شروع تمرینات بسکتبال البدر

محمد بحری سرپرست تیم بسکتبال البدر بندرکنگ به خبرنگار کانون هواداران گفت: پس از بررسی و صحبت با مربیان ، باشگاه با علیرضا نکو رفتار جهت هدایت تیم بسکتبال البدر در سال 90 به توافق رسید.  

تمرینات تیم بسکتبال نیز از دیروز در سالن شهدای خلیج فارس حسین آباد شهرستان بندرلنگه زیر نظر آقای نکو رفتار و مربی بدنساز آقای رضا صفدری آغاز شده است . اسامی بازیکنان دعوت شده مرحله اول نیز به این شرح می باشد. مسعود سلیمانی - مهدی رحمتی - وحید خانی - وحید اسلامی - پیام طالبی - سعید موسوی - محسن محمدی - سعید اصلانی - امیرا... وردی - مجید دهقان .


علی صیادی: از شنبه اردوی تیم بزرگسالان در بندرکنگ

 علی صیادی در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار اعزامی کانون هواداران گفت: پس از هشت روز اردو در استان البرز شهرستان کرج امروز اردوی تیم فوتبال البدر بندرکنگ به پایان رسید، وی نیز در جواب به سوال خبرنگار ما در مورد بازیکنان به خدمت گرفته در این اردو گفت : بیش از 70 نفر مورد تست و آزمایش قرار گرفتند تا بتوانیم تیمی قوی در مسابقات لیگ دو کشوری داشته باشیم، اردو خوب و ایده آل بود و سه بازی تدارکاتی انجام شد که سرآمد این بازیها بازی با مس سرچشمه رفسنجان تیم لیگ برتری بود. ایشان نیز در مورد برنامه های آینده فوتبال البدر اذعان داشتند : از اول هفته آینده تمرینات با تیم تکمیل شده در بندرکنگ ادامه پیدا می کند .

در پایان از کلیه اعضاء هئیت مدیره و مدیرعامل و علی الخصوص رئیس هئیت مدیره جناب آقای دریابان و همکارانشان کمال تشکر داریم و امیدواریم همچنان پشتیبان تیم بوده تا حضوری قوی و فعال در مسابقات لیگ 2 کشور داشته باشیم .


آخرین روز اردوی فوتبال البدر در کرج

 صبح روز یکشنبه آخرین بازی تدارکاتی تیم البدر بندرکنگ در شهر صفادشت شهریار انجام شد و تیم البدر بندرکنگ میزبان صفادشت بود که دو تیم سه نیمه 35 دقیقه بازی کردند . نیمه اول و دوم همه بازیکنان تستی محک خوردند و نیمه سوم مخلوطی از تیم اصلی و تستی ها مورد آزمایش قرار گرفتند و در پایان حدود 30 دقیقه یک بازی بین دو تیم  اصلی و انتخاب شده  برگزار شد . 

برای مشاهده تصاویر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب ...

رضایی : کار سختی را در پیش رو داریم .

 احمد رضایی سرمربی تیم فوتبال بزرگسال البدر به خبرنگار اعزامی کانون هواداران در مورد بازی امروز مقابل مس سرچشمه گفت : بازی امروز یک بازی پایاپایی بود . بچه های ما از انگیزه ای بیشتری برخوردار بودند و با تلاش و دوندگی زیاد توانستند راه های نفوذ تیم خوب مس را بسته و از فرصت خود نهایت استفاده را ببرد . البته برای من نتیجه اهمیتی نداشت ولی با توجه به اینکه بازی سنگینی بود نفرات جدید بهتر محک خوردند. ایشان در مورد برنامه های آینده  اردو گفت : فردا صبح یک جلسه تمرین وزنه (بدنسازی) خواهیم داشت ،بعد از ظهر استراحت و روز یکشنبه آخرین جلسه تمرین ما در این اردو خواهد بود. وی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر انتخاب بازیکنان جدید تستی در این مرحله از اردو اینگونه پاسخ داد : اجازه بدهید فعلاً به این سوالتان پاسخ ندهم تا به نتیجه نهایی برسیم. 

 

مس سرچشمه رفسنجان صفر * البدر بندرکنگ یک

امروز در زمین شماره سه استادیوم آزادی تهران یک بازی دوستانه بین دو تیم البدر بندرکنگ و مس سرچشمه رفسنجان که به تازگی به لیگ برتر صعود نموده است برگزار گردید. تیم فوتبال مس سرچشمه از بازیکنان نامی خود به نام های علی سامره و حسین حوری سود می برد. نیمه اول دو تیم فرصت هایی از دست دادند که حاصل تیم البدر دو موقعیت و حاصل تیم مس سرچشمه یک ضربه پنالتی بود . ترکیب تیم البدر در نیمه اول : حامد رایت ، عباس عزتی ،آرین آراگلی ،کیان جوانمردی ،محمدنوری ،امین جعفری ،فرهاد پورزمان ،علی جوکار ،غلامرضا جلالی ،ایوب صالحی ،ادموند اخومیانس و ولیئ نوری بازی کردند. نیمه دوم دو تیم با تغییرات و تعویض بازیکنان به میدان رفتند بازیکنان نیمه دوم البدر را نیز سعید زارع ،محمد نوری ، آرین آراگلی ،علیرضا امیری نسب ،احسان آزادی ،حسین رحمانی ،محسن زنگنه ، امین جعفری ،اصغر کامل ،عباس پرهیزکار ،ولید نوری ، فتحی ، جواد ملایی ، سعدی کشاورز ، رامین عباسی ،مهران قزل در زمان های به میدان رفتند.

