قهرمانی بسکتبالیست های بانوان البدر  در مسابقات لیگ بانوان استان

   

یک دوره مسابقات لیگ بانوان رده سنی نوجوان استان هرمزگان  که از تاریخ 30/3/89 که بصورت دوره ای بین 4 تیم (البدر بندرکنگ ، آلومینیوم المهدی ، 7 تیر و میناب) در بندرعباس برگزار شد که در پایان تیم البدر مقام اول ، تیم المهدی مقام دوم و تیم هفت تیر مقام سوم را کسب نمودند.

 

مصاحبه عبدالله مهاجر با وب سایت باشگاه پرسپولیس

به نقل از وب سایت پرسپولیس : عبدالله مهاجر مربی و کارشناس ارزنده فوتبال کشورمان پس از کسب مدرک مربیگری A یوفا در کشور سوئد به ایران بازگشته تا تجربیات با ارزش خود را در اختیار فوتبال کشور قرار دهد. وی هم اکنون به عنوان قائم مقام آکادمی حرفه ای فوتبال باشگاه پرسپولیس در ایران حضور دارد. 

مسئولین باشگاه البدر مذاکراتی را با آقای عبدالله مهاجر جهت حضور ایشان در فصل آینده بر روی نیمکت البدر انجام دادند که توافقات اولیه بین دو طرف صورت گرفت.دور دوم مذاکرات طرفین به دلیل حضور آقای عبدالله مهاجر در برنامه های تحلیل و تفسیر جام جهانی یک ماه دیگر برگزار خواهد گردید. قبل از آن شما را دعوت میکنم به مصاحبه ی که وب سایت باشگاه پرسپولیس با این مربی و کارشناس خوب کشورمون ترتیب داده است.

مصاحبه ی خواندنی ایشون را می توانید در ادامه مطلب بخوانید. 

ادامه مطلب ...

البدرنوین 3 - استقلال 1

 تیم فوتبال البدرنوین دومین بازی خود را از سری مسابقات امیدهای شهرستان بندرلنگه مقتدرانه شروع کرد. نیمه اول سه موقعیت گل داشت که فقط یکی از آنها به گل نشست تا نیمه اول یک بر صفر به رختکن برود. در نیمه دومُ دو تیم برای به ثمر رساندن گل به میدان آمدند، تیم استقلال در پی جبران گل خورده خود بود که بازی را به مساوی بکشاند و تیم البدرنوین در پی به ثمر رسیدن گل دوم که پس از حملات متعدد بالاخره تیم البدرنوین با ارسال پاس بلند، مهاجم خود را در موقعیت گل قرار داد بدین ترتیب گل دوم تیم البدر به ثمر رسید. بازیکنان البدر با توجه به دو گلی که به ثمر رسانیده بودند به این فکر رسیدن که بازی را برده اند و غرور کاذب باعث شد تا انگیزه تهاجمی خود را از دست بدهند و بازی را برده تلقی نمایند که در پی این مسئله تیم استقلال به یک گل دست یافت تا بازیکنان تیم به خود آیند و با هجوم های پیاپی خود، گل سوم را به ثمر برسانند تا بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود البدرنوین به پایان برسد. یک روز بعد از این بازی به سراغ سرپرست تیم البدرنوین رفتیم تا نظر ایشون رو در مورد این بازی جویا شویم . آقای صیادی در مورد بازی اینگونه گفت : بازیکنان تیم البدر نوین پس از سوت داور نسبت به خطاهای خود اعتراض میکردند که کار پسندیده ای نیست و همین امر باعث اخطار گرفتن یکی از بازیکنان شد که جای هیچ گونه اعتراضی نداشت.  

پس با این حال همانطور هم که سرپرست تیم گفت بازیکنان بایستی بدانند که پس از سوت داور مطیع باشند و خطای انجام گرفته شده را قبول داشته باشند تا اخطار نگیرند چون در آینده با مشکلاتی مواجه خواهند شد. در نیمه دوم البدر روان بازی نکرد گرچه این قدرت در آنها مشهود بود و می توانستند بهتر و روان تر و آگاهانه تر بازی کنند و تیم بایستی هماهنگ تر بازی کند تا جای هیچ گونه دلهره و ترسی وجود نداشته باشد و این در تیم قدرت به وضوح دیده می شود پس باید با بازیکنان صحبت کرد و از لحاظ روانی آنها را آماده ساخت.  

اردوی تیم بسکتبال البدر در تهران

 تیم بسکتبال البدر که خود را برای شرکت در مسابقات لیگ دسته یک کشوری آماده می کند اردوی پنج روزه در تهران جهت انجام بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. نفرات اعزامی به این اردو آقای خدامراد بهرامزاد(مربی)،آقای محمدبحری (سرپرست)، روح اله میرزایی (کمک مربی) و بازیکنان آقایان: محمد پای توران، منصور دریانورد، ناصر دریانورد، عرفان بحری ، فواد جهانگیری، اسماعیل اشکفتی پور ،سمیر پای توران ، برکت بحری ، عارف بحری و قرار براین است که با بازیکنانی بعنوان بازیکن کمکی جهت تست و ارزیابی  در این اردو به تیم ملحق شوند که در صورت نظر مثبت مربی در سال جدید در اختیار تیم قرار خواهند گرفت.

