آلومینیوم باز هم مغلوب البدر شد

 در اولین بازی از دور برگشت سری بازی های فوتسال لیگ دسته دوم استان روز جمعه مورخه ی 30/02/1390  دو تیم آلومینیوم بندرعباس و البدر بندرکنگ راس ساعت ۱۸ در مکان سالن کارگران بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار که برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بود با یک بازی زیبا و نفس گیر 4 گل را در بر داشت.  تیم البدر توانست در ابتدای بازی توسط توپ ربایی شعیب دلداری یک موقعیت مناسب برای گلزنی قرار بگیرد که با خطای بازیکن آلومینیوم متوقف شد و داور یک ضربه پنالتی را برای البدر اعلام کرد مهرزاد رئیسی توانست از روی نقطه پنالتی اولین گل این دیدار را به ثمر برساند . در ادامه بازی هر دو تیم دارای موقعیت های گلزنی فراوانی شدند اما نتوانستند از هیچ کدام آنها استفاده کنند. گل دوم بازی در اواسط نیمه اول توسط بازیکن تازه البدر  وحید بارانی به ثمر رسید. نیمه دوم نیز تیم البدر بود که توانست توسط ضربه بیژن عالی پور مدفع پیش تاخته البدر به گل سوم برسد. تیم آلومنیوم تنها توانست یکی از گلهای خورده را جبران کند. در پایان بازی نفس گیر تیم آلومینیوم نتیجه را 3 بر 1 به میهمان خود واگذار کرد. با احتساب این بازی آلومینیوم دو باخته شد و راه قهرمانی برای تیم البدر هموار گشت.

بازیهای والیبال بانوان به مناسبت هفته معلم

  به مناسبت هفته معلم هئیت والیبال شهرستان بندرلنگه مسابقات چهارجانبه ی بین تیم های پیروزی ، دریانوردان ـ البدر الف و البدر ب برگزار نمود که این مسابقات در روزهای چهارشنبه ، پنچ شنبه و جمعه سیزدهم الی شانزدهم اردیبهشت برگزار شده است تیمهای پیروزی ، البدر ب و دریانودان به ترتیب مقام های اول ، دوم و سوم را کسب نمودند.  تیم البدر الف شامل بازیکنان نوجوان که اولین مسابقات خود را در این دیدار بازی خوبی را ارائه داده بودند.  

نتایج بازی ها : 

البـــــدر ب 0 - پیـــــــــروزی 3

 البـدر الف 0 - دریـــانوردان 3 

پیــــــروزی 3 - دریـــانوردان 0 

البــدر الف 0 - البـــــــدر ب 3  

البــدر الف 0 - پیــــــــروزی 3 

البــــدر ب 3 - دریـــانوردان 1

 بهترین بازیکنان : مرضیه شلاد (پیروزی) - عاطفه چوپان (دریانوردان) - مریم ملاح کنکی (البدر الف، سرمربی تیم  البدر :بازیکن نوجوان و با استعداد که آینده درخشانی خواهد داشت) - فریبا حسین پور (البدر ب) . 

اسامی بازیکنان البدر الف : مریم ملاح کنگی ، امل بحرپیما ، فاطمه ساحلی زادگان ، فاطمه سرپرست ، مهدیه محمدی پور ، مونا فریدی ، شهلا حسن زاده ، حنان کرچی ، لیلا زارعی ، آمنه فاطمی ، محبوبه احمدی و احلام باوردی  

اسامی بازیکنان البد ب : فریبا حسین پور ، فاطمه شروج ، عایشه احمدزاده ، فتحیه زارعی ، زهرا محکمی ، مینا رحمانی ،صفیه بحری ،رحیمه قاسمی ،سکینه صالحی  ، فایزه بوکان ، امیره آدرختن

سرمـربی :  فــــایزه بوکان  

سرپرست : فاطمه زارعی 

 

 

قهرمانی تیم بانوان بسکتبال البدر در لیگ قهرمانی استان

  تیم بانوان بسکتبال البدر بندرکنگ توانست مقام قهرمانی مسابقات بسکتبال استان را کسب کند. در این دوره مسابقات که با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی و بصورت رفت و برگشت برگزار شدو در نهایت چهار تیم توانستند به مرحله نهایی صعود کنند . تیم های حاضر در این مسابقات (بسیج بندرعباس ، پاس بندرلنگه ، ملی گاز بندرعباس ، برق بندرعباس ، البدر بندرکنگ ، تربیت بدنی میناب و تربیت بدنی قشم بودند که در نهایت چهار تیم بسیج بندرعباس ، پاس بندرلنگه از گروه اول و البدر بندرکنگ و هفت تیر بندرعباس به مرحله نهایی صعود کردند. 

در مرحله نهایی تیم ها بصورت دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم البدر بندرکنگ توانست با پشت سر گذاشتن رقیبان به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت و تیمهای بسیج بندرعباس و هفت تیر بندرعباس به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند. 

 

نتایج مرحله نهایی: 

البدر بندکنگ 61 - بسیـــــــج بندرعباس 44 

البدر بندرکنگ 45 - پـــــــــــاس بندرلنگه 24 

البدر بندرکنگ 38 - هفت تیر بندرعباس 32 

 

کادر تیم بسکتبال البدر بندرکنگ : 

فایزه چوبدست - ملیحه فرهادی - فاطمه فرهادی - سهام شجاع - فائقه بهادری جاسکی - خدیجه قاسمی - راضیه حسن زاده - رحیمه مکی - الهام باوردی - راضیه میرزایی -فریبا سمیتی - فاطمه عسکری همت - سمیرا صفی نتاج - بدریه نخلی  

سرمربی : میعاد مهجورباشی  - مربیان : مرضیه فرهادی و مریم بحری  - سرپرست :میمونه شجاع -    پزشکیار :فرح حسن زاده  

 

در آخر خانم فرهادی مربی تیم البدر این پیروزی را به تمام بانوان بندرکنگ تقدیم کرد و بخاطر حمایت های بی دریغ مدیرعامل ،هئیت مدیره و مسئولین باشگاه که نهایت همکاری و مساعدت را با این نموده اند کمال تشکر کرد.

 

                                 برای مشاهده گزارش روی ادامه مطلب کلیک کنید ...

ادامه مطلب ...

مصاحبه با علیرضا قربانی سرمربی تیم های پایه مدرسه فوتبال البدر

 بعد از صعود مقتدرانه تیم نونهالان البدر به مرحله نهایی زیرگروه دسته اول کشور به سراغ سرمربی این تیم رفتیم تا حرفهایش را در مورد این بازی ها بدانیم.  

س- احساس خودتون رو ازکسب این نتیجه چگونه بیان میکنید؟  

قبل ازاینکه به سئوال شماپاسخ دهم لازم است که این موفقیت بزرگ وبا ارزش رابه جامعه ورزش شهرستان و استان هرمزگان بخصوص خانواده بزرگ البدر تبریک بگویم . بچه ها کاری کردند که هیچ کس فکرش را هم نمیکرد. با توجه به شناخت و تجربه ای که از مسابقات کشوری نونهالان داشتم صعود کار خیلی سخت و دشواری بود آنهم مقابل تیمهایی که از نظر قوای جسمانی و فیزیک بدنی ، تجربه بالاترند.  ولی به لطف خدا شیر بچه های ا لبدر تمام معادلات را بر هم زدند و ثابت کردند غیرممکن ها هم ممکن میشود.  

 

ادامه مطلب ...

اسامی برندگان قرعه کشی سی دی های جشن بزرگ البدر اعلام شد.  

1- امید ملاح با شماره 240

2- محمد امین رنجبر با شماره 229

3- مصطفی پورحسین  با شماره 213

4- معین علی خواه  با شماره 61

5- خسرو صیادی زاده با شماره 23

6- محمد خویشکار با شماره 97

7- مهیار قائدی زاده با شماره 54

8- محسن خلیفاوی با شماره 47

9- علی قاسمی با شماره 63

10- ابراهیم شیرین زبان با شماره 137

 

هواداران محترم جهت دریافت هدیه خود با همراه داشتن کارت قرعه کشی به دفتر کانون هواداران باشگاه مراجعه نمایند.

 

 

صعود مقتدرانه تیم فوتبال نونهالان باشگاه البدر بندرکنگ به مرحله نهایی زیرگروه دسته اول کشور را به تمام مردم استان هرمزگان تبریک عرض می نماییم.  

                                           کانون هوادارن باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندرکنگ

سومین پیروزی پیاپی فوتسالیست های البدر

 هفته سوم از سری بازی های لیگ دسته دو فوتسال استان امروز دو تیم علمداران خلیج فارس و البدر بندرکنگ در سالن مخابرات بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند. تیم البدر توانست در یک بازی هماهنگ و منسجم با نتیجه چهار بر صفر میزبان خود را یعنی علمداران خلیج فارس شکست دهد و با سه امتیاز به خانه برگردد. گلهای تیم البدر را مهدی جوشن (دو گل ) ، عبدل فخاری و مجتبی تاجیک به ثمر رساندند. تیم البدر در هفته آینده روز پنج شنبه پانزدهم اردیبهشت بایستی به دیدار تیم علمداران نوین جوان برود.

پیروزی نونهالان البدر در مقابل نماینده استان سیستان و بلوچستان

 تیم البدر در اولین دیدار خود در رقابت های قهرمانی رده نونهالان کشوری امروز ساعت 15:00 مقابل تیم مهرورزان زاهدان قرار گرفت . نونهالان البدر در این بازی توانستند در ضربات پنالتی  نماینده استان سیستان و بلوچستان را با نتیجه چهار بر دو شکست دهند . گلهای تیم البدر در این دیدار را محمد مروت ، محمد نظامی ، محمد احمدی زاده و ولید بغیاز به ثمر رساندند. علیرضا قربانی سرمربی تیم البدر در پایان بازی در پاسخ به سوال خبرنگار کانون هواداران در مورد بازی گفت : بچه های ما با توجه به تمریناتی کوتاهی که بعد از عید داشتند در این بازی عالی کار کردند . وی نیز از مسئولین باشگاه تشکر کرد و حضور آنها را در روحیه بازیکنان موثر دانست .

پیروزی بسکتبالیست های جوان البدر مقابل تیم های استقلال و مهرونی

تیم جوانان بسکتبال البدر که چند روز پیش به جزیره آزاد قشم سفر کرده بود در دیداری دوستانه روز پنج شنبه یکم اردیبهشت توانست مهرونی لافت را با  نتیجه ۵۲ بر ۵۴ شکست دهد و روز جمعه نیز تیم خوب استقلال قشم را نیز با نتیجه 36 بر 32 با چهار اختلاف امتیاز شکست دهد. عارف بحری سرمربی تیم بسکتبال البدر در گفتگو با خبرنگار هواداران گفت : تیم بسکتبال جوانان برای آمادگی در لیگ استان سال آینده چند بازی تدارکاتی دیگر نیز در برنامه خود دارد .