برای مشاهده گزارش روی ادامه مطلب کلیک کنید ...

ادامه مطلب ...

درخشش خیره کننده کاراته کاران البدر بندرکنگ در کشور

تیم کاراته سبک شوتوکان باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندرکنگ در دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی قهرمانان کشور در مورخ 26/08/89 به بندرعباس اعزام شده بود با درخشش خیره کننده خود باعث قهرمانی تیم هرمزگان در این رقابتها شد.  قهرمانان البدر با کسب 5 مدال طلا از 7 مدال طلا کسب شده توسط استان هرمزگان بیشترین سهم را در قهرمانی تیم هرمزگان در این رقابتها داشتند. در این دوره از مسابقات 296 کاراته کا از 14 استان در سالن فجر بندرعباس در سه رده سنی نوجوانان – جوانان و بزرگسالان در دو بخش کاتا و کومیته به رقابت پرداختند .

نتایج مسابقات :

مدال طلا : سیدحسین موسوی – وحید سقایی – مرتضی تاجیک نسب – محمدرضا علیزاده – فرامرز ترابی

مدال نقره : هادی رادپور – محمدرضا امیری – محمد مریدی – رضا بساره – محمد گرگانی – حامد حسنپور – کاتای تیمی (امیرسرگپ ،حامد حسنپور ،وحید سقایی)

مدال برنز : امیر سرگپ

 

                                 برای مشاهده گزارش روی ادامه مطلب کلیک کنید ...

ادامه مطلب ...

البدر همچنان در صدر

از هفته دهم لیگ ممتاز استان دیروز دو تیم البدر و جبل بر به مصاف هم رفتند. در این دیدار که به میزبانی جبل بر در ورزشگاه شهرو انجام میشد جبل بر توانست نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برساند اما نیمه دوم نیمه البدر بود و این تیم در یک بازی برتر از حریف توانست ضمن جبران گل خورده سه ضربه را نیز به تیر دروازه حریف بکوبد و اگر کمی شانس با البدر یار می بود چه بسا نتیجه بهتری رقم می خورد اما به هر حال در نهایت البدر توانست یک امتیاز با ارزش را از جبل بر بگیرد تا همچنان در صدر جدول رده بندی لیگ ممتاز استان باقی بماند.

بسکتبال همچنان می بازد

از هفته چهارم لیگ دسته یک کشور و در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید پاک نژاد دو تیم البدر بندرکنگ و خانه ورزش یزد به مصاف هم رفتند. در این دیدار که امید می رفت البدر بتواند با یک دیدار حساب شده 2 امتیاز این دیدار به ظاهر ساده را بدست بیاورد، اما این تیم خانه ورزش یزد بود که توانست در یک دیدار حساس و زیبا بازی را به سود خود به پایان برساند. بسکتبال البدر که در ابتدای فصل داعیه قهرمانی در سر داشت اکنون با سه باخت و یک پیروزی در پائین جدول رده بندی قرار دارد. امیدواریم مسئولین فنی تیم بتواند با رفع نواقص تیم امتیازهای از دست رفته را جبران کنند.

 

                                 برای مشاهده گزارش روی ادامه مطلب کلیک کنید ...

ادامه مطلب ...

پنجمین پیروزی نوجوانان البدر نوین

تیم نوجوانان البدر نوین در پنجمین بازی خود موفق شد با نتیجه پر گل 11 بر 2 بر شهندارمک پیروز شود . گلهای البدر در این بازی توسط محمد دستنبد 3 گل – محمد کنگی و حسین ایمنی 2گل و حسین دهقان – احمد دستبند و احمد گرزدین هر کدام یک گل بثمر رساندند. بچه های البدر با این پیروزی و کسب 15 امتیاز همچنان در تعقیب پاس و شاهین است.

خانه ورزش یزد - فرصتی برای جبران ناکامی های خانگی

تیم بسکتبال البدر بندرکنگ امروز عازم یزد می شود تا روز پنجشنبه دیدار هفته سوم خود را در مقابل خانه ورزش یزد برگزار کند. این دیدار در حالی برگزار می شود که البدر از سه دیدار گذشته خود صاحب یک پیروزی بیرون از خانه و دو باخت خانگی است و در مقابل، خانه ورزش یزد هر سه دیدار خود را واگذار کرده است .در این دیدار البدر سید مجید دهقان بازیکن یزدی و ارزشمند خود را به همراه ندارد. این در حالی است که البدر بخاطر تخلف تیم داماش لنگرود در بازی گذشته با البدر منتظر رای کمیتیه انضباطی نیز می باشد و رای کمیتیه انضباطی از لحاظ روحی می تواند بر روی بازیکنان البدر اثرگذار باشد. البدر در صورت پیروزی در این دیدار خود را تا نزدیکی صدر جدول بالا خواهد کشید.

