توقف البدرنوین مقابل دژگان

تیم فوتبال البدرنوین دیروز در دومین بازی خود از دوره برگشت جام قهرمانی باشگاه های امید شهرستان مقابل تیم دژگان به میدان رفت که در پایان بازی با نتیجه دو بر دو متوقف شد.
در نیمه نخست البدرنوین در دقیقه 12 بازی یک موقعیت مسلم را از روی نقطه پنالتی از دست داد، در اواسط نیمه نخست اولین گل خود را نیز دریافت کرد. با سوت شروع نیمه دوم توپهای زیادی توسط مهاجمین البدرنوین از دست رفت. بلاخره امیر حسین ترکی زاده بازیکن تعویضی البدرنوین در دقیقه 86 بازی را به تساوی و در آخرین دقایق نیز گل دوم البدرنوین زد و تیم خود را از حریف پیش انداخت اما این آخر ماجرا نبود و در آخرین دقایق اضافه نیمه دوم دژگان به یک شوت با برخورد با مدافع البدر توانست بازی را به تساوی بکشاند.تیم فوتبال البدرنوین در این مسابقه بازی مناسبی را ارائه کرد و روی موقعیت‌هایی می‌توانست دروازه حریف را باز کند که مهاجمان با بی‌دقتی آن‌ها را از دست دادند. همچنین مدافعان تیم البدرنوین نیز چند موقعیت خوب را از بازیکنان دژگان گرفتند و در نهایت این مسابقه با تساوی دو بر دو به پایان ‌رسید.

  

جوزف روبرتو ناسینتو دی اویلا کیست ؟

او متولد ریو دوژانیرو در برزیل است ، ده سال سابقه تدریس و مربیگری رسمی آکادمی فوتبال در کشورهای عربی داشته ، کارنامه کاری او به اینگونه است مربی فلومیننزه برزیل ، مربی پایه  فدراسیون فوتبال عربستان ، باشگاه الجزیره امارات ، مربی پایه فدراسیون فوتبال قطر ، باشگاه الخور قطر ، باشگاه اتحاد امارات ، باشگاه المحرق بحرین به همراه چند باشگاه سرشناس دیگر ، مقاماتی که او در دوران مربیگری خود به دست آورده میتوان به سه بار قهرمانی با باشگاه فلومیننزه برزیل ، دو بار قهرمانی باشگاههای امارت با باشگاه الجزیره ، قهرمانی زیر 17 سال آسیا با تیم ملی قطر ، قهرمانی زیر 19 سال آسیا با تیم قطر ، قهرمانی جام امیر قطر همراه با باشگاه المحرق بحرین و چندین عنوان قهرمانی با باشگاههای دیگر نام برد. 

  

 

 

باشگاه البدر با برنامه ریزی و سرمایه گذاری هدفمند برای مدرسه فوتبال و جذب مربیان بزرگ در صدد پرورش استعدادهای نهفته در منطقه می باشد و امیدواریم با این برنامه ریزیهای و سرمایه گذاریهای هدفمند شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای خطه جنوب کشور باشیم.

سکان هدایت بسکتبال البدر در دستان ابوالحسنی

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی البدر : وحید ابوالحسنی مربی بزرگ کشور و مفسر بسکتبال در صدا و سیما پس از رایزنی های فراوان به توافقات اولیه با البدر رسید تا سکان هدایت بسکتبال البدر در فصل جاری لیگ دسته اول کشور را بدست بگیرد. وی پس از مذاکرات مقدماتی چند جلسه بر تمرینات تیم نظارت کرد و از عملکرد تیم نیز راضی بود. قرار است پس از توافقات نهایی این مربی بزرگ و کار بلد بسکتبال کشور کار خود را شروع کند. تیم البدر پس از راهیابی به لیگ دسته یک کشور امیدوار است امسال با برنامه ریزی و جذب نیروهای متخصص به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

البدر هرمزگان نایب قهرمان کاراته کشور شد

برگرفته از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندرکنگ ؛ 

تیم کاراته البدر هرمزگان به مربیگری مسعود عسکری ، نبی اله امامداری ، جلیل حق گویان و مهدی صابری به سرپرستی یوسف محسنی زاده توانست با اقتدار بر سکوی دوم کشور بایستند. این تیم متشکل از 84 بازیکن در بیستمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان بین المللی در رشت به مصاف حریفان خود رفت و توانست در بین 600 نفر شرکت کننده در قالب 21 استان با کسب 11 طلا ، 10 نقره و 14 برنز نایب قهرمان مسابقات شود و با کمی بدشانسی و اختلاف یک طلا عنوان قهرمانی را به تیم گیلان میزبان مسابقات واگذار کند که با کسب 12 طلا ، 11 نقره و 16 برنز قهرمان این دوره از مسابقات شد. تیم مازندران نیز با کسب 4 طلا ، 2 نقره و 7 برنز سوم شد.  

