البدر است، مسئولان تیم تلاش میکنند بتوانند چند بازی تدارکاتی سبک نیز برگزار کنند ضمن اینکه مذاکرات نهایی خود را با چند بازیکن خارجی برای حضور در فصل آینده در این تیم انجام دهند. با توجه به حضور فصل بعد البدر در لیگ دسته دو کشور و نیاز این تیم به جذب نیروهای بهتر و در کنار آن استفاده از پتانسیل موجود باشگاه این اردو ضروری به نظر میرسید.  

دومین پیروزی پیشکسوتان البدر

  

 

 

 

در ادامه بازیهای پیشکسوتان بندرلنگه دیشب دو تیم البدر بندرکنگ و شاهین بندرلنگه به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم البدر توانست با نتیجه 4 بر1 حریف خود را شکست دهد تا به دومین پیروزی خود در این مسابقات دست یابد. نیمه اول این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید ولی در نیمه دوم تیم البدر بازی را در اختیار گرفت و توانست 3 گل دیگر به حریف خود بزند و در پایان 2 تیم با نتیجه 4 بر 1 به کار خود پایان دادند، از نکات قابل توجه این بازیها کیفیت پائین بازی ها است که امری طبیعی به نظر میرسد. اما آیا نمیشد با کمی تغییر در قوانین بازیها ، شرط سن بازیکنان را به پایئن تر تغییر داد تا کمی شور و هیجان جوانی با ذوق و تفکر و سلیقه های سنین بالاتر هیجان بیشتری به بازیها بدهد و بازیها در سطح بالاتری انجام شود.   

   

     

حضور در لیگ دسته دوم کشور و مذاکره با دو بازیکن خارجی

  

 

 

 

بدر دریابان روز پنج شنبه از حضور همزمان دو تیم البدر و البدرنوین در لیگ های معتبر خبر داد و گفت : البدر قصد خرید امتیاز یک تیم لیگ دسته دوم کشور را دارد تا در لیگ دسته دوم کشور در رقابت های فصل آینده شرکت کند و البدر نوین جایگزین البدر در لیگ برتر استان هرمزگان خواهد شد. مالک و موسس باشگاه البدر در جواب به خبرنگار وب سایت هواداران در مورد نقل و انتقالات فصل آینده گفت : مذاکرات اولیه با دو بازیکن نیجیریه ی و غنایی صورت گرفته و میشود گفت 90 درصد هر دو طرف توافق خود را ابراز داشته اند .

   

     

مذاکره با دو بازیکن خارجی ...

  

 

 

 

عضو هیئت مدیره باشگاه البدر بندرکنگ با اشاره به پیروزی تیمش مقابل ساحل بستانه گفت:‌ معتقدم تیم البدرنوین پتانسیل لازم  برای حضور در رده های بالاتر جدول را  دارد . محمد پای توران که در حال حاضر به دبی سفر کرده در گفت‌وگوی تلفنی به خبرنگار وب سایت هواداران گفت،‌ در حال حاضر با دو بازیکن خارجی در حال رایزنی هستیم . که خبرهای کامل را تا چند روز آتی به سمع دوستداران و هواداران باشگاه خواهیم رساند. پای توران همچنین از اطلاع رسانی وب سایت هواداران  تشکر کرد و گفت:‌ حمایت همه جانبه اصحاب رسانه به آرامش درون تیمی البدر و البدرنوین و انگیزه مضاعف بازیکنان کمک خوبی کرده است.