بازی دو تیم همشهری با برد البدر خاتمه یافت

از سری مسابقات فوتبال جوانان شهرستان بندرلنگه ، مسابقه دو تیم همشهری البدر بندرکتگ و برق بندرکنگ به داوری محمد احمد زاده و کمک های علی زرنگاری و عبدالرحمن آذرنگ برگزار گردید که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم البدر بندرکنگ به پایان رسید. گل تیم البدر در دقیقه 72 توسط مجید بلبله از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

فینال زود رس نونهالان را البدر برد

در ادامه مسابقات فوتبال نونهالان شهرستان بندرلنگه تیم البدر در مهمترین بازی خود مقابل پاس بندرلنگه با سه گل به پیروزی رسید تا راه قهرمانی را برای خود هموارتر کند.

بچه های البدر که مصمم بودند از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کنند موفق شدند با گلهای علی ابراهیمی محمد نظامی و الیاس کوشکی در مقابل تک گل محمد مروت 3 بر یک پیروز شود. سرمربی این تیم در پایان این بازی از عملکرد خوب تیم پاس تمجید کرد و تیم پاس را از لحاظ فنی یک تیم خوب شمرد. قربانی در پایان نیز از حضور و حمایت اعضاء هئیت مدیره باشگاه که در تمام بازیهای نونهالان حضور فعال داشتند تشکر کرد. 

               

 

خلاصه ی از گزارش جلسه ی هئیت مدیره پیرامون فوتبال

 در ساعت 21 روز سه شنبه مورخه 23/01/1390 اولین جلسه اعضاء هئیت مدیره در راستای بحث پیرامون تیم فوتبال البدر در مسابقات کشوری تشکیل گردید. در این جلسه که کلیه اعضاء هئیت مدیره و مدیرعامل و سرپرست تیم فوتبال شرکت داشتند ضمن تائید مربی سابق جهت هدایت تیم در مسابقات سال آینده به ایشان ماموریت داده شد تا بازیکنان ، بدنساز و کمک مربی را جهت بازیهای کشوری معرفی نماید و از بازیکنان در تمرینات تست بعمل آوردو مقرر گردید .  

تمرینات از نیمه دوم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.  

این جلسه در ساعت 24 بعد از سه ساعت مذاکره به پایان رسید. 

خبرهای کوتاه

مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال استان هرمزگان 

البدر بندرکنگ 2  - آلومینیوم بندرعباس 0 

 

******* 

مسابقات فوتبال نونهالان جام شهید عبدالله شکری 

البدر بندرکنگ 3 - پاس پاس 1 

 

*******  

مسابقات لیگ دسته اول باشگاههای کشور  

مرحله 4/1 نهایی 

البدر بندرکنگ 69 - همیاری شهرداری زنجان ۷۹ 

 

*******   

اسامی بازیکنان البدر اعلام شد

اسامی بازیکنان تیم فوتبال نونهالان (زیر چهارده سال) البدر بندرکنگ برای حضور در مسابقات کشوری اعلام شد . سرپرست تیم نونهالان البدر در پاسخ به میزبانی البدر در این مسابقات گفت : این باشگاه آمادگی خود را جهت برگزاری مسابقات نونهالان اعلام نموده ، یحیی ابراهیم بصری (سرپرست) اسامی بازیکنان حاضر در این دوره از بازی ها را به قرار زیر اعلام نمود.  

محمد حسن دریاپیما - فواد بحری - یونس منشی باشی -  محمد احمدی زاده کنگی - علیرضا آزاده دل - محمد راغ - محمد منشی باشی - پژمان نیکو - محمدامین سلمانی - علی بحری - محمد دیانت کیش - الیاس کوشکی - ولید بغیاز - نعیم عزیزیان - مدثر فیروزی - علی ابراهیمی - محمد نظامی - محمد رشیدی - سجاد ریحان پور - ابوالفضل دریاگرد - حسین ایمنی - محمد مروت - محمدامین دریابان - حسن ایمنی - الیاس بحرپیما   

سرمربی : علیرضا قربانی - مربی : عبدالله ناصری - پزشکیار : علی ایرانی - تدارکات : عادل بوشهری - سرپرست : یحیی ابراهیم بصری

نگاهی به بازیهای مرحله پلی آف لیگ دسته یک

 برگرفته از وب سایت رسمی فدراسیون بسکتبال کشور

مرحله پلی آف لیگ دسته اول باشگاههای کشور از امروز با انجام 4 دیدار حساس وارد مرحله 1/4 نهایی خواهد شد.

در اصفهان تیم راه و ترابر ی این شهر در مقابل کاله مازندران قرار می گیرد. تیم خوب و یکدست راه و ترابری که با حذف تیم تکماش قزوین پا به این مرحله گذاشته است میزبان تیم قدرتمند کاله مازندران میباشد که در طول مسابقات تنها متحمل یک شکست شده است و با کسب جایگاه نخست گروهA یکی از مدعیان سرسخت قهرمانی این دوره می باشد.