قهرمانان طلایی : 

 1-آرین ابولقاسمی ۲- محمد رضا خنکی تختی ۳- میلاد کهوری ۴- جابر بهرامی ۵- امیر سرگپ ۶- محمدرضا علیزاده ۷- فرزاد مریدی ۸- علیرضا تاجیک ۹- محمد مریدی ۱۰- کاتای تیمی نوجوانان(محمد صائمی-آرین ابولقاسمی-صلاح الدین عبدالهی)۱۱-کاتای تیمی بزرگسالان(امیر سرگپ-علی بحری-حامد حسنپور)  

قهرمانان نقره ای : 

1-هادی رادپور ۲-حسام الدین خادمی ۳-عبداستار بهرامی ۴-شایان نوری ۵- محمد صائمی ۶-امیررضا کنگ ۷-حامد حسنپور ۸-هادی زارع زاده ۹-حامد صابری ۱۰- کاتای تیمی نوجوانان(حسام ارشدی-عبدالرزاق حسنپور-محمد سبیلی) 

قهرمانان برنزی :

۱- سید حسین موسوی ۲- عبدالرزلق حسنپور ۳- مسعود کهوری ۴-علیرضا گرجی زاده ۵-محمد صائمی ۶-صلاح الدین عبدالهی ۷- امیرحسین احترامی ۸- محمد حسین بهرامی ۹- محمد بحری ۱۰- مهدی زارع زاده ۱۱- علیرضا تاجیک نسب ۱۲-مرتضی تاجیک نسب 13 –رضا بساره 14- فواد قصابی 

 
 
 

گزارش تصویری از مسابقات قهرمانی کاراته استان سبک کیوکوشین

کانون هواداران البدر این موفقیت را به آقای عبدالهی مربی تیم کاراته سبک کیوکوشین و مردم شهر بندرکنگ تبریک می گوید 

  

  
  
    

برای مشاهده عکس ها در سایز واقعی به وب سایت رسمی باشگاه مراجعه نمایید 

ورود به بخش اخبار وب سایت رسمی باشگاه البدر 

 

تاریخچه کامل سبک های از کاراته

بیایین با هم دعا کنیم ... !

خبر بسیار بد بود و شوکه کننده ! پنجشنبه شب بود که خبر دادن همکار بسیار خوب و ارزشمندمان آقای عبدالله فریدی در بستر بیماری هستند. آقای عبدالله فریدی پیشکسوت و فوتبال دوست عزیزی که نوشته هایش چند مدتی است سایت هواداران را مزین کرده است به علت بیماری در بیمارستان شهداء بندرلنگه بستری می باشند، آقای فریدی مفصر بخش ویژه نامه جام جهانی از ورزش نویسان بسیار عالی شهرستان هستند. کانون هواداران البدر صمیمانه ترین آرزوها را برای بهبودی هر چه زودتر این عزیز می نماید. امیدواریم که هر چه زودتر جدیدترین تفسیرهای ویژه نامه را آپ کنند. و از شماهواداران التماس دعا برای بهبودی عزیزمان داریم.

