نگاهی به بازیهای مرحله پلی آف لیگ دسته یک

 برگرفته از وب سایت رسمی فدراسیون بسکتبال کشور

مرحله پلی آف لیگ دسته اول باشگاههای کشور از امروز با انجام 4 دیدار حساس وارد مرحله 1/4 نهایی خواهد شد.

در اصفهان تیم راه و ترابر ی این شهر در مقابل کاله مازندران قرار می گیرد. تیم خوب و یکدست راه و ترابری که با حذف تیم تکماش قزوین پا به این مرحله گذاشته است میزبان تیم قدرتمند کاله مازندران میباشد که در طول مسابقات تنها متحمل یک شکست شده است و با کسب جایگاه نخست گروهA یکی از مدعیان سرسخت قهرمانی این دوره می باشد.

در بازی دیگر این مرحله، تیم البدر بندر کنگ میزبان تیم شهرداری زنجان است. باشگاه البدر که امسال با سرمایه گذاری مناسب و مدیریت قوی، تیم بسیار خوبی را از منطقه ای دور دست به بسکتبال کشور معرفی نموده است امروز دیدار سختی را مقابل تیم خوب و یکدست شهرداری زنجان پیش رو دارد. شهرداری زنجان در بازیهای مرحله گروهی با 16 پیروزی و 2 شکست خود را بعنوان یک مدعی تمام عیار معرفی نمود و در مرحله قبل نیز موفق شد با دو پیروزی پیاپی تیم شهید همت شهررضا را از پیش رو بردارد.از سوی دیگر تیم البدر نیز با انجام تمرینات منظم و با تکیه بر امتیاز میزبانی ، چشم به هر دو امتیاز این دیدار دارد.

بازی دیگر امروز در شاهرود بین تیمهای داماش گیلان و صنایع شاهرود برگزار می گردد. تیم صنایع شاهرود که با 11 پیروزی و 7 شکست در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفته بود، در مرحله اول پلی آف موفق شد تیم صبا آذین بوشهر را از پیش رو بردارد و قدم به مرحله 1/4 بگذارد. تیم داماش گیلان نیز که با 14 پیروزی در جایگاه نخست گروه B  قرار گرفته بود باشکست دوچرخه سواران استقلال تهران در 2 بازی رفت و برگشت در مرحله قبلی، خود را مهیای جدال حساس فردا نموده است.

در آخرین بازی امروز تیم گاز شیراز و صنایع پتروشیمی ماهشهر در شیراز به رقابت خواهند پرداخت. تیم گاز که با حذف آرارات تهران در مرحله قبل دست به کار بزرگی زده است می بایست مقابل تیم پتروشیمی ماهشهر قرار گیرد که با 13 پیروزی جایگاه   دوم گروه B را به خود اختصاص  داد و با شکست پویا غرب کرمانشاه خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی نموده است.

کلیه این مسابقات راس ساعت 17:00 برگزار خواهد شد.