آذری : هدف و انگیزه اهمیت دادن به قشر جوان و نوجوان منطقه است

کانون هواداران  : با سلام و خیرمقدم و با آرزوی قبولی طاعت و عبادات در ماه پرفیض و برکت رمضان.

آقای آذری مدتی است که سایت هواداران توفیق مصاحبه با شما را نداشته در این فرصت کوتاه که وقت خود را در اختیار ما قرار داده اید می خواهیم در مورد بسکتبال البدر و چگونگی حضور آن در لیگ و انتخاب سرمربی با شما مصاحبه ی کوتاهی ترتیب دهیم .

مدیرعامل :من هم خوشحالم که سایت البدر و بخصوص سایت هواداران بصورت مستمر و یا به قولی آپدیت می باشد و این جز فعالیت شما و سایر همکاران میسر نمی باشد انشاءا... که در این امر که واقعاً قابل تحسین است موفق باشید.

  

برای مشاهده مصاحبه روی ادامه مطلب کلیک کنید. 

ادامه مطلب ...

مصاحبه کوتاه با سرپرست فوتبال البدر در مورد اردوی شیراز

بعد از گذشت یک هفته از اردوی تیم فوتبال ، تصمیم گرفتیم با آقای صیادی سرپرست فوتبال البدر گپی کوتاه داشته باشیم . بعد از ظهر روز شنبه ساعت 13:00 با ایشون تماس گرفتیم و برای یک ساعت دیگر  وقت مصاحبه گرفتیم و ایشان نیز با روی باز پذیرفتند.

 

 

  برای مشاهده و خواندن مصاحبه روی ادامه مطلب کلیک کنید   ادامه مطلب ...

مسابقات کاراته سبک کیوکوشین

 تیم کاراته سبک کیوکوشین البدر شامل 23 نفر (11 نفر آقایان ، 8 نفر بانوان ) به مربیگری آقای حمید عبدالهی نیا و خانم جمالزاده و کمک مربیان آقای سعید هاشمی و ابوبکر رنجبری و همینطور آقای محمد هارونی بعنوان تدارکات در تاریخ 07/05/1390 جهت شرکت در مسابقات استانی عازم شهرستان بندرعباس بودند 

این مسابقات در قسمت بانوان با شرکت 5 تیم در وزن 20- الی 65- و در قسمت آقایان با شرکت 6 تیم در وزن های 20- الی 30- به رقابت با همدیگر پرداختند که در پایان تیم اعزامی البدر توانست  در قسمت آقایان مقام قهرمانی و در قسمت بانوان نایب قهرمانی را به کلیکسیون افتخارات البدر اضافه کند.   

   

 

 

البدر بندرکنگ با تمامی قدرت وارد لیگ دسته دوم می شود

    

به نقل از روزنامه ورزشی هدف (تاریخ 18/05/1390 )  

 

تیم فوتبال البدر بندرکنگ که به تازگی به جمع تیم های حاضر در مسابقات لیگ دسته دوم پیوسته ، زیر نظر احمد رضایی مشغول تمرینات بدنسازی است.  

 

بدر دریابان مالک این باشگاه تمامی امکانات و ابزار لازم را برای حضور پر قدرت این تیم در مسابقات فراهم کرده . 

  

آنها سه اردوی آماده سازی را برگزار کرده اند و بزودی در یک دیدار دوستانه اولین بازی جدی تدارکاتی خود را مقابل برق شیراز برگزار خواهد کرد.

البدر قهرمان دور رفت لیگ استانی جام رمضان شد

 تیم کاراته البدر بندرکنگ که در مسابقات کاراته لیگ استانی جام رمضان شرکت کرده بود توانست با غلبه بر حریفان قهرمان دور رفت این مسابقات شود.

در این مسابقات چهار تیم حفاظت اجتماعی دادگستری بندرعباس ، البدر بندرکنگ ، سامان بندرعباس و ایثارگران حضور داشتند ، هر تیم متشکل از 11 شرکت کننده بود که جمعاً 44 نفر در این مسابقات به رقابت پرداختند.

تیم البدر توانست در دور اول تیم ایثارگران به مربیگری سن سی محمد پارسا از پیش رو بردارد و در دور دوم به مصاف تیم سن سی مسعود عسکری برود که تیم خوب و آینده دار سامان را نیز با شکست بدرقه نمود و در دور آخر با تیم قدرتمند و منسجم حفاظت اجتماعی دادگسنری هرمزگان دیدار کرد که در یک رقابت نزدیک و نفس گیر توانست  شاگردان سن سی امامدادی را نیز با امتیاز شماری شکست دهد و با ۹امتیاز در صدر جدول قرار گیرد.

این مسابقات از ساعت ۲۱ مورخ ۱۳/۵/۹۰تاساعت ۱:۳۰بامداد مورخ ۱۴/۵/۹۰ به طول انجامید.

قضاوت این دوره از مسابقات بعهده آقایان مهدی صابری ، خلیل هیتاوی ، نبی اله امامدادی ، مسعود عسکری ،اسماعیل خلیلی ، فیض اله محمدپور ، حمیدرضا نیکزاده و  مسلم عسکری بود.  

جدول رده بندی دور رفت مسابقات:

 

 

برگرفته از پایگاه اینترنتی هئیت کاراته شهرستان بندرلنگه

گفتگوی مفصل با علیرضا قربانی در مورد جشنواره ماه رمضان و ...

