راهکارهای ما هواداران

  

 

دو راهکار پیش روی ما قرار دارد. اول اینکه آنهایی که به هر ترتیبی مخل حرکت تیم هستند را شناسایی کنیم و آنها را بدون هیچ تعارفی کنار بگذاریم. راه دوم این است که هر چه که تا امروز گذشته را پشت سرمان بگذاریم و فراموش کنیم. سوء تفاهم ها و مشکلات شخصی را فراموش کنیم و به معنای حقیقی کلمه، همدل شویم. منیت ها را کنار بگذاریم و به ارتقا تیم فکر کنیم، حرفه ای فکر کنیم، حرفه ای عمل کنیم و در جای خودش، به خاطر یکدیگر، از خودمان هم بگذریم."

محمد صالحی : گل نخوردن با من بقیه با بچه ها

 محمد صالحی دروازبان تیم البدرنوین در مصاحبه با خبرنگار کانون هواداران اعلام کرد به امید خدا برای بردن دیوان به میدان می رویم تا بتوانیم به سه امتیاز این دیدار ،وضعیت خود را در جدول لیگ سروسامان دهیم. وی با اشاره به مشکلات پیش رو و غیبت در دیدار گذشته مقابل استقلال اعلام کرد بنده با توجه به وضعیت نظام وظیفه و محدودیت های موجود نتوانستم در بازی قبلی حضور یابم و بابت غیبت در دیدار قبلی از تمامی هواداران عذرخواهی میکنم . وی گفت :  تمام توان خود را درون دروازه به کار میبرم و به هواداران قول می دهم اجازه باز شدن دروازه را به حریف ندهم. وی در پایان از تمامی مسئولین بخصوص آقایان دریابان ، رضایی و منفرد بابت زحماتی که جهت رفع مشکلات پیش روی وی متحمل شده اند تشکر کرد و گفت امیدوارم بتوانم با بازی خوب و سه امتیاز این دیدار از زحمات عزیزان تشکر کنم.

اعلام اسامی نفرات شمشیربازی بانوان البدر

 حضورتیم البدر در اولین دوره مسابقات سوپرلیگ شمشیربازی بانوان کشور

اسلحه فلوره : مینا اسفنجانی ، کژال شیخی ، سحر قهوه چیان ، مطهره محسنی ،الهه بالو -اسلحه اپه : پریناز ، پریسا فراهانی ، مریم زلفخانی ، فاطمه ریاحی  ، نسترن فرهنگی - اسلحه سابر : سارا سامنی ، ماریه ناصری ، فریماه فکری ، سارا کیانی -سرپرست و مدیر تیم : زهره شهرابی سلیمانی 

حسن آذری -مدیر عامل باشگاه البدر بندرکنگ : گله مند نیستم

 به نقل از روزنامه صبح ساحل : در رشته های فوتبال ، بسکتبال ، تنیس روی میز ، اسکیت ، بدنسازی و والیبال بانوان فعال هستیم و فوتبال ساحلی هم به علت اینکه هنوز در استان جا نیفتاده راکد می باشد. همه کارها را با همیاری و همکاری انجام می دهیم. مشکل خاصی نداریم و تا به حال به مشکلی برنخورده ایم . اداره کل تربیت بدنی  همواره با آغوش باز از ما استقبال کرده و در حد توانشان با ما همکاری داشته اند. بالاخره از همه چیز راضی هستیم تا حالا موردی پیش نیامده که دلسرد و گله مند باشیم.

پیروزی 10 بر صفر البدر مقابل خلیج فارس

 در ادامه مسابقات فوتبال نوجوانان شهرستان بندرلنگه بچه های البدر با مربیگری علیرضا قربانی موفق شدند با زدن ۱۰ گل زیبا تیم خلیج فارس را شکست دهند و فاصله خود را با تیم های مدعی کمتر کنند. در این دیدار محمد دستبند 4 گل ، رامین راشدی 4 گل ، رسول بهبودی و حمید هرندی گلزنان البدر بودند. نوجوانان البدر که بازیهای خوب و روانی را از خود به نمایش گذاشتند در این بازی نشان دادند که در تمرینات بسیار سخت کوش بودند و تمام تفکرات و دستورات مربیان خود را به خوبی در زمین پیاده کردند و این نوید آینده درخشانی را برای باشگاه البدر در پی دارد. محمد کنگی و محمد دستبند از بهترین بازیکنان این بازی بودند ضمن اینکه محمد دستبند هم اکنون با 20 گل زده مدعی آقای گل این رقابتها می باشد.

 

دنیای ورزش :قهرمانی البدر کنگ در هرمزگان و رسیدن به لیگ دو

 به نقل از هفته نامه دنیای ورزش : مشکلات مالی از بزرگترین مشکلاتی است که باعث شده جای بسیاری از تیمها در لیگ های کشور خالی باشد، اما چناتچه توقعات پائین بیاید حداقل در سطوح پائین تر ، میتوان حضور پر رونق باشگاهها را شاهد بود. این موضوعی است که ظاهراً در استانی چون هرمزگان حل شده تا جایی که 9 تیم در لیگ برتر این استان حضور داشته و نهایتاً تیم البدر بندرکنگ از شهری حدود 20 هزار نفری از توابع بندرلنگه قهرمان شده  در حالی که فینال 79 بر 71 آلومینیوم بندرعباس را شکست داده است. فیصل فرهانیان مدیر تیم البدر از بندرکنگ که از پیشکسوتان بسکتبال است و در زمان سرپرستی او در تیم فتح تهران بسیار پرتوان ظاهر می شد، می گوید : "استان هرمزگان در بسکتبال بسیار با پتانسیل است و علاقمندان زیادی بسکتبال را دنبال میکنند که حضور حامیان مالی تنور مسابقات را گرمتر می کند." فرهانیان با قدردانی از بدر دریابان رئیس هئیت مدیره تیم البدر بندرکنگ که در ساماندهی این تیم تعیین کننده بوده است می گوید :"ما سعی داریم در ادامه نوجوانان و جوانان مستعد را جذب بسکتبال کنیم چرا که با مدیریت خوب محمود مشحون در فدراسیون بسکتبال و نتایج خیره کننده این ورزش در بسیاری از استانها طرفداران زیادی پیدا کرده است. بنابراین هر کس در هر لباسی در بسکتبال باید دین خود را به آن ادا کند." شایان ذکر است که کاظم عالی نژادیان ، علی خدامراد بهرام زاد و محمد بحری، سرمربیگری ، مربیگری و سرپرستی تیم البدر بندرکنگ را برعهده داشتند و این تیم با قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر زیر گروه کشور در سال جاری در لیگ دسته دوم نیز حضور خواهد داشت.  

متن کاملی بود از گزارش هفته نامه وزین و پر مخاطب "دنیای ورزش" در شماره 1871

صیادی : عدم گلزنی مهاجمان البدرنوین باعث باخت این تیم شد

 در ادامه ی لیگ قهرمانی باشگاهی بندرلنگه ساعاتی پیش دو تیم البدرنوین و گشه به مصاف هم رفتند. در این دیدار که مهاجمان البدرنوین نتوانستند از موقعیت های خوب نتیجه ی را برای تیم خود به ارمغان بیاورند، در واپسین دقایق بازی این گشه بود که با تک گل مهاجم خود توانست با کسب سه امیتاز از زمین بازی خارج شود. بعد از بازی با سرپرست تیم البدر نوین در مورد باخت این تیم پرسیدیم که وی صراحتاً مقصر اصلی باخت البدر را عدم گلزنی مهاجمان تیم خود دانست.

 

اولین جلسه مربیان و مسئولین بسکتبال البدر در سال جاری

 ساعاتی پیش  اولین جلسه کمیته مربیان بسکتبال البدر در محل اتاق کنفرانس باشگاه برگزار شد.به گزارش خبرگزاری وبسایت هواداران گردهمایی بین مربیان و بازیکنان بسکتبال البدر برگزار شد و مسئولین درباره شرایط جذب بازیکنان مینی و طرح تقویت و پیگیری استعدادهای نهفته در جامعه صحبت کردند.در این جلسه که حدود هفت نفر  از مربیان و مسئولین بسکتبال البدر حضور داشتند آقایان بهرامزاد (سرمربی بسکتبال )، آقای محمدبحری (سرپرست تیم)، آقایان برکت و داوود بحری ،میرزایی (مربیان بسکتبال مینی و بزرگسال)، آقایان پای توران و عارف بحری (اعضای هئیت مدیره باشگاه) و چندی از بازیکنان بزرگسال البدر به گفتگو و طرح ایده های خود پرداختند .  

اعلام نتایج مسابقات اسکیت منطقه 4 کشور

  سومین دوره مسابقات اسکیت جایزه بزرگ منطقه 4 کشور در محل پیست اسکیت ورزشگاه 15 خرداد آزادشهر یزد در بخش آقایان از روز پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه به مدت دو روز و با حضور 48 ورزشکار در قالب پنج تیم از بندرعباس، کرمان، البدر بندرکنگ ، سیستان و بلوچستان و یزد برگزار شد که نتایج را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.


ادامه مطلب ...

قهرمانی البدر در هشتمین دوره مسابقات کاراته استان

  وبلاگ هئیت کاراته شهرستان بندرلنگه :هشتمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آقایان استان هرمزگان سبک شوتوکان بین المللی انتخابی قهرمانی کشور با حضور ۵ تیم ( البدر بندرکنگ- سامان بندرعباس-ستاد حفاظت اجتماعی دادگستری هرمزگان- شهرستان قشم و شهرک مروارید پالایشگاه بندرعباس) در سه رده سنی نوجوانان - جوانان و بزرگسالان در سه بخش کاتای انفرادی - کومیته تیمی و کومیته انفرادی در سالن باشگاه امام حسین (ع) برگزار گردید. ادامه گزارش را می توانید در ادامه مطلب بخوانید...

 

 

ادامه مطلب ...