قهرمانی مقتدرانه نونهالان البدر با شکست استقلال

در ادامه مسابقات فوتبال نونهالان باشگاههای شهرستان بندرلنگه بچه های البدر در یک بازی زیبا و دیدنی با نتیجه پر گل 3 بر صفر استقلال را شکست دادند و یک هفته مانده به پایان بازیها قهرمانی خود را جشن گرفتند در این بازی بچه های البدر بارها و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه استقلال پیش رفتند و یک ضربه پنالتی را نیز توسط علی ابراهیمی به هدر دادند. علی ابراهیمی در دقیقه 15 بازی روی پاس دقیق نعیم عزیزیان گل را بثمر رساند تا نیمه اول البدر پیروز از زمین خارج شود.نیمه دوم را بدون شک باید بنام البدر نوشت. یک گل زیبا از ولید بغیاز هافبک قدرتمند البدر از فاصله 30 متری خیال همه را راحت کرد. پنج دقیقه بعد ابوالفضل دریاگرد تیر خلاص را زد تا نونهالان البدر که چندی پیش قهرمان زیر 13 سال شده بودند این بار هم مقتدرانه به جام قهرمانی بوسه بزنند. در دیگر بازی این گروه تیمهای پاس و دریانوردان به تساوی یک بر یک دست یافتند. 

گفتگوی با مدیرعامل باشگاه البدر آقای حسن آذری

پس از مدتها که مدیرعامل باشگاه البدر از دوربین هواداران باشگاه دور مانده بود بالاخره کانون هواداران به سراغ آقای آذری می رود و با توجه به رویداد بزرگ جهان  فوتبال آنهم جام جهانی 2010 از مدیرعامل باشگاه می پرسد . صحبت های جالب و خواندنی مدیر عامل را می توانید در ادامه مطلب دنبال کنید : 

 

ادامه مطلب ...

پیروزی نونهالان البدر مقابل پاس بندرلنگه

تیم نونهالان البدربندرکنگ که برای اولین بار در مسابقات قهرمانی باشگاههای شهرستان بندرلنگه شرکت کرده بود اولین گام را به سوی قهرمانی محکم برداشت و با نتیجه 2 بر یک تیم مدعی و با سابقه پاس را شکست داد. بچه های نونهالان البدر که همگی میوه مدرسه فوتبال البدر بودند نشان دادند که خوب به ثمر نشسته اند و این چیزی نیست جز یک کار جمعی حساب شده در مجموعه بزرگ البدر هم مدیریتی و هم فنی .  

در این دیدار بازیکنان البدر ابتدا توسط ابوالفضل دریاگرد گلزن اول خود یک بر صفر پیش افتادند ، بعد از دست دادن چند موقعیت مسلم گلزنی روی یک ضدحمله تمرین شده و کار تیمی خوب علی ابراهیمی یک گل بسیار  تماشایی به ثمر رساند تا فاصله را به 2 گل افزایش دهد. در نیمه دوم البدر با چند تعویض کار خود را آغاز کرد و چند موقعیت هم نصیبشان شد ولی به گلی دست پیدا نکردند تا گل دقایق آخر تیم پاس اختلاف را کم کند و در پایان پیروزی 2 بر یک را به سود البدر رقم بزند. در مجموع بازی بسیار زیبایی از جانب هر دو تیم شاهد بودیم و تیم پاس هم نشان داد که بی دلیل نبوده که همیشه در زمره بهترین تیمهای شهرستان است آنها در نیمه دوم بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند که کار خوب احمد قاسمی مربی تیم پاس بسیار مشهود بود. در دیگر بازی نونهالان تیم مدعی دریانوردان با نتیجه 2 بر 2 مقابل استقلال متوقف شد.

وضعیت تمرین مینی بسکتبال البدر در دستور کار مربیان

دیروز جلسه ی بین مربیان بسکتبال البدر در محل اتاق کنفرانس باشگاه برگزار شد. وضعیت تمرین مینی بسکتبال نونهالان و همینطور مواردی پیرامون مسابقات لیگ دسته یک و یا لیگ دسته دو کشوری از قبیل موضوعاتی بود که در این جلسه به گفتگو و بررسی آن پرداخته شد . این جلسه که حدود شش نفر  از مربیان و مسئولین بسکتبال البدر حضور داشتند آقایان بهرامزاد (سرمربی بسکتبال )، آقای محمدبحری (سرپرست تیم)، آقایان برکت بحری ،میرزایی (مربیان بسکتبال مینی و بزرگسال)، آقایان پای توران و عارف بحری (اعضای هئیت مدیره باشگاه) به گفتگو و طرح ایده های خود پرداختند

دریانوردان زیر گامهای استوار البدرنوین

شب گذشته در اولین هفته از مسابقات امید شهرستان بندرلنگه تیم البدرنوین موفق شد در یک دیدار کاملاً یک طرفه زیبا و جذاب با 2 گل بر رقیب خود دریانوردان غلبه کرد. در این دیدار ابتدا حسن ترکی با ضربه تماشایی پاس خوب جهانبخش طاهری را تکمیل کرد و یک بر صفر البدر نوین را پیش انداخت . 2 دقیقه بعد حسن ترکی میتوانست خود را 2 گله کند که این موقعیت از دست رفت . در نیمه دوم قربانی سرمربی البدرنوین با 2 تعویض تیم خود را با 3 مهاجم روانه میدان کرد و بعد از دست دادن چندین موقعیت مسلم گلزنی در دقیقه 70 با شوت سرکش حمید فرج الهی ، شکست دریانوردان کامل شد. در این بازی 2 پنالتی البدرنوین هم سوخت . ضمن این که علی شرفی دروازبان تازه وارد البدرنوین بهترین بازیکن دیدار بود.  

قربانی سرمربی تیم از زحمات و تلاشهای بی وقفه آقای صیادی سرپرست تیم در جهت رفع مشکل بازیکنان تیم البدرنوین صمیمانه تشکر کرد و گفت حضور آقای صیادی برا هر تیمی نعمت بزرگی محسوب میشود.

گزارش تصویری از بازی امید البدرنوین با امید دریانوردان

 

   

   

   

برای بزرگنمایی تصویر روی آن کلیک کنید