نتایج مسابقات رده سنی نونهالان قهرمانی کشور

 

پنجشنبه 26/03/1390

البرز اصفهان  4–0  آزادی لنگرود 

البدر بندرکنگ  2–0  فرابرتر فریدون کنار  

 

جمعه 27/03/ 1390 

فرابرتر فریدون کنار  3–2  البرز اصفهان
البدر بندرکنگ  2–0  آزادی لنگرود 

 
شنبه 28/03/1390 

آزادی لنگرود  3–0  فرابرتر فریدون کنار 

البدر بندرکنگ  1–0  البرز اصفهان 

  

استادیوم ورزشی جهان پهلوان تختی شهرستان بندرلنگه   

 

 

گام بزرگ باشگاه برای حضور در لیگ دسته یک فوتبال نونهالان کشور

 سرپرست تیم فوتبال البدر در گفتگوی از امید فراوان برای لیگ یکی شدن نماینده نونهالان فوتبال استان در ماه جاری خبر داد. علی صیادی گفت : در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی بندرلنگه از 26 خردادماه به مدت 3 روز میزبان تیم های آزادی لنگرود، البرز اصفهان و فرابرتر فریدون کنار است. این مقام مسئوول اضافه کرد : در دور نخست تیم البدر ، در رفسنجان با اختلاف گل نسبت به تیم میزبان به مربیگری علیرضا قربانی به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کرد و حالا زمان آن رسیده تا بازیکنان صدر در صد بومی جام قهرمانی را در بندرلنگه بالای سر ببریم و جواز حضور در لیگ دسته اول فوتبال نونهالان کشور را بدست بیاوریم.

جدول مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال استان هرمزگان

 

  برگرفته از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی البدر          

 

البدر بندرکنگ ، دسته دومی شد

 مصاحبه مدیرعامل باشگاه البدر با روزنامه صبح ساحل : 

خرید امتیاز دسته دو فوتبال کشور توسط باشگاه البدر بندرکنگ بیان گر دید وسیع مدیران این باشگاه است. مدیرعامل البدر در گفتگو با صبح ساحل از خرید امتیاز تیم آریاگستر کیش خبر داد و ادامه داد: برای بلند آوازه کردن نام هرمزگان در ورزش کشور هر تلاشی خواهیم کرد. حسن آذری با اذعان به اینکه از شهریورماه رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور آغاز می شود گفت : از هم اکنون کادر فنی این تیم متشکل از احمد رضایی به عنوان سرمربی ،حسین غلامی کمک اول ، حسن آریان مربی دروازبان ها ، بهنام فروغی راد بدنساز و علی غلامی منفرد کمک دوم به سرپرستی عل صیادی کارش را آغاز کزده است . وی اضافه کرد: با اولویت استفاده از بازیکنان بومی مستعد هرمزگانی آغاز کرده ایم و سعی داریم با مهره ها و حمایت عالی جواز صعود به دسته های بالاتر را پیدا کنیم و همچنین از حیثیت فوتبال هرمزگان دفاع کنیم. آذری با توجه به سرمایه گذاری فراوان بر رده های پایه اذعان کرد سعی داریم در آینده حداقل با 90 درصد بازیکنان بومی در لیگ معتبر کشور حاضر شویم.

مسابقات کشوری نونهالان

به گزارش وب سایت رسمی ،مسابقات رده سنی نونهالان قهرمانی کشور به میزبانی تیم البدر بندرکنگ از تاریخ بیست و ششم خرداد ماه در شهرستان بندرلنگه شروع و در تاریخ بیست هشتم خرداد ماه به پایان خواهد رسید.
تیم های صعود کننده به این مرحله از مسابقات: 

 1- البدر بندرکنگ  2- فرا برتر فریدون کنار    3- البرز اصفهان    4- آزادی لنگرود

لیگ دسته دوم فوتسال استان هرمزگان

  

البدر بندرکنگ 8    *** علمداران خلیج فارس یک  

مکان : سالن شهدای خلیج فارس حسین آباد (بندرلنگه) 

زمان : چهارشنبه ساعت پانزده  

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه ،تیم فوتسال البدر بندرکنگ سومین بازی از دور برگشت را پرگل پشت سر گذاشت. این دیدار که تیم البدر میزبانی آن را برعهده داشت توانست با نتیجه 8 بر 1 حریف خود را از پیش رو بردارد و صدر جدول را از آن خود کند. البدر 4 گل را در نیمه اول و 4 گل دیگر را در نیمه دوم به ثمر رسانید و فقط یک گل در نیمه اول و از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. البدر آخرین دیدار خود را مقابل علمداران نوین جوان و به میزبانی البدر بازی خواهد کرد.

دیدار دوستانه بسکتبال بانوان

 به گزارش وب سایت رسمی باشگاه دیدار دوستانه بسکتبال بانوان البدر با تیم ایران جوان بوشهر در روز جمعه تاریخ 6/3/90 در سالن شهدای خلیج فارس برگزار شد. که در این دیدار سفیدپوشان البدر بندرکنگ توانستند تیم ایران جوان بوشهر را با نتیجه 61 بر 57 شکست دهند.

  

 

پیشکسوتان البدر در دیدار دوستانه

 به گزارش وب سایت رسمی باشگاه پیرامون بازی پیشکسوتان البدر با پیشکسوتان دژگان  

نیمه اول این دیدار دو تیم بدون گل زمین مسابقه را ترک کردند.با شروع نیمه دوم ابتدا تیم البدر از روی نقطه پنالتی توسط موسی ربیعی زاده گل اول را به ثمر رساند. دقایقی بعد تیم دژگان توانست گل خورده را جبران و نتیجه را 1 بر 1 مساوی کند. دقیقه 70 موسی ربیعی زاده توانست گل دوم را به ثمر برساند و بازی را با نتیجه 2 بر 1 به سود تیم البدر به پایان برسانند.

  

 

اولین دیدار بانوان البدر در مسابقات بسکتبال

به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن

 

البدر بندرکنگ 59  * دریانوردان 28

برنامه مسابقات بسکتبال بزرگسالان بانوان به مناسبت  

گرامیداست ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن