اطلاعیه

قابل توجه شهروندان و کاربران محترم علاقه مند به مطالعه روزنامه ها و مجلات مختلف ، کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندرکنگ از مورخه 01/12/89 روزنامه ها و مجلات مختلف اعم از ورزشی ، اجتماعی ،سیاسی ، فرهنگی ، هنری و ... را به روز و در اسرع وقت و زمان ممکن در اختیار متقاضیان علاقه مند قرار دهد.  

متقاضیان می توانند با مراجعه به دفتر باشگاه فرهنگی ورزشی البدر اقدام به نام نویسی جهت اشتراک روزنامه و یا مجله مورد نظر و دلخواه خود را بنمایند، بدیهی است با پرداخت اولین وجه آبونمان (اشتراک)، روزنامه و یا مجله مورد نظر در محل کار با درب منزل در اختیار شما قرار خواهد گرفت . 

 

                                 برای مشاهده گزارش روی ادامه مطلب کلیک کنید ... 

ادامه مطلب ...

البدر برابر جبل بر به برتری رسید

دیدار تیم‌های البدر بندرکنگ و جبل بر شهرو از هفته بیست و سوم لیگ برتر استان از ساعت 14 امروز در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهرستان بندرلنگه در حضور هزاران تماشاگر آغاز شد که با برد 2 بر یک البدری ها خاتمه یافت. رامین عباسی و ادموند اِخومیانس زننده های گلهای البدر در این دیدار بودند. 

شاگردان رئیسی که برای رسیدن به رده های بالای جدول چشم به 3 امتیاز این دیدار دوخته بودند، نتوانستند به این مهم رسیده و دست خالی بندرلنگه را ترک کردند. البدر نیز با این پیروزی 46 امتیازی شد و همچنان با قاطعیت صدرنشین این رقابت ها است.

 

                                 برای مشاهده گزارش روی ادامه مطلب کلیک کنید ... 

ادامه مطلب ...

پیروزی بسکتبال البدر برابر نفت امیدیه

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه ، تیم بسکتبال البدر بندرکنگ نفت امیدیه را در هم کوبید. تیم البدر که در دور رفت با ناکامی مقابل نفت امیدیه با نتیجه 90 بر 80 شکست خورده بود در این دیدار با بازی بسیار خوب خود و با نتیجه 106 بر 80 توانست باخت دور رفت خود را جبران و به رتبه سوم جدول صعود کند.

گزارش بازی های بسکتبال بانوان

  از سری بازی های بسکتبال لیگ برتر استان هرمزگان تیم بسکتبال بانوان البدر در تاریخ چهاردهم پس از انجام بازی با تیم هفت تیر در عصر روز پنجشنبه ساعت 18 توانست با نتیجه 45 بر 36 این تیم را شکست دهد- در روز پانزدهم نیز ساعت 9 صبح روز جمعه با تیم تربیت بدنی میناب بازی خود را با نتیجه 62 بر 40 توانست این تیم را شکست دهد.  بسکتبالیست های بانوان البدر در تاریخ  22/11/89 جهت انجام یک بازی با تیم تربیت بدنی قشم بعد از آن پیروزی ها به بندرعباس اعزام شد که در نهایت توانست این تیم قشمی را نیز با نتیجه 58/31 مغلوب خود سازد.  

مربی تیم فوتبال البدر در کلاس آموزشی اینترمیلان ایتالیا


 به گزارش وب سایت رسمی باشگاه ، در کلاسی که با همت فدراسیون محترم فوتبال ایران از تاریخ 89/11/24 الی 89/11/30 در محل آکادمی فوتبال واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار میگردد. در این کلاس آموزشی که توسط مدرسین باشگاه  اینترمیلان ایتالیا برگزار خواهد شد، بیش از 30 مربی از سراسر کشور دعوت شده اند که تنها نماینده استان هرمزگان در این کلاس مربی شایسته تیم البدر بندرکنگ آقای علیرضا قربانی کعبه وفا است.

 

البدر و گامهای آخر برای تثبیت قهرمانی


 عبدالله فریدی - صدرنشین بلامنازع لیگ ممتاز استان را با وجود باخت این هفته در مقابل رگبار رودان با توجه به فاصله 4  امتیازی نزدیکترین تعقیب کننده اش یعنی تربیت بندرعباس تا پایان هفته بیست و دوم از هم اکنون می توان قهرمان این فصل خواند مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریب و نادری در هفته های پایانی رقم بخورد که آنهم با توجه به شرایط خوب البدر بخاطر در پیش داشتن سه بازی پی در پی در داخل خانه به عنوان میزبان از هفته بیست و سوم تا بیست و پنجم رخ دادن چنین اتفاق عجیب و نادری بسیار مشکل به نظر می رسد ولی نباید همه چیز را تمام شده خواند بلکه باید گامهای آخر را محکم تر و هوشیارانه تر برداشت که از بازیکنان و کادر فنی خوب البدر هم جز این انتظار نمی رود. اما سوای همه عوامل از بازیکنان و کادر فنی گرفته تا عوامل اجرائی و مدیریتی و صد البته حمایت همه جانبه و علاقه و پشتکار مالک باشگاه "آقای دریابان " که در این موفقیتها  نقشی اساسی داشته و دارد. حضور پرشور هواداران البدر مخصوصاً در بازیهای داخل خانه همیشه تاثیر مثبت خود را داشته و می طلبد که در سه بازی باقی مانده داخل خانه نیز  با همدلی و حضور پر شورتر تیم محبوب خود را بیش از پیش حمایت کنیم تا انشاءالله با کسب مقام قهرمانی افتخاری دیگر برای البدر و مجموعه ورزش بندرکنگ رقم بخورد.

 

پیروزی بسکتبال البدر مقابل راه و ترابری اصفهان

 به گزارش وب سایت رسمی باشگاه ، تیم بسکتبال البدر بندرکنگ پس از شکست مقابل تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر،‌ این هفته با برد مقابل راه و ترابری اصفهان، توانست شکست خود را جبران و جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول حفظ کند. این دیدار که از جذابیت خاصی برخوردار بود البدر با نتیجه 75 بر 73 حریف خود را شکست داد. البدر در هفته آینده میزبان نفت امیدیه خواهد بود.

 

 

                                 برای مشاهده گزارش روی ادامه مطلب کلیک کنید ... 

ادامه مطلب ...