در دقیقه 83 بازی تیم البدر توسط رامین عباسی گل پیروزی خود را به ثمر رساند.

کادر فنی تیم البدر امروز روز پرکاری را پشت سر گذاشت.

این برد تاثیر زیادی در روحیه تیم البدر داشت و بازیکنان با انگیزه زیاد مقابل تیم مس سرچشمه ظاهر شدند.



جهت مشاهده گزارش تصویری بازی روی ادامه مطلب کلیک کنید .

 

ادامه مطلب ...

در چهارمین روز اردو تیم فوتبال البدر بندرکنگ از 22 بازیکن جدید دیگر نیز تست بعمل آمد تا استخوان بندی در چند روز آینده به مرز 75 تا 80 درصد برسد. در این روز بازیکنان تستی در قالب دو تیم نارنجی و زرد فوتبال ارائه دادند که اکثر بازیکنان در پست های تخصصی خود بازی کردند و مورد آزمایش قرار گرفتند . بازیکنان سال های قبل البدر نیز خود را برای بازی فردا جمعه مقابل مس سرچشمه رفسنجان که امسال جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را گرفته ، آماده کردند. این دیدار در ساعت 15 در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.



جهت مشاهده تصاویر روی ادامه مطلب کلیک کنید .

 

ادامه مطلب ...

اولین دیدار تدارکاتی البدر مقابل تیم بهمن کرج

بازی روز چهارشنبه یک بازی جهت شناخت بازیکنانی بود که برای تست آمده بودند از 38 بازیکن دعوت شده تعدادی جهت تمرین امروز فرا خوانده شدند تا تیم 70% برای روز جمعه بازی با مس سرچشمه رفسنجان آماده گردد.

بازی دیروز که در زمین چمن 22 بهمن محمد شهر با تیم بهمن کرج انجام شد در نیمه اول با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در این نیمه به جز علی چوپان بقیه بازیکنان تستی بودند. نیمه دوم بازیکنان جدید جایگزین شدند و در نهایت بازی با نتیجه 5-3 به سود بهمن پایان یافت. بازیکنان سال قبل باشگاه البدر در حد خوب و مطلوبی ظاهر شدند و سه بازیکن لیگ برتری در این دیدار برای تیم البدر بازی کردند.

 امروز عصر ساعت 18 تمرینات در زمین دانشگاه کشاورزی دنبال خواهد شد.


جهت مشاهده تصاویر روی ادامه مطلب کلیک کنید .

 

ادامه مطلب ...

گزارش و حواشی تمرین دیروز البدر

* تمرین تیم البدر دیروز از ساعت 18 در زمین چمن دانشگاه کشاورزی کرج برگزار شد.

 

*  38 بازیکن (19 بازیکن جدید تهرانی و شهرستانی و 19 بازیکن که قبلاً در اردوهای قبل تست داده بودند )در قالب دو گروه دو تیمی در دو نیمه  با همدیگر بازی کردند.

 

* در حضور بازیکنان جدید حضور  رضا معقولی و فرهاد متوصل زاده دو بازیکن سرشناس و خوب کشور نیز به چشم می خورد . 

 

* احمد رضایی سرمربی تیم البدر ،در ابتدا صحبت کوتاهی با تمامی بازیکنان داشت.

 

* علی صیادی به همراه حسن آرین سرپرست و مدیرفنی البدر نیز در تمرین حاضر بودند و عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشتند.

 

* ناصر نوری با شکلی متفاوت از گذشته در تمرینات دیروز حاضر بود.

 

* سعید زارع یکی از دروازبانان جدید از ناحیه ران دچار آسیب دیدگی شد که بلافاصله توسط پزشکیار تیم آقای ایرانی مورد مداوا قرار گرفت.

 


جهت مشاهده تصاویر تمرینات دیروز روی ادامه مطلب کلیک کنید .

ادامه مطلب ...

تمرینات بدنسازی

  در دومین روز تمرین که صبح روز سه شنبه آغاز شد بازیکنان در سالن بدنسازی دانشگاه کشاورزی کرج به تمرینات با وزنه پرداختند که حدود 60 دقیقه طول کشید و بعد از ظهر کارها و تمرینات با توپ را در زمین چمن انجام می  دهند.



برای مشاهده تصاویر روی ادامه مطلب کلیک کنید .

ادامه مطلب ...

تیم فوتبال البدر در کرج

  تیم فوتبال بزرگسالان البدر بندرکنگ پس از اردوی ده روزه ی خود در شیراز دومین اردوی خود را در استان البرز شهرستان کرج برگزار نمود. در اولین روز اردو که دوشنبه 20/04/90 به عرق گیری به مدت 30 دقیقه پرداختند که 15 دقیقه آن دویدن نرم و 15 دقیقه دویدن و تمرینات ریتمیک و سپس سرد کردن پرداختند.


برای مشاهده تصاویر روی ادامه مطلب کلیک کنید .

ادامه مطلب ...