صحبت های رضایی سرمربی فوتبال البدر در مورد بازی با سپید رود رشت

 

 احمد رضایی سرمربی تیم البدر بندرکنگ پس از بازی گفت : در مقابل یک تیم با سبک و ریشه دار به میدان رفتیم ولی از نظر تاکتیک و تکنیک مقابل آن ها کم نیاوردیم و با بدشانسی بازی برده را تساوی عوض کردیم ، سپیدرود رشت فوتبالش بالاتر از لیگ دسته دوم است و علتش هم این است که بازیکنان این تیم چندین سال است که با یکدیگر بازی میکنند و کمتر شاهد تغییرات در این تیم بوده ایم . 

رضایی گفت : برنامه داشتیم که در نیمه اول بازی را در زمین خود نگه داریم تا دوندگی حریف بیشتر شود و در نیمه دوم کار را تمام کنیم اما با توجه به گل زود هنگامی که به ثمر رساندیم تمام معاملات ما به هم خورد و در نیمه دوم مجبور شدیم فشار حملات تیم بازنده را تحمل کنیم و روی فشار هوا و گرمی آن که در پایان دو نفر از بازیکنان ما را روانه بیمارستان کرد در دقیقه 2+90 دروازه مان باز شد و بازی به تساوی کشیده شد. در دقیقه 4+90 خطای مدافعان تیم سپیدرود در محوطه جریمه را داور ندید تا یک پنالتی برای ما گرفته نشود. 

تیم البدر در بازی هفته آینده باید به اردبیل برود و با شهرداری این تیم بازی کند . در همین خصوص رضایی گفت :با توجه به اینکه شناختی از این تیم نداریم به اردبیل می رویم که بازی را از نزدیک شاهد باشیم. وی در مورد عملکرد شاگردان خود در بازی اولی نیز گفت : در بازی اول از بازیکنان خود راضی هستم اما از نتیجه بازی نه ، زیرا حق ما مساوی مقابل سپیدرود رشت نبود. 

 

 

 


اردوی تیم بسکتبال البدر در تهران

   تیم بسکتبال که از روز دوشنبه 28//08/1390 در اردوی آمادگی تهران به سر میبرد.  تا به حال دو دیدار با تیم های تکماش قزوین و همیاری شهرداری زنجان موفق به شکست تیم های حریف گردید. 

تکماش قزوین 67 * البدر بندرکنگ 81 

همیاری شهرداری زنجان 71 * البدر بندرکنگ 74 

همچنین طبق برنامه اعلام شده تیم بسکتبال البدر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب با تیم های امید زنجان و تیم ملی نوجوانان دیدار خواهد کرد.

دیدار دوستانه ی والیبال بانوان البدر با تربیت بدنی پارسیان

  

 تیم والیبال بـــــانوان جهت انجام یک دیدار دوستانه با تیم تـــــربیت بدنی شهرستان پــــــارسیان در تاریخ  ۲۹/۰۶/۹۰عازم آن شهرستان شدند.         

 

 

سه شنبه ، بیست و نهم شهریورماه ، سالن ورزشی پارسیان           

 

                                 برای مشاهده گزارش روی ادامه مطلب کلیک کنید ... 

 

 

ادامه مطلب ...

تبدیل سه امیتاز شیرین به یک امیتاز خانگی

 

 تیم فوتبال بزرگسالان البدر اولین بازی خود را در لیگ دسته دوم در حالی با تساوی پشت سر گذاشت که تا دقیقه 92 پیروز میدان بود . این نکته را هرگز فراموش نکنیم که حریف البدر یک تیم ریشه دار و با سابقه بنام سپیدرود رشت بود که سالها در لیگ های مطرح کشور حضور داشته و از مربیان مطرح کشور از جمله مرحوم ناصرخان حجازی نیز بهره برده . بازیکنان این تیم کاملاً با هم هماهنگ بودند چون چندین سال است که کنار هم بازی میکنند. بدون شک سپیدرود میتواند یکی از مدعیان صعود از این گروه باشد. پس کسب یک امتیاز از این بازی هر چند یک دیدار خانگی بود اما مقابل تیم صاحب سبک و پرقدرت سپید رود با ارزش بود.

