دومین روز و سومین جلسه

 سومین جلسه تمرین اردوی تیم فوتبال البدر راس ساعت 9:30 دقیقه با حضور یک بازیکن جدید بنام ادموند اخومیانس اغاز شد ..

برنامه سومین جلسه تمرین در جزیره کیش به شرح ذیل می باشد

دویدن دور زمین به مدت

حرکات ریتمیک ؛دویدن دور زمین با سرعت بیشتر

انجام حرکات سرعتی با مانع

استارتهای کوتاه ؛ انجام حرکات سرعتی با مانع

استارتهای بلند ؛ حرکات تکنیکی با توپ

انجام و حرکات تاکتیکی و سانتر از جناحین و ضربه سر و شوت به دروازه

دروازبان ها نیز جداگانه به تمرین اختصاصی پرداختند.

10 دقیقه

اقای عبدالله ناصری تمرینات دروازبانها را کاملاً برنامه ریزی شده زیرنظر داشت اهم تمرینات دروزابانها به شرح ذیل می باشد.

حرکات کششی

- حرکات کمر با توپ - خیمه زدن روی توپ زمین خوردنها تمارض به دایو دایو زدن بلند جاگیری از سه زاویه (چپ وسط - راست) و در پایان با هماهنگی اقای رضایی سرمربی شوت به دروازه و ارسال از جناحین پرداختند و در اخر با سرد کردن بازیکنان به خوابگاه بازگشتند

دومین جلسه تمرین در عصر روز یکشنبه

 تمرین راس ساعت 15:30 شروع شد ٰ ابتدا بازیکنان به مدت 10 دقیقه دویدن نرم شروع به حرکات ریتمیک و کششی نمودند . (حرکات پا به توپ ارسالهای بلند 40 متری و ... ) و سپس زمین را به مساحت 40 متر کوچک نموده و در قالب سه تیم به فوتبال دو ضرب و تک ضرب و شوت به دروازه ها جهت کنترل حفظ توپ و ضدحمله پرداختند و در اخر با سرد کردن به تمرین اولین روز خاتمه دادند. پس از استراحت دو ساعته بازیکنان به تفریح در جزیره کیش پرداختند.

اولین جلسه تمرین از اردوی کیش

 در روز یکشنبه صبح مورخ 28/9/89 ساعت 9:30 دقیقه آغاز شد.

در ابتدا علی صیادی سرپرست و احمد رضایی سرمربی تیم پیرامون شروع اردو و حفظ حرمت اردو و تشکر از مسئولین بازیکنان و کادر فنی سخنانی با بازیکنان داشتند و پس از گرم کردن بازیکنان تمرین توسط مربی تیم اقای علیرضا قربانی آغاز شد و سپس تمرینات با توپ دو نفره و سرعتی انجام گرفت . بعددو تیم در قالب زرد و قرمز بازی را بصورت تک ضرب و دو ضرب انجام دادند و تمرین در ساعت 11 صبح با سرد کردن به پایان رسید و مقرر گردید تمرینات بعدی ساعت 3:30 شروع شود.

اردوی چهار روزه ی تیم فوتبال البدر در کیش

اعضای تیم فوتبال البدر که برای برگزاری اردویی چهار روزه راهی کیش می‌شوند، برنامه تمرینی خود را دریافت کردند. این اردو از روز شنبه بیست و هفتم آذرماه به مدت چهار روز  برگزار می‌شود. بازی های نیم فصل دوم لیگ استان پس از برگزاری این اردو یک روز بعد شروع خواهد شد و پس از آن با پیگیری تمرینات، خود را برای بازی مقابل آوای حدید آماده خواهد کرد.

شکست پاس توسط امیدهای البدر

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه تیم فوتبال امید البدر بندرکنگ دومین بازی خود را مقابل پاس بندرلنگه انجام داد. این تیم که به سرمربیگری آقای ناصری و مربی جوان این تیم آقای حسن زاده اداره می شود، امروز توانست با نتیجه 1 بر صفر حریف خود را از میان بردارد. طی گفتگویی که با مربی جوان این تیم داشتیم، ایشان گفتند: بازیهای بعدی را با نتیجه بهتری پیروز خواهیم شد. وی در ادامه گفت در حال حاضر مشکل تیم نبود یک تمام کننده است.

البدر بندرکنگ 5 - پاس بندرلنگه 0

 

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه ، تیم فوتبال پیشکسوتان البدر بندرکنگ در اولین دیدار خود مقابل تیم پاس بندرلنگه قرار گرفتند. تیم فوتبال پیشکسوتان البدر  با یک بازی زیبا، جذاب و دیدنی توانست با نتیجه 5 بر صفر حریف خود را شکست دهد. تیم البدر در نیمه اول دو گل و در نیمه دوم توانست سه گل دیگر را به حریف خود بزند.

 

                                 برای مشاهده گزارش روی ادامه مطلب کلیک کنید ...  

ادامه مطلب ...

قهرمانی نیم فصل اول لیگ استان هرمزگان

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه از هفته سیزدهم و پایان نیم فصل، تیم فوتبال البدر بندرکنگ میزبان تیم شهرداری نوین بندرعباس بود. این بازی که روز جمعه در ورزشگاه تختی بندرلنگه برگزار شد، تیم البدر توانست با نتیجه 1بر1 و با کسب یک امتیاز همچنان صدر جدول خود را حفظ نموده و نیم فصل خود را با صدرنشینی خاتمه دهد.

پیروزی های متوالی برای فوتسالیست های البدر

فوتسال البدر  که در دومین اردوی تدارکاتی خود به هرمز سفر کرده بود به مصاف دو تیم لیگ استانی هدف و پیروزی هرمز رفت.

در اولین دیدار این اردو فوتسالیست های جوان البدر توانستند تیم هدف را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهند. مجتبی بایگان زننده دو گل البدر در این دیدار بود. در دومین بازی نیز  تیم قدرتمند پیروزی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب بازی خوب و یکدست البدری ها شد. گلهای این دیدار نیز یوسف ابراهیم بصری ، محمدرضا رئیسی و مجتبی تاجیکی به ثمر رساندند.

در گفتگوی کوتاهی که با سرپرست تیم جناب آقای ابراهیم بصری داشتیم ایشان قهرمانی نیم فصل تیم فوتبال البدر را از طرف مربیان و بازیکنان فوتسال به جامعه فوتبال البدر تبریک گفته و آرزوی موفقیت در نیم فصل دوم را برای این تیم داشتند.

 

                                 برای مشاهده گزارش روی ادامه مطلب کلیک کنید ...

ادامه مطلب ...