قسمت اول مصاحبه کانون هواداران با آقای قربانی

 این بار کانون هواداران البدر به سراغ مربی مدرسه فوتبال "آقای علیرضا قربانی" رفته تا حرفهای این مربی زحمت کش و صبور را به سمع دوستداران فوتبال و باشگاه البدر برساند. این مصاحبه در دو قسمت تهیه شده که بخش اول آن در مورد تمرینات فوتبال بزرگسال و بخش دیگر مسائل مربوط به مدرسه و آکادمی فوتبال است.

  

س . استارت فعالیت شما در تیم بزرگسالان چگونه بود ؟

ج : حدود 2 ماه پیش بنا به درخواست مسئولین تمرینات تیم زیر نظر من شروع شد ، حدود یک ماه پیش نیز آقای رضایی که یکی از مربیان بزرگ کشور هستند تیم را تحویل گرفتند. 

 

س . سیر تمرینات در این مدت چگونه بوده است ؟

ج : در این یک ماه و نیم بیشتر تمرینات جهت آماده سازی بچه ها بود و سعی شده از لحاظ بدنی بازیکنان را به حد مطلوب برسانیم و در صدد هستیم تمرینات را به گونه ای پیش ببریم که مشکلات فصل قبل مانند مصدومیت و خستگی بوجود نیاید. 

 

س . آیا بازیکنان جدید به تیم ملحق می شوند؟

ج : احتمالاً دو یا سه بازی تدارکاتی دیگر خواهیم داشت و تا دو سه هفته آینده نفرات اصلی تیم را مشخص می کنیم و با بازیهای تدارکاتی سعی میکنیم یازده نفر اصلی را شناسایی کنیم و تمرینات تاکتیکی را بر اساس داشته هایمان طرح ریزی کنیم. 

 

س . نظر شما در مورد بازیکن جذب شده چگونه است ؟

ج : فعلاً دو بازیکن جدید اضافه شدن که عملکرد راضی کننده ی داشتند و هم من و هم آقای رضایی از آنها رضایت داشته ایم و به احتمال فراوان یک بازیکن خارجی هم به تیم می پیوندد. 

 

س . رویکرد بازیکنان بومی در اردوی سپیدان و نظر آقای رضایی نسبت به آنها چگونه بوده است ؟

ج : آقای رضایی در اردوی که در سپیدان داشتیم حس خوبی نسبت به بازیکنان بومی داشت و هیچ کدام از بازیکنان بومی که پارسال همراه تیم بودند را کنار نگذاشت حتی دو بازیکن جدید هم به تیم اضافه کرد. بیشتر تمرکز ما این است که ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه داشته باشیم. 

 

س .  آیا بازیکنان جدیدی به تیم اضافه خواهند شد ؟

ج : به احتمال فراوان چهار بازیکن دیگر نیز به تیم اضافه می شوند. دو بازیکن شیرازی و دو بازیکن تهرانی که در پست های دفاع و فوروارد از آنها استفاده خواهیم کرد. 

 

س . آیا تمرینات تکراری و یکنواخت باعث خستگی بازیکنان نمی شود؟

ج : برنامه تمریناتی که ما داریم مطابق با تمریناتی است که تیم های لیگ برتری اجرا می کنند. ما باید تمریناتمان را بر اساس داشته های که در اختیار داریم برگزار کنیم و ما تمرینات آمادگی جسمانی را در خلال تمرینات تاکتیکی و کار با توپ انجام میدهیم. 

  

قسمت بعدی مصاحبه تا چند روز دیگر ...

گزارش تصویری از بازی فوتسال البدر در اولین دیدار خود

  

  

       

   

   

برای مشاهده عکس ها در سایز واقعی به وب سایت رسمی باشگاه مراجعه نمایید 

ورود به بخش اخبار وب سایت رسمی باشگاه البدر 

گزارش تصویری از تمرینات فوتبال البدر

* دلیل عدم کیفیت تصاویر ، نور بد استادیوم است که انشالا با آماده شدن زمین اختصاصی مجموعه البدر این مشکل نیز برطرف خواهد شد.   

 

   

   

   

   

برای مشاهده عکس ها در سایز واقعی به وب سایت رسمی باشگاه مراجعه نمایید 

ورود به بخش اخبار وب سایت رسمی باشگاه البدر 

پس از چکش خوری در تمرینات ابوالحسنی عیار همه مشخص می شود

 در ادامه تمرینات تیم بسکتبال البدر زیر نظر وحید ابوالحسنی مربی بین المللی این تیم که با فشار زیاد تمرینات همراه است عیار بسیاری از بازیکنان حاضر در اردو مشخص می شود. وحید ابوالحسنی که باید از بین 18 بازیکن حاضر تنها 9 نفر را انتخاب کند این روزها با فشار بسیار  زیاد تمرینات را پیگیری میکند. فشار تمرینات این روزها به حدی بالاست که بسیاری از بازیکنان با بهانه های مختلف از زیر بار تمرینات فرار می کنند. وحید ابوالحسنی حدود یک ماه وقت دارد تا تیم خود را برای حضور در مسابقات دسته یک کشور انتخاب کند و باید با دقت فراوان شاگردان خود را محک برند تا بتواند یک تیم آماده و قوی را راهی مسابقات کند.