عملکرد بچه های البدر در فیستیوال کشور راضی کننده بود

فیستیوال زیر 12 سال کشور از 18 لغایت 22 آبان با شرکت 24 تیم در 4 گروه 6 تیمی در تهران برگزار شد که بچه های البدر که به نمایندگی از استان هرمزگان در این فیستیوال بودند با تیمهای منتخب خوزستان ، اصفهان ، همدان ، ایلام و خراسان جنوبی در یک گروه قرار گرفتند. در این فیستیوال که جهت استعدادیابی و شناخت بازیکنان مستعد برای سالهای آینده تیمهای پایه ملی برگزار شد برد و باخت و گل زده و خورده محاسبه نمیشد.

علیرضا قربانی سرمربی تیمهای پایه البدر در این خصوص گفت : در کل بچه های البدر در هر 4 بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند. سطح بازیها بسیار بالا بود و اکثر استانها با تیمهای منتخب آمده بودند و بسیار آماده و سرحال بودند ،ما در گروه سختی بودیم که البته خیلی هم خوب شد چون با قدرتمهای اول کشور توانستیم محک بخوریم . استان خوزستان و اصفهان که در رده بزرگسال قدرتشان بر همگان ثابت شده در رده پایه هم بسیار قوی بودند ضمن اینکه اصفهان از بازیکنان تیمهای ذوب آهن – سپاهان استفاده می کرد و خوزستان نیز منتخبی از بازیکنان فولاد – استقلال اهواز و نفت را به این بازیها روانه کرده بود . این بازیها برای بچه های ما بسیار ارزشمند بود و تفاوت بین فوتبال هرمزگان و سایر تیمها بخصوص اصفهان و خوزستان در این بازیها کاملاً مشخص بود البته بچه های ما از نظر فوتبال هیچ کم و کاستی نسبت به آنها نداشتند ولی از نظر فیزیک بدنی و تجربه بازی اختلاف فراوان بود. بازیکنان تیمهای رقیب هر کدام حداقل 20 بازی را قبل از این فیستیوال برگزار کرده بودند و با تجربه ای خوب گام به بازیها گذاشتند ولی بچه های البدر بدون برگزاری حتی یک بازی راهی تهران شدند که این فوتبال هرمزگان فاجعه است. بازیها در دو نیمه متفاوت برگزار میشد که یک نیمه بچه های البدر و یک تیم بچه های بندرعباس که از طرف هئیت فوتبال به ما معرفی شده بودند بازی می کردند. بچه های البدر در 4 نیمه ای که بازی کردند بسیار خوب و قوی ظاهر شدند بخصوص مقابل همدان و ایلام البته در بازی مقابل اصفهان و خوزستان نیز در حد توان تلاش کردند.

نقطه تاریک ای بازیها استفاده اکثر تیم ها از بازیکنان سن بود که کار را برای تیمهایی که سالم به این بازیها آمده بودند بسیار سخت کرده بود و متاسفانه مسئولین برگزاری مسابقات نسبت به این موضوع کاملاً بی تفاوت بودند و همین امر فاصله بین بازیکنان را بیشتر نشان می داد. در پایان این بازی ها 2 بازیکن از البدر به نامهای حامد دیانت کیش و علیرضا رضوی مدنظر استعدادیابهای تیم ملی قرار گرفتند. قربانی در پایان از زحمات آقای یحیی ابراهیم بصری سرپرست تیم بخاطر تلاش های بی وقفه اش در تهران تشکر و قدردانی کرد.

 تصاویر این بخش ،بزودی ...

قابل توجه هواداران البدر

  

گروه فرهنگی هنری مجموعه البدر در نظر دارد از این پس DVD بازی های تیم های فوتبال را یک روز پس از بازی با کیفیت عالی تقدیم هواداران کند. هواداران عزیز که مایل به دریافت این DVD ها می باشند می توانند از طریق فروشگاه مجازی البدر فیلم ها را تهیه کنند.