مصاحبه با آقای برکت بحری مربی بسکتبال البدر

در اثنی حضور مسئولان محترم برنامه توپ و تور در کنگ فرصتی بدست آمد تا با برکت بحری مربی محترم و زحمتکش تیم بسکتبال البدر بندرکنگ ، مصاحبه ی انجام و نقطه نظرات اختصاصی ایشان را در ارتباط با نحوه تشکیل تیم ، نحوه حضور در مسابقات و چگونگی حضور بازیکنان ، مربیان و سرپرستان برگزیده کشور در تیم بسکتبال البدر بندرکنگ جویا شویم. برای مشاهده مصاحبه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید. 

ادامه مطلب ...

حضور تهیه کننده و تصویر بردار برنامه توپ و تور در بندرکنگ

 

پس از گذشت 32 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و برای نخستین بار  بنا به دعوت باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندرکنگ ، تهیه کننده  و تصویر بردار محترم برنامه توپ و تور (آقایان سروش حبیبی قانع و حسن ذوالفقاری) که برنامه اختصاصی مربوط به پخش مستقیم و غیر مسقیم مسابقات بسکتبال صداو سیما (شبکه سوم) را تحت مسئولیت خود دارند، از تمرینات تیم بسکتبال باشگاه البدر بندرکنگ "شرکت کننده در رقابتهای قهرمانی دسته اول باشگاههای کشور" تصویر برداری و با ایجاد مصاحبه با یکایک بازیکنان ، مربیان و سرپرستان تیم مذکور آگاه گردیدند. گفتنی است که شور و شعف ناشی از حضور مسئولین برنامه توپ و تور در بندرکنگ وصف ناپذیر بوده و علاقمندان به برنامه مذبور با تجلیل از آقایان حبیبی قانع و ذوالفقاری از مدیریت در خور تحسین و مسئولانه مدیران برجسته و محترم شبکه سوم سیما آقایان دکتر پور محمدی رئیس شبکه و آقای آقازمانی مدیر گروه ورزش تقدیر و تشکر نمودند. 

برگرفته از وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندرکنگ

بازدید سرزده مدیرکل محترم تربیت بدنی استان هرمزگان از تیم بسکتبال البدر بندرکنگ 

 

  

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه آقای "رضا محمدی اصل" مدیر کل تربیت بدنی استان هرمزگان به اتفاق آقایان علیرضا باقری "معاون ورزشی" و آقای علی اصغر قنبرزادگان "رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان بندرلنگه" با حضور در محل انجام تمرینات تیم بسکتبال البدر بندرکنگ "شرکت کننده در رقابتهای قهرمانی دسته اول باشگاههای کشور" حضور یافته و از تمرینات این تیم که تحت نظر آقای وحید ابوالحسنی مربی بین المللی بسکتبال و رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون بسکتبال انجام می پذیرد، بازدید بعمل آوردند.شایان ذکر است که در طی این بازدید که آقای حسن آذری "مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندرکنگ و تنی چند از مدیران و سرپرستان تیمهای ورزشی نبز حضور داشتند، پس از گزارشی که توسط سرمربی تیم البدر بندرکنگ ارائه گردید، آقای محمد اصل قول هرگونه همکاری و حمایت از تیم بسکتبال البدر بندرکنگ که توانسته تا پس از گذشت 32 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای نخستین بار در لیگ کشور و آنهم در دسته یک شرکت نماید را به حاضرین داده و در همین ابتدای کار با اهداء مبلغ 000/000/50 ریال به بازیکنان تیم بسکتبال البدر و تقدیم 000/000/200 ریال بابت تجهیز و مرمت رختکن و سرویس دستشویی های سالن شهید حیدر بارانیان محل انجام تمرینات و مسابقات تیم بسکتبال البدر بندرکنگ را به آقای وحید ابوالحسنی دادند.

افتخار آفرینی کاراته کاهان دختر البدر بندرکنگ در اصفهان

تیم کاراته دختران البدربندرکنگ در بیستمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان بین المللی در نجف آباد اصفهان توانست با درخشش کاراته کاهان خود افتخاری دیگر بر ورزش هرمزگان بیافزاید.ین تیم که به مربیگری سن سی لیلا حیدری در قالب تیم منتخب استان  در این مسابقات شرکت کرده بود با کسب ۳مدال طلا - ۲مدال نقره و ۲مدال برنز برای شهرستان بندرلنگه افتخار آفرینی کردند.  

                     

*سمیه تکمار دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ترکیه و ستاره بی چون چرای این روزهای کاراته بانوان استان با در خشش خیره کننده خود همانند سال قبل توانست  ۲مدال طلا کاتای انفرادی ۱۳و۱۴سال و کومیته  وزن۳۹- کیلوگرم نوجوانان را کسب نماید و بر سکوی نخست بایستد و همچنین در کاتای تیمی جوانان هم صاحب گردن آویز طلا شود. و با ۳مدال طلا موفق ترین کاراته کای این مسابقات را به خود اختصاص دهد.   

 

*مژده قاسمی نژاد ستاره تیم ایران و دارنده مدال طلا و نقره در مسابقات جهانی ترکیه با کسب مدال طلای کاتای تیمی جوانان و مدال نقره کومیته وزن ۴۲-کیلوگرم نوجوانان باشگاه البدر را صاحب دو مدال با ارزش در این دوره از مسابقات نمود. 

  

*مهدیه نیکوکار دیگر کاراته کا البدر بود که با کسب ۲مدال طلا و نقره در کاتای تیمی جوانان و کاتای انفرادی جوانان موفق شد اسم خود را در لیست قهرمانان بیستمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور ثبت کند. 

 

*ساناز رئوفی نژاد عضو تیم ایران در مسابقات جهانی ترکیه هم که در سال قبل علیرغم ارائه مسابقات زیبا از کسب مدال بازمانده بود در این دوره توانست طلسم ناکامی خود را یشکند و با تکیه زدن بر سکوی دوم مدال نقره کاتای انفرادی جوانان به گردن آویزد. 

 

*لیلا حمزوی دیگر مبارز باشگاه البدربندرکنگ که اولین مسابقات کشوری خود را تجربه میکرد صاحب گردن آویز برنز شد و مقام سوم وزن ۲۳- کیلوگرم نوجوانان را از آن خود کرد. 

 

 فرهانیان : ما مصمم هستیم تا با حمایتهای مردم نماینده شایسته ی برای استان باشیم 

امروز به سراغ مدیر فنی تیم بسکتبال البدر جناب آقای فیصل فرهانیان رفته و نشستی کوتاه در مورد مسائل مربوط به بسکتبال با ایشان داشتیم لازم به ذکر است که ایشان 14 سال رئیس هیات بسکتبال تهران بوده و افتخارات زیادی با مدیریت ایشان برای تهران به دست آمده است . مصاحبه ی که با وی صورت گرفته را در ادامه مطلب می توانید بخوانید . 

ادامه مطلب ...

مایک شیشفسکی در یادداشتی به وحید ابوالحسنی : پیش بسوی طلا

در طی برگزاری شانزدهمین دوره رقابتهای بسکتبال جام جهانی 2010 ترکیه و در جریان انجام مصاحبه مطبوعاتی با آقای مایک شیشفسکی "سرمربی تیم ملی بسکتبال امریکا"که با حضور نمایندگان وسایل جمعی و رسانه های گروهی اعلام شد : من(آقای مایک شیشفسکی) قبلاً در طی دهه 1970 میلادی به ایران مسافرت کرده بودم ، از فعالیتهای برخی از دوستانم منجمله آقای وحید ابوالحسنی که در حال حاضر بعنوان سرمربی تیم بسکتبال البدر بندرکنگ مشغول توسعه بسکتبال ایران میباشد ، آگاه گردیدم. وی در طی این مصاحبه از فعالیت های مربوط به ترجمه چند کتاب توسط آقای وحید ابوالحسنی مربی بین المللی بسکتبال (Fiba Coach)اشاره داشته و یک جلد کتاب به امضاء خودش و مضمون بسیار جالب " پیش بسوی طلا " که بر روی کتاب آمده است ، از این مربی کشورمان تقدیر بعمل آورده است. نمونه اسکن شده دستخط او و کتاب اهداء شده توسط این مربی ارزشمند که حالا مدال طلای جهان را نیز احراز نموده در کنار این خبر آمده است . 

                                            

گزارش تصویری بازی البدر با آوای حدید

گزارش تصویری گزارش تصویری گزارش تصویری گزارش تصویری گزارش تصویری

گزارش تصویری گزارش تصویری گزارش تصویری گزارش تصویری گزارش تصویری

گزارش تصویری گزارش تصویری گزارش تصویری گزارش تصویری گزارش تصویری 

         عکاس : فرهاد علی نژاد 

برای مشاهده عکس ها در سایز واقعی به وب سایت رسمی باشگاه مراجعه نمایید 

ورود به بخش اخبار وب سایت رسمی باشگاه البدر  

رضایی : از بازی گروهی بچه ها راضی هستم

سرمربی فوتبال البدر در جواب خبرنگار وب سایت هواداران که از وضعیت و شرایط بازی پرسیده بوده اینگونه جواب داد : با وجود گرمی هوا بازی خوبی بود و بچه ها تو زمین خیلی خوب کار کردند البته با تمرینات و کارهای گروهی که داشتیم نمیشه گفت 100% ولی راضی بودم . وی در مورد موقعیت های از دست رفته تیمش گفت : طبیعی بود چون بچه ها اهدافی رو که ما داشتیم خوب تو زمین پیاده کردند مطمئناً با بازی خوب موقعیتهای بوجود می آید که بعضی از آنها تبدیل به گل نمی شوند. ولی ای کاش ما بیشتر وقت داشتیم تا کارهامون را تکمیل میکردیم . قضاوت بازی و استقبال مردم هم خوب بود .

پیروزی مقندرانه فوتبال البدر در اولین بازی

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندرکنگ ، تیم فوتبال البدر بندرکنگ در استادیوم تختی شهرستان بندرلنگه امروز مقابل تیم آوای حدید میناب با ارائه یک بازی منطقی توانست با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی برسد. تیم آوای حدید میناب یکی از تیمهای جدیدی است که امسال پا به این مسابقات نهاده است . ولید نوری با 3 گل ، ایوب صالحی 2 گل و مهران قزل نیز با یک گل گلزن های این دیدار برای البدر بودند.

گزارش کوتاه از اردوی بسکتبالیست های بانوان البدر در لارستان

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندرکنگ تیم بسکتبال بزرگسالان بانوان البدر با مربیگری مرضیه فرهادی و سرپرستی میعاد مهجور باشی در تاریخ 21/06/1389 لغایت 22/06/1389 در شهرستان لارستان و شهرستان گراش با تیم های شهرداری لارستان - بسیج لارستان و تربیت بدنی گراش مسابقات دوستانه برگزار نمود که در پایان نتایج بدست آمد. 

البدر بندرکنگ 52      شهرداری لارستان 49

البدر بندرکنگ 52      بسیج لارستان 28

البدر بندرکنگ 58      تربیت بدنی گراش 39


اسامی بازیکنان تیم بسکتبال بانوان البدر و کادر فنی تیم را در وب سایت رسمی می توانید مشاهده نمائید.