در بازی دیگر این مرحله، تیم البدر بندر کنگ میزبان تیم شهرداری زنجان است. باشگاه البدر که امسال با سرمایه گذاری مناسب و مدیریت قوی، تیم بسیار خوبی را از منطقه ای دور دست به بسکتبال کشور معرفی نموده است امروز دیدار سختی را مقابل تیم خوب و یکدست شهرداری زنجان پیش رو دارد. شهرداری زنجان در بازیهای مرحله گروهی با 16 پیروزی و 2 شکست خود را بعنوان یک مدعی تمام عیار معرفی نمود و در مرحله قبل نیز موفق شد با دو پیروزی پیاپی تیم شهید همت شهررضا را از پیش رو بردارد.از سوی دیگر تیم البدر نیز با انجام تمرینات منظم و با تکیه بر امتیاز میزبانی ، چشم به هر دو امتیاز این دیدار دارد.

بازی دیگر امروز در شاهرود بین تیمهای داماش گیلان و صنایع شاهرود برگزار می گردد. تیم صنایع شاهرود که با 11 پیروزی و 7 شکست در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفته بود، در مرحله اول پلی آف موفق شد تیم صبا آذین بوشهر را از پیش رو بردارد و قدم به مرحله 1/4 بگذارد. تیم داماش گیلان نیز که با 14 پیروزی در جایگاه نخست گروه B  قرار گرفته بود باشکست دوچرخه سواران استقلال تهران در 2 بازی رفت و برگشت در مرحله قبلی، خود را مهیای جدال حساس فردا نموده است.

در آخرین بازی امروز تیم گاز شیراز و صنایع پتروشیمی ماهشهر در شیراز به رقابت خواهند پرداخت. تیم گاز که با حذف آرارات تهران در مرحله قبل دست به کار بزرگی زده است می بایست مقابل تیم پتروشیمی ماهشهر قرار گیرد که با 13 پیروزی جایگاه   دوم گروه B را به خود اختصاص  داد و با شکست پویا غرب کرمانشاه خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی نموده است.

کلیه این مسابقات راس ساعت 17:00 برگزار خواهد شد.

کاراته ی البدر در قالب تیم منتخب دانش آموزان شهرستان

 بنا به اعلام هئیت کاراته شهرستان بندرلنگه تیم کاراته ی البدر بندرکنگ در قالب کاراته منتخب دانش آموزان شهرستان بندرلنگه به مسابقات انتخابی استان اعزام شده بودند که توانستند عناوین ذیل را کسب کنند.    

 

بانوان : عنوان سوم - تاریخ مسابقات 21/01/90

سمیه تکمار : مدال طلا وزن 46- مقطع راهنمایی 

مژده قاسمی نژاد : مدال طلا وزن 50 - مقطعراهنمایی 

هدی رضوانی : مدال طلا وزن 60 - مقطع متوسطه 

ساناز رئوفی نژاد : مدال برنز وزن 38 - مقطع متوسطه 

مهدیه نیکوکار : مدال برنز وزن 60+  مقطع متوسطه  

آقایان : عنوان قهرمانی - تاریخ مسابقات 23/01/90 

مهدی زارع زاده : مدال طلا وزن 36- مقطع راهنمایی  

محمد گرگانی : مدال نقره وزن 55- مقطع راهنمایی 

دانیال رئوفی نژاد : مدال برنز وزن 55+ مقطع راهنمایی 

رضا بساره : مدال طلا وزن 50- مقطع متوسطه 

محمدرضا علیزاده :مدال طلا وزن 65- مقطع متوسطه  

علیرضا تاجیک : مدال طلا وزن 70- مقطع متوسطه 

فرزاد مریدی : مدال نقره وزن 55- مقطع متوسطه  

فرامرز ترابی : مدال نقره وزن 60+ مقطع متوسطه 

مرتضی تاجیک نسب : مدال برنز وزن 65- مقطع متوسطه 

ناصر نوری کاپیتان البدر زیر تیغ جراحی

مدافع و کاپیتان تیم فوتبال البدر بندرکنگ بینی خود را تحت عمل جراحی قرار داد. ناصر نوری به دلیل مشکلات تنفسی و انحراف بینی تحت عمل جراحی قرار گرفت. به گفته پزشک معالج عمل موفقیت آمیز بوده و این بازیکن تا یک ماه دیگر می تواند تمرینات خود را از سر بگیرد . ناگفته نماند بازیکنان و سرمربی تیم البدر در تمام این مدت او را تنها نگذاشتند و باعث بالا رفتن روحیه ی وی شدند.

باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندرکنگ طی مذاکرات خود با هئیت فوتبال استان و فدراسیون فوتبال در پی میزبانی مسابقات فوتبال زیر 14 سال کشوری می باشد. 

  

پیروزی نونهالان البدر در مقابل شاهین

تیم نونهالان البدر بندرکنگ در یک بازی هماهنگ و روان تیم فوتبال شاهین را با نتیجه 5-1 شکست داد.

این مسابقات از سری مسابقات فوتبال نونهالان شهرستان بندرلنگه است که از روز دوشنبه مورخه بیست و دوم فروردین در استادیوم تختی بندرلنگه برگزار می شود.