اسکیت هرمزگان در تسخیر ورزشکاران البدر

برگرفته از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندرکنگ ؛ 

حضور هدفمند و گسترده اسکیت بازان البدر در مسابقات گوناگون کشوری و استانی باعث شده که سهم گسترده ای از اسکیت استان در اختیار آنها قرار بگیرد. انتخاب 6 نفز ار ورزشکاران این باشگاه به عضویت تیم منتخب هرمزگان حاکی از این مسئله است. (نجلا تاجیک ، اسماء ملک پور ، مهشاد جعفر خواه، سینا رئیسیان ، حنیف قاسمی و عبدالعزیز بحری) همچنین اعزام سینا رئیسیان و حنیف قاسمی در قالب تیم هرمزگان به مسابقات دور اول لیگ اسکیت نونهالان و نوجوانان کشور وکسب قهرمان تیمی تیم هرمزگان و کسب مقام دوم کشوری سینا رئیسیان در ماده 500 متری برگی دیگر از افتخارات اسکیت بازان البدر است در بخش بانوان نیز خانم نجلا تاجیک ، اسماء ملک پور در اولین مرحله لیگ اسکیت سرعت دختران رده سنی نونهالان و نوجوانان در 4 رده سنی و شش ماده حضور داشتند که نویدی خوب برای اسکیت بانوان شهرستان میباشد در حال حاضر نیز آقایان حنیف قاسمی در مقطع راهنمایی و آقایان عبدالعزیز بحری و سینا رئیسیان در مقطع دبیرستان به مسابقات اسکیت دانش آموزی در شهرستان اراک اعزام شده اند.در بخش مربیگری نیز آقایان آرمان شهسواری ، عبدالعزیز بحری و ولید دژگانی و خانم ها نجمه تاجیک و خانم خسروی در کلاس مربیگری توجهی و پایه (علمی) در بندرعباس حضور یافته و مفتخر به دریافت مدرک مربیگری اسکیت شده اند. امید است با تلاش گسترده و برنامه ریزی شده باشگاه البدر در ورزش اسکیت شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این رشته مفرح و جذاب ورزشی در شهرستان باشیم و بتوانیم در آینده ای نه چندان دور سطح کشور نیز از قدرتمندان این رشته ورزش باشیم.

اردوی تیم فوتبال نونهالان البدر

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه البدر تیم نونهالان البدر قهرمان رقابتهای نونهالان شهرستان بندرلنگه امروز عازم اردوی تفریحی اصفهان - شیراز شد ، این اردو که به عنوان پاداش به بازیکنان نونهالان در نظر گرفته شده هفت روز ادامه دارد و طی آن چند دیدار تدارکاتی نیز برگزار می شود. در این اردو حدود 30 نفر از بازیکنان نونهالان حضور دارندو بوسیله 2 دستگاه مینی بوس باشگاه راهی این سفر شده اند. امید است که بعد از یک سال تلاش این بازیکنان نونهالان این اردو و بازیهای تدارکاتی انگیزه ای برای تلاش بیشتر در طول سال آینده باشد.

مسی که طلا نشد

فوتبال سه - تیم مسی مقابل آلمان چهار بر صفر شکست خورد و او نتوانست نبوغ خود را در بالاترین سطح فوتبال نشان دهد.مسی البته در چهار بازی اول آرژانتین بارقه‌هایی از نبوغش را نشان داده بود، اما نتوانست در بازی یک‌چهارم نهایی کاری از پیش ببرد. او در هیچ کدام از بازی‌های جام گلی نزد.دیه‌گو مارادونا با این حال گفت که مسی جام جهانی فوق‌العاده‌ای داشته و هر کاری از دستش برمی‌آمده برای کشورش انجام داده است: «مسی در رختکن داشت گریه می‌کرد. هر کسی که می‌گوید او به پیراهن کشورش افتخار نمی‌کند احمق است.» البته سال‌هاست این اتهام به مسی زده می‌شود. او در سطح باشگاهی تمامی افتخارات ممکن را با بارسلونا به دست آورده اما نتوانسته آرژانتین را به افتخار برساند. منتقدان او را با مارادونا، الهام‌بخش قهرمانی آرژانتین در جام 1986 و رسیدن آنها به فینال 1990 مقایسه می‌کنند. مسی در 49 دیدار ملی 13 گل زده، اما در جام جهانی تنها یک بار دروازه حریفان را گشوده است.

البدرنوین با شکست شاهین صدرنشین گروه ب شد

تیم البدرنوین در چارچوب مسابقات امیدشهرستان بندرلنگه مقابل شاهین به برتری رسید تا سومین پیروزی خود را در این مسابقات جشن بگیرند. در این دیدار که از گروه ب مرحله مقدماتی در استادیوم ورزشی جهان پهلوان تختی برگزار شد تیم البدرنوین با نتیجه 3 بر 1 برابر حریف خود به برتری رسید و در صدر این گروه قرار گرفت. این بازی ها در حالی ادامه دارد که تیم البدرنوین توانسته در مرحله نخست بعنوان تیم اول از گروه ب به مرحله بعدی راه پیدا کند.   

سرپرست فوتبال البدرنوین در پاسخ به خبرنگار وب سایت هواداران در مورد بازی تیم خود اینگونه گفت : بچه های ما در بازی دیروز خوب ظاهر شدند فقط نیم ساعت اول  مسابقه هماهنگ نبودند که این امر بعلت گرمی هوا بود.