مدرسه فوتبال البدر پرتلاش تر از قبل در ماه مبارک رمضان همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

بعد از قهرمانی نونهالان البدر دیگر خبری از این تیم نداشتیم ، برای همین نشستی با علیرضا قربانی انجام دادیم تا صحبت های ایشان را در مورد رده نونهالان البدر جویا شویم .    

 

متن مصاحبه را در ادامه مطلب مشاهده نمائید. 

ادامه مطلب ...

دانستنی ها

IRIFF   : فدراسیون فوتبال

FIFA  : فدراسیون بین المللی فوتبال

انجمن / اتحادیه : اتحادیه فوتبال مورد تائید اعضای FIFA

لیگ : یک سازمان وابسته به فدراسیون

اتحادیه منطقه ای : یک سازمان وابسته به فدراسیون

کنفدراسیون : یک گروه از انجمن های ملی که توسط FIFA   به رسمیت شناخته می شوند و متعلق به همان قاره می باشند. (یا همان منطقه جفرافیایی )

باشگاه : عضو فدراسیون فوتبال ( که به خودی خود عضو FIFA  می باشد. )

مقامات : کلیه اعضاء ، هیات رییسه ، اعضاء کمیته ها ، مربیان ، داوران و سایر افراد که مسوولیت فنی ، پزشکی و اداری را در FIFA  یا کنفدراسیون ، اتحادیه ملی ، لیگ یا باشگاه ها را عهده دار هستند.

بازیکن : یک بازیکن فوتبال که به تایید فوتبال رسیده است .

کنگره یا مجمع : مرجع عالی فدراسیون فوتبال

کمیته اجرایی : مرجع اجرایی فدراسیون فوتبال

عضو : یک فرد حقیقی یا حقوقی که مجوز عضویت در فدراسیون فوتبال را از کنگره / مجمع دریافت نموده است.

فوتبال انجمن : به یک بازی که تحت نظارت FIFA   و بر اساس قوانین و مقررات بازی برگزار می گردد اتلاق می شود.

IFAB  : هیات رییسه فدراسیون بین المللی فوتبال

دادگاه عمومی : دادگاه عمومی که به دعاوی عمومی و خصوصی قضایی رسیدگی می نماید.

دادگاه حکمیت : دادگاه خصوصی که به جای دادگاه عمومی  قضاوت می نماید.

اردوی تیم فوتبال امید البدر جهت آمادگی مسابقات امیدهای استان

تیم فوتبال امید البدر جهت آمادگی در این مسابقات یک اردوی ده روزه را از تاریخ 23/4/90 الی 01/05/90 در استان اصفهان (فولادشهر) و استان شیراز برگزار کرد که در این اردوی ده روزه چهار دیدار دوستانه را با تیم های استان اصفهان وشیراز انجام داد . بازی اول که در تاریخ 25/04/90 در مقابل تیم امید ماهان اصفهان قرار گرفت که برخلاف بازی هجومی که پنج شش موقعیت مسلم گلزنی داشتند بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریف خود واگذار کردند. این بازی در ورزشگاه خوراسگان اصفهان برگزار شد. در بازی دوم که در تاریخ 27/04/90 برگزار شد در مقابل تیم بزرگسالان امید جوان فولادشهر یکی از تیم های لیگ برتر استان اصفهان قرار گرفت که بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید ،گل تیم البدر را محمد امین درویشی به ثمر رساند. در سومین بازی خود نیز که در تاریخ 28/04/90 برگزار شد تیم امید البدر در مقابل امیدهای پالایشگاه اصفهان قرار گرفت که توانست این تیم را با نتیجه شش بر صفر شکست دهد، گلهای این دیدار را نیز محمدامین خادمی (2گل) ، محمدامین زبیری (2گل) ، یاسر اسماعیلی و وسام قاسمی به ثمر رساندند. و در آخرین بازی خود نیز در استان شیراز به مصاف تیم حافظ شیراز رفت که بعلت خستگی راه ( 45 دقیقه قبل از بازی رسیده بودند) نتیجه را دو بر یک به حریف خود واگذار کرد. در ضمن جا دارد از مهمانوازی خوب مسئولین تیم فوتبال حافظ شیراز تشکر و قدردانی کرد.  

قرعه کشی مسابقات دسته دوم فوتبال کشور برگزار شد.

بدر دریابان در این باره به صبح ساحل گفت : البدر بندرکنگ در گروه سختی قرار دارد اما تلاش ما برای صعود به لیگ دسته اول است. وی گفت: البدر در مسابقات لیگ دسته دوم با تیم های استقلال اهواز ،نفت محمد آباد ،نفت گچساران ،گازجم بوشهر ،مقاومت تهران ،گیتی پسند اصفهان ،ذوب آهن نوین اصفهان ،گل چین رباط کریم ،شهرداری اردبیل ،فولادنوین اهواز ،سپیدرود رشت ،ملی حفاری اهواز و شموشک نوشهر هم گروه است. دریابان گفت: این رقابتها از 28 شهریور ماه آغاز می شود که اگر مشکلات ورزشگاه بندرلنگه برطرف نشود مجبوریم نیم فصل اول را مسابقات خود را در بندرعباس انجام دهیم ولی در نیم فصل دوم پس از اینکه سکوهای تماشاگران ورزشگاه بندرکنگ را ساختیم در بندرکنگ به مصاف حریفان خود می رویم.  

برگرفته از روزنامه صبح ساحل (چهارشنبه 5 مردادماه)