  

گزارش تصویری از تمرینات بسکتبال البدر

  

   

   

   

   

برای مشاهده عکس ها در سایز واقعی به وب سایت رسمی باشگاه مراجعه نمایید 

ورود به بخش اخبار وب سایت رسمی باشگاه البدر 

اولین جلسه تمرین بسکتبال بدون حضور سرمربی

 عصر امروز ساعت 21 اولین جلسه تمرین بسکتبال با حضور بازیکنان جدید این تیم برگزار می شود. قرار است از بین 18 بازیکن که برای تمرین و تست دعوت شده اند 14 نفر به عنوان نفرات نهایی تیم جهت حضور در لیگ دسته یک کشور انتخاب شوند. این تمرین در حالی است که آقای ابوالحسنی سرمربی تیم هنوز به تیم ملحق نشده اندو بازیکنان امروز زیر نظر دستیاران وی آقایان بحری و بهرامزاد تمرینات خود را شروع می کنند. طبق قرار قبی آقای ابوالحسنی قرار بود امروز چهارشنبه در محل باشگاه حضور داشته باشند که بنا به دلایلی آمدن ایشان به تاخیر افتاد.

  

ولید بغیاز در دومین مرحله اردوی تیم ملی نونهالان

 به گزارش وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی البدر دومین مرحله ی اردوی استعدادیابی تیم ملی نونهالان در منطقه ی جنوب به مدت دو روز در شهر کرمان برگزار شد که ولید بغیاز هافبک توانمند البدر در این اردو شرکت کرد. شایان ذکر است این بازیکن که ثمره ی فوتبال البدر می باشد . اولین بازیکن این باشگاه است که به این مرحله از اردوی تیم ملی راه پیدا کرده است ضمن آرزوی موفقیت برای این بازیکن آینده دار امید است که در آینده  نزدیک شاهد افزایش نفرات از این باشگاه در اردوی تیم ملی باشیم.

  

حجکم مقبول و سعیکم مشکور

 همکار عزیز حاج فاضل زارع ضمن قبولی طاعات وعبادات شما به درگاه باری تعالی بازگشت عارفانه شمارا از سفر زیارتی مکه مکرمه ومدینه منوره را گرامی میداریم.  

               از طرف دوستان و همکاران مجموعه کانون هواداران باشگاه البدر

  

نونهالان البدر در تمرینات تیم ملی ایران

 به گزارش وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی البدر اولین اردوی استعدادیابی استان عصر روز گذشته با حضور مسئولین کمیته استعدادیابی استان و بازیکنان برتر فوتبال شهرستان های بندرلنگه، پارسیان ، بستک ، بندرخمیر و قشم در رده ی نونهالان برگزار شد که در پایان این اردوی یک روزه از بین 35 نفر سه نفر از بازیکنان خوب باشگاه البدر به نام های ولید بغیاز-نعیم عزیزیان- علی ابراهیمی به مرحله بعدی این اردو راه یافتند. ضمن اینکه از باشگاه پاس و دریانوردان مجموعاً 4 نفر انتخاب شدند ، هدف از این اردو انتخاب نفر برتر جهت شرکت در تمرینات استعدادیابی نونهالان تیم ملی ایران می باشد.

  

پیروزی پیشکسوتان البدر مقابل منتخب بستانه

 تیم پیشکسوتان البدر بندرکنگ در دیداری دوستانه توانست با نتیجه 6 بر صفر حریف خود تیم منتخب بستانه را شکست دهد. از نکات قابل توجه این دیدار حضور یوسف زارعی از بازیکنان سرشناس و قدیمی بندرکنگ در این دیدار بوده، وی که مدتها از میادین فوتبال دور بوده چند سالی میشود که شروع به تمرین کردن کرده و امید میرود در آینده ی نزدیک از مربیان بزرگ بندرکنگ شود. وی توانست در این دیدار 3 گل از 6 گل البدر را به تنهایی در درون دروازه بستانه جای دهد تا نشان دهد هنوز از شم گلزنی خوبی برخوردار است و مانند جوانی می تواند برا ی هر تیمی خطرناک باشد، ضمن اینکه دیدار قبلی دو تیم با نتیجه 8 بر 4 به سود تیم بستانه به پایان رسیده بود و این پیروزی به منزله تلافی شکست دیدار قبل نیز برای بازیکنان  قلمداد میشود.