آذری : هدف و انگیزه اهمیت دادن به قشر جوان و نوجوان منطقه است

کانون هواداران  : با سلام و خیرمقدم و با آرزوی قبولی طاعت و عبادات در ماه پرفیض و برکت رمضان.

آقای آذری مدتی است که سایت هواداران توفیق مصاحبه با شما را نداشته در این فرصت کوتاه که وقت خود را در اختیار ما قرار داده اید می خواهیم در مورد بسکتبال البدر و چگونگی حضور آن در لیگ و انتخاب سرمربی با شما مصاحبه ی کوتاهی ترتیب دهیم .

مدیرعامل :من هم خوشحالم که سایت البدر و بخصوص سایت هواداران بصورت مستمر و یا به قولی آپدیت می باشد و این جز فعالیت شما و سایر همکاران میسر نمی باشد انشاءا... که در این امر که واقعاً قابل تحسین است موفق باشید.

  

برای مشاهده مصاحبه روی ادامه مطلب کلیک کنید. 

کانون هواداران : آقای آذری در مورد بسکتبال البدر در فصل جدید چه خبر ؟

مدیر عامل : بسکتبال البدر در فصل جدید قدرتمندانه در لیگ دسته یک کشور حضور دارد.

 

کانون هواداران : در فصل جدید سکان تیم بسکتبال البدر در لیگ دسته یک به عهده ی چه کسی است ؟

مدیر عامل : امسال سعی کرده ایم از مربی جوان در لیگ استفاده کنیم که یکی از گزینه های انتخاب شده جذب آقای محمدرضا اسلامی است ایشان یکی از مربیان مطرح در سطح کشور است که هدایت تیم ملی جوانان 2014 به عهده ایشان می باشد

 

کانون هواداران : انگیزه شما از انتخاب مربی جوان در سطح لیگ چیست ؟

مدیر عامل : هدف و انگیزه اهمیت دادن به قشر جوان و نوجوان منطقه است که مربیان جوان حال و حوصله ی بیشتری دارند.

 

کانون هواداران : آیا سرمربی جدید آقای اسلامی قول همکاری با باشگاه در رابطه با جوانان داده اند ؟

مدیر عامل : یکی از هدفهای مطرح شده و انتخاب جناب آقای اسلامی به همین منظور بوده که با توجه به اینکه ایشان هدایت تیم ملی جوانان 2014 را به عهده دارند نسبت به شرکت دادن جوانان و نوجوانان مستعد در تمرینات لیگ دغدغه بیشتری داشته باشد.

 

کانون هواداران : آیا باشگاه برای تیم های پایه بسکتبال دغدغه و راهکار مناسبی در پیش گرفته است ؟

مدیر عامل : قطعاً ، هدف باشگاه البدر بیشتر رشد ورزش در همه رشته ها در رده های پایه است ان شاءا... در بعد از ماه مبارک رمضان نسبت به انتخاب مربی پایه در کنار آقای اسلامی سرمربی لیگ اقدام خواهد شد که با این هدف بتوانیم در سال های آینده در لیگ کشوری بیشتر از بازیکنان بومی بهره ببریم.

 

کانون هواداران : آیا در فصل جدید تیم بسکتبال را برای قهرمانی بسته اید ؟

مدیر عامل : البته، هر باشگاهی که در لیگ کشوری حضور پیدا می کند هدف آن قهرمانی است و جز این نمی تواند باشد. به همین منظور باشگاه البدر سعی نموده در فصل جدید از بازیکنان خوب و مطرح کشور استفاده کند و با بهره گیری از تجربیات جناب آقای محمدرضا اسلامی سرمربی لیگ به نتایج مطلوب و در نهایت قهرمانی باندیشیم.

 

کانون هواداران : آقای آذری عزیز ممنون  و تشکر از اینکه وقت تان را در اختیار ما برای این مصاحبه قرار دادید    در پایان حرف خاصی دارید  ؟

مدیر عامل : من هم تشکر ویژه دارم از زحمات همه ی دست اندرکاران سایت و در همین جا به همه مسئولین ، ورزشکاران ، ورزش دوستان ، هواداران و بینندگان سایت ماه مبارک رمضان تبریک عرض می کنم و برای همه از خداوند منان قبولی طاعات و عبادات را خواستارم.