ما اگر بخواهیم تجزیه و تحلیلی بر این بازی داشته باشیم باید بگوییم 30 دقیقه ابتدایی تیم البدر صاحب توپ و میدان بود و با توجه به شناختی که در 15 دقیقه نخست از حریف پیدا کرد به خوبی از نقطه ضعف حریف استفاده کند و به گل برسد. دقیقه 19 بازی یک همکاری گروهی از بچه ها بعد از شش پاس متوالی یک گل حرفه ای و با کلاس را از البدر دیدیم ،شروع بازی از دفاع و در نهایت یک و دو ولید نوری گلزن اول البدر به زیبایی تور دروازه سپیدرود را بلرزاند. پس از این گل بازیکنان سپیدرود که بیشتر سعی میکردند از عمق دفاع البدر به دروازه نزدیک شوند رو آوردند به ارسال توپهای بلند و این حربه تا پایان بازی نیز ادامه یافت در بین دو نیمه کادر فنی البدر که به خوبی تاکتیک شمالی ها را فهمیده بودبا بستن روزنه های نفوذ آنها تا دقیقه 92 به خوبی مقاومت کرد و مدافعین البدر بازیکنان تاثیرگذار حریف را کنترل کردند. البته در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم باز هم بچه های البدر نبض بازی را بدست گرفتند و دو موقیعت خوب هم ایجاد کردند که به گل تبدیل نشد. در 20 دقیقه انتهایی بازی بچه های البدر کمی عقب نشینی کردند و به سپیدرود اجازه دادند تا فشار خود را بیشتر از قبل کنند. آقای رضایی به موقع دست به تعویض رد تا جان تازه ای به تیم بدهد و فشار حریف را کم کند. حضور علی فلاح ، علیرضا رضوی و کنعان نخجوانی این نوید را می داد که دوباره البدر حاکم توپ و میدان شود. این سه نفر که از بهترین و موفق ترین بازیکنان فصل قبل تیم های خود بودند برای اولین بار در ترکیب البدر قرار گرفتند نتوانستند بخوبی وظایف محوله را انجام دهند در بازی های بعدی باید دید این بازیکنان در بازی های آینده می توانند از تاثیرگذارترین ها در میدان باشند یا خیر! این اولین بازی آنها در مقابل هواداران بود و منصفانه نیست با یک بازی آنها را بد تحلیل کرد. در هر صورت دقیقه 92 بازی بود که حسن زهرایی دروازبان موفق البدر شوت سرکش حریف را به زیبایی به کرنر فرستاد ، همین کرنر بلای جان البدر شد و عدم تمرکز مدافعین در یارگیری داخل محوطه باعث شد که 3 امتیاز شیرین البدر به یک امتیاز تبدیل شود. در مجموع البدر بازی قابل قبولی را ارائه کرد و مطمئناً با رسیدن بازیکنان به هماهنگی بیشتر روزهای خوبی در انتظار آنهاست. در این بازی حسن زهرایی ، ولید نوری و رحیم عربگری از بهترین بازیکنان البدر بودند.

                         

اعلام برنامه هفته دوم رقابتهای فوتبال جام حذفی

 

 برنامه مسابقات هفته دوم رقابتهای جام حذفی در مرحله اول از سوی سازمان لیگ آزادگان به شرح زیر اعلام شد. 

 

           چهارشنبه- 30 شهریور-ساعت 14:45
ماهان کرمانشاه-هدف میناب هرمزگان-انقلاب-کرمانشاه

 

پنجشنبه 31 شهریور-ساعت 14:45
شیرین فراز-کیمیا رشد آق قلا-انقلاب-کرمانشاه
اتکا گلستان-تاک مهر تاکستان-آزادی-گرگان
پیکان –یاد آوران خرمشهر-ایران خودرو-تهران
جهان الکتریک نیشابور-گسترش فولاد تبریز-تختی-نیشابور
تربیت یزد-خزر محمود آباد-شهید نصیری-یزد
پاس همدان-شاهین کوهرنگ-قدس-همدان
ماشین سازی تبریز-آلومینوم هرمزگان-یادگار امام(ره)-تبریز
نیروی زمینی تهران-نماینده استان البرز-جی-تهران
شهرداری نقده-داماش درود-تختی-نقده
استقلال رامهرمز-صنعت ساری-تختی-رامهرمز
شهرداری یاسوج-شهرداری فردوس-تختی-یاسوج
اترک پتروشمی بجنورد-فولاد یزد-تختی-بجنورد
استقلال صنعتی-شهرداری چابکسر-تختی-اهواز
سایپا شمال-اتحاد پاکدشت-وطنی-قائمشهر


جمعه اول مهر-ساعت 14:45
استیل آذین-مقاومت تهران-تختی-سمنان
البدر بندر کنگ-کاوه تهران-تختی-بندر لنگه 

