فرهانیان : ما مصمم هستیم تا با حمایتهای مردم نماینده شایسته ی برای استان باشیم 

امروز به سراغ مدیر فنی تیم بسکتبال البدر جناب آقای فیصل فرهانیان رفته و نشستی کوتاه در مورد مسائل مربوط به بسکتبال با ایشان داشتیم لازم به ذکر است که ایشان 14 سال رئیس هیات بسکتبال تهران بوده و افتخارات زیادی با مدیریت ایشان برای تهران به دست آمده است . مصاحبه ی که با وی صورت گرفته را در ادامه مطلب می توانید بخوانید . 

س : آقای فرهانیان سلام ،خسته نباشید ، از طرف کانون هواداران مزاحم میشیم . غرض از مزاحمت اینکه می خواستیم در مورد وضعیت بسکتبال باهاتون کپی کوتاه داشته باشیم .

ج : اجازه بدید تا در ابتدا عرض سلام و ادب و احترام داشته باشم خدمت جنابعالی و تمامی همکاران محترمتان در کانون باشگاه البدر ، ضمناً و بدواً حضور شایسته تیم ملی بسکتبال کشورمان را در شتنزدهمین دوره رقابتهای جام جهانی 2010 ترکیه به تمام ملت شریف ایران ، جامعه محترم و فرهیخته ورزش کشور ، خانواده بزرگ بسکتبال و شخص رئیس محترم و بزرگ بسکتبال جمهوری اسلامی ایران جناب آقای مشحون که از جمله مفاخر بزرگ بسکتبال جهان میباشد و دیگر عزیزانم همچون آقای حسن نوربخش سرپرست محترم تیم ، آقای محمدرضا مشحون مدیر محترم اجرایی تیم و کلیه قهرمانان برومند و زحمتکش تیم ملی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیق هرچه بیشتر تیم ملی را از درگاه احدیت و در بازیهای آسیایی گوانگجو مسئلت دارم. در خصوص تیم بسکتبال البدر بندرکنگ هم بایستی خاطرنشان سازم که تیم ما با حمایتهای بی دریغ جناب آقایان بدر دریابان رئیس محترم هئیت مدیره ، جناب آقای حسن آذری مدیر عامل محترم ، جناب آقای محمد پای توران کاپیتان و عضو محترم هئیت مدیره و جناب آقای محمد بحری سرپرست گرامی تیم و تلاش مربیان و بازیکنان و پس از آنکه به دیدار تدارکاتی در تهران با تیمهای آرارات ، تیم ملی دانشجویان و تیم ملی جوانان ایران انجام دادند ، مراحل رشد و ترقی خود را همچنان می پیماند. ما مصمم هستیم تا با حمایتهای مردم خوب و خونگرم بندرکنگ و بندرلنگه و پشتیبانی های مسئولین محترم شهر و با درخشش قهرمانان بومی و غیر بومی نماینده ی شایسته ی برای ایشان باشیم.  

 

س : جناب فرهانیان در مورد آقای ویسی بگویید ؟ 

ج : همانطوریکه استحظار دارید آقای سیامک ویسی از بازیکنان برجسته ملی بوده و در طی سالهای گذشته به جمله افتخاراتی نیز نائل آمده اند. ما با توجه به تجربه افزون وی و شایستگی های اخلاقی و خصوصاً منش والای او که حقیقتاً زبانزد میباشد و پس از آنکه سرمربی تیم مشارالیه را مورد تائید فنی قرار داد ، او را به استخدام تیم در آورد. بطور قطع و یقین روزهای آینده از او بیشتر خواهید شنید . من به شما قول می دهم که او یکی از خوبان رقابتهای قهرمانی دسته اول کشور گردد.  

 

س : آقا فیصل ، شنیدیم که با حسن مدیریت جنابعالی ، اتحاد و اتفاق بزرگی فی ما بین کلیه بازیکنان ، کلیه مربیان و کلیه مسئولین تیم رقم خورده و تیمی یکپارچه را مدیریت می نمایید ؟

ج : اجازه بدید تا قبل از هر چیز از تیم بزرگ اخلاقی شهر یعنی کلیه مردم مهربان و صمیمی کنگ و حمایتهای قلبی آقایان دریابان ، آذری و ... و ایجاد وحدت رویه و وحدت نظر فی مابین تمامی اعضاء تیم به حضورتان گزارش نموده و با استناد به فرمایش قرآن کریم که میفرماید. واعتصموا به حبل الله جمیعاً و لا تفرقوا ، تیمی منسجم و قدرتمند را به رقابتها گسیل خواهیم نمود.  

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته .