صحبت های رضایی سرمربی فوتبال البدر در مورد بازی با سپید رود رشت

 

 احمد رضایی سرمربی تیم البدر بندرکنگ پس از بازی گفت : در مقابل یک تیم با سبک و ریشه دار به میدان رفتیم ولی از نظر تاکتیک و تکنیک مقابل آن ها کم نیاوردیم و با بدشانسی بازی برده را تساوی عوض کردیم ، سپیدرود رشت فوتبالش بالاتر از لیگ دسته دوم است و علتش هم این است که بازیکنان این تیم چندین سال است که با یکدیگر بازی میکنند و کمتر شاهد تغییرات در این تیم بوده ایم . 

رضایی گفت : برنامه داشتیم که در نیمه اول بازی را در زمین خود نگه داریم تا دوندگی حریف بیشتر شود و در نیمه دوم کار را تمام کنیم اما با توجه به گل زود هنگامی که به ثمر رساندیم تمام معاملات ما به هم خورد و در نیمه دوم مجبور شدیم فشار حملات تیم بازنده را تحمل کنیم و روی فشار هوا و گرمی آن که در پایان دو نفر از بازیکنان ما را روانه بیمارستان کرد در دقیقه 2+90 دروازه مان باز شد و بازی به تساوی کشیده شد. در دقیقه 4+90 خطای مدافعان تیم سپیدرود در محوطه جریمه را داور ندید تا یک پنالتی برای ما گرفته نشود. 

تیم البدر در بازی هفته آینده باید به اردبیل برود و با شهرداری این تیم بازی کند . در همین خصوص رضایی گفت :با توجه به اینکه شناختی از این تیم نداریم به اردبیل می رویم که بازی را از نزدیک شاهد باشیم. وی در مورد عملکرد شاگردان خود در بازی اولی نیز گفت : در بازی اول از بازیکنان خود راضی هستم اما از نتیجه بازی نه ، زیرا حق ما مساوی مقابل سپیدرود رشت نبود.