فولاد نوین اهواز-شهرداری اراک-اختصاصی فولاد-اهواز

گسترش فولاد سهند-ابومسلم خراسان-تختی-تبریز 
داماش ایرانیان-گیتی پسند اصفهان-کارگران-تهران 
ملی حفاری اهواز-نساجی قائم شهر-اداره کار-اهواز 
گل گهر سیرجان-چوکا تالش-اختصاصی گل گهر-سیرجان 
سیاه جامگان-برق شیراز-ثامن الائمه(ع)-مشهد 
مهر کرج-شهرداری بندر عباس-انقلاب-کرج 
آشیان گستران ورامین-مس رفسنجان-شهید فتحی-ورامین 
پیام مخابرات فارس-ذوب آهن نوین-حافظیه-شیراز 
ایرانجوان بوشهر-نفت نوین ابادان-شهید بهشتی-بوشهر 
نفت مسجد سلیمان-پاس نوین همدان-اختصاصی نفت-مسجد سلیمان

      رضایی :از همه هواداران می خواهم که به استادیوم بیایند و تیم خود راحمایت کنند 

                                                     

 چه شناختی از تیم سپید رود رشت دارید ؟ 

خبری را که از تیم حریف داریم این است که این تیم دو سال قبل با همین نفرات قهرمان لیگ دو کشور شده و به لیگ یک صعود کرد، سال گذشته هم به دلایل مشکلات مالی و مدیریتی به لیگ دو سقوط کردند. اما امسال با حفظ همان نفرات و اضافه کردن بازیکنانی چون سهیل حق شناس گلزن سال قبل شهرداری یاسوج سعی بر بازگشت به لیگ یک را دارند. در واقع تیم سپیدرود تمام سرمایه های شهر رشت می باشند چون تیم داماش گیلان بازیکنان غیربومی دارد و تمام پتانسیل شهر رشت در تیم سپید رود از آن تیم قدرتمند ساخته است . بنابراین ما کار خیلی سختی را داریم که باید در اولین روز بازی ها با این تیم قدرتمند شروع کنیم. البته به تیم خود امیدوارم ، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. ان شاءا... سعی میکنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و امیدوارم با یک بازی خوب نتیجه خوبی را هم بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم. 

وضعیت آمادگی بازیکنان و شرایط تیم چگونه است ؟ 

البته یکی دو مورد مصدومیت های جزئی داشته ایم که با کمک پزشک تیم سعی میکنیم آنها را به بازی برسانیم. روح ا... بهادری زاده ،عباس عزتی ،علی اصغر مرادی و آرین آراگلی مصدومان ما بودند که امیدواریم بع بازی برسند. سعیدعلی رضوی نیاو کنعان نخجوانی هم بازیکنانی هستند که روزهای آخر به تیم اضافه شدند که هنوز هماهنگی لازم بدست نیاوردند و انشاءا... تا هفته های آینده به اوج آمادگی و هماهنگی خواهند رسید. 

در پایان از همه هواداران می خوام که به استادیوم بیایند و با تشویق های خودشان تیم مورد علاقه شان را حمایت کنند. حضور آنها باعث دلگرمی بازیکنان ما می شوندهمچنین از کلیه اعضای هئیت مدیره ، مدیرعامل به ویژه آقای دریابان تشکر می کنم بخاطر همکاری هایشان که با تیم داشته اند و قدردانی دارم از کلیه کانون هواداران شما و همکارانتان که با حمایت های خود باعث دلگرمی تیم می شوید. 

اسامی بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال البدر اعلام شد

  

 مسئولان باشگاه اسامی بازیکنان و کادر تیم فوتبال برای حضور در لیگ دسته دوم را اعلام کردند.  

حسن زهرایی ،پژمان تیمور زاده ،سعید زارع ،حسین کریمی ،رحیم عربگری ،فرهاد پورزمان ،سجاد اسفندیاری ،محمد نوری ،علی اصغر مرادی ،احسان آزادی ،عباس عزتی ،ناصر نوری ،علی چوپان آرین آراگلی ،امین جعفری ،غلامرضا جلالی ، سیدعلی رضوی نیا ،میلاد جهانگیری ،کنعان حمزه ای نخجوانی ،روح الله بهادری زاده ،شهروز حسین آبادی ،ایوب صالحی ،عباس پرهیزگار ،محمدرضا همتی ،میثم جامی ،علی فلاح ،ولید نوری  

سرمربی:احمد رضایی - مربیان:بهنام فروغی راد،حسین غلامی و علی منفرد - مربی دروازبان ها: ابوالقاسم جنگجو - آنالیزور:علیرضا قربانی کعبه وفا - سرپرست:علی صیادی - مدیر اجرایی تیم: حسن آریان - پزشک:علی ایرانی - تدارکات: حسین عزیز زاده و محمد بحرپیما

اطلاعیه

از سری مسابقات لیگ ممتاز نوجوانان استان  

 

البدر بندرکنگ * شاهین رودان 

ساعت :17:00 * مکان : استادیوم ورزشی البدر بندرکنگ