دومین پیروزی مقتدرانه تیم بسکتبال البدر مقابل گاز اهواز

 

 * بازی رأس ساعت 16 روز جمعه در سالن شهدای خلیج فارس حسین آباد شهرستان بندرلنگه برگزار شد. 

* البدر در دومین بازی خود میزبان گاز اهواز بود  

* مشتاقان به بسکتبال و هواداران استقبال خوبی از این بازی کرده بودند. 

* در کوارتر اول دو تیم با امتیاز پایاپای کارشان را شروع کردند ، کم کم  تیم بسکتبال البدر بود که خود را بر تیم گاز تحمیل کرد و اختلاف امیتاز را زیاد کرد. 

* نکته قابل توجه در دو بازی انجام شده امتیازات تیم البدر بود که در بازی اول مقابل رویای سبز خراسان با 20 اختلاف آن تیم را مغلوب ساخت و در بازی دوم خود یعنی گاز اهواز فواصل امتیازات به 40 یعنی دو برابر بازی اول رسید .  

* محمد پای توران در گفتگوی کوتاه با کانون هواداران گفت : بازیکنان عملکرد خوبی را از خود نشان دادند همچنین با هدایت عالی و متفکرانه  آقای محمدرضا اسلامی توانستیم به راحتی و اقتدار بر تیم خوب گاز اهواز غلبه کنیم . 

* بازیکنان تیم البدر : احمد بوستانیان ، علی عزیزی ، سعید موسوی ، امیرا... وردی ، مجید رضایی ، امید دهقانیان ، ناصر دریانورد ، مهدی دانایی ، سامان طاهرپور ، نوید کهوری ، محمدعلی قدرتی  

سرمربی : محمدرضا اسلامی - مربیان :جواد جعفری و محمد پای توران - سرپرست : محمد بحری - آنالیزور : فواد جهانگیری - تدارکات : بهروز مینکی 

شکستی دیگر ...

پس از گذشت چهار هفته از رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور تیم فوتبال البدر امروز نیز برای سومین بار متوالی دست خالی از مستطیل سبز بیرون آمد . 

با توجه به اینکه بازیکنان  اصلی خود را امروز در اختیار نداشتیم ولی این دلیل نمیشود که ما اینگونه امتیاز ها را یکی پس از دیگری از دست بدهیم، باید به فکر بود ، همین ...  

اطلاعیه

دیدار دوستانه فوتبال پیشکسوتان  

البدر بندرکنگ * پاس بندرلنگه  

زمان :سه شنبه ساعت 19:30 

مکان :مجموعه ورزشی البدربندرکنگ

ایرانی : باعث اصلی مصدومیت بازیکنان چمن های مصنوعی است

 

 پزشک تیم از مصدومیت های عده ای از بازیکنان خبر داد. 

 

با توجه به اینکه در خبرهای قبل آمده بود که ولید نوری ، آرین آراگلی ، علی فلاح و محمدرضا همتی زاده از مصدومان اصلی این دیدار هستند اما در گفتگوی که با علی ایرانی پزشک تیم داشتیم ایشان از مصدومیت های جدید خبر داد. علی آسمانی (  بازیکن جدیدی که به تازگی به جمع البدری ها پیوسته) و سجاد اسفندیاری بعلت تب شدید و سرما خوردگی در شرایط بدی قرار دارند. ایرانی افزود: البته با تلاش کادر پزشکی تیم توانسته ایم آنها را به بازی فردا برسانیم .  

وی در ادامه افزود: باعث اصلی مصدومیت بازیکنان زمین های چمن مصنوعی است که کوفتگی بدن ، در رفتگی مچ ،کشاله پشت ران را به همراه دارد.

رضایی : انشاءا... سعی میکنیم با امتیاز برگردیم

 

 احمد رضایی سرمربی تیم البدر بندرکنگ قبل از بازی مقابل مقاومت تهران به خبرنگار اعزامی کانون هواداران گفت : ما بعد از بازی با ذوب آهن سعی کردیم که بازیکنان مان را از لحاظ جسمی و روحی روانی به یک شرایط ایده آلی برسانیم ،ولی متاسفانه بازیکنانی همچون ولید نوری ،آرین آراگلی و ... را در این بازی نداریم. ایوب صالحی هم شرایط بهتری نسبت به گذشته دارد و در صورت نیاز می توانیم دقایقی از آن استفاده کنیم . وی در ادامه گفت : از نظر روحی روانی روی بچه ها کار شده و سعی میکنیم با نیروهای موجود انشاءا... بازی خوبی را مقابل تیم مقاومت انجام دهیم. رضایی در مورد تیم مقاومت گفت: من چهار سال سرمربی این تیم بوده ام اما با توجه به اینکه سه سال از این تیم جدا شده ام این تیم تغییرات زیادی داشته ولی با آنالیزی که از ان تیم داشته ایم سعی میکنیم مانع نتیجه گیری آنها شویم و امیدوار هستیم ان شاءا... با امتیاز از تهران برگردیم هرچند که با تیم قدرتمندی روبرو هستیم.

از حاشیه های تیم فوتبال در تهران

  

تیم فوتبال البدر بندرکنگ برای دیدار ،مقابل مقاومت تهران امروز عازم تهران شد .

 تیم فوتبال البدر پس از پرواز بندرلنگه به تهران در ساعت 14 در هتل شهر واقع در تهران پارس مستقر شد .  

در ساعت 17:30 به یک جلسه عرق گیری در مجموعه ورزشی 5 آذر محل انجام مسابقه پرداخت  . 

تیم البدر که در سه بازی خود تنها توانسته است یک امتیاز کسب کند فردا ساعت 15 به دیدار تیمی خواهد رفت که در رده هفتم جدول با 5 امتیاز قرار دارد .  

تیم البدر در حالی به مصاف حریف خود می رود که چند مهره اصلی خود را در اختیار ندارد . ولید نوری ، آرین آراگلی ، علی فلاح و محمدرضا همتی زاده مصدومان البدر در این دیدار خواهند بود.  

اطلاعیه

هفته اول مسابقات بسکتبال دسته اول باشگاههای کشور 

رویای سبز خراسان 75 * البدر بندرکنگ 95  

اطلاعیه

هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان  

البدر بندرکنگ * اروند بندرعباس  

پنج شنبه ۲۸/07/90   - ساعت 15:00 

مکان : مجموعه ورزشی البدر بندرکنگ  

 

برای مشاهده تصاویر روی ادامه مطلب کلیک کنید 

ادامه مطلب ...

شکست ناباورانه

 

سومین هفته مسابقات لیگ دسته دوم کشور البدر در خانه شکست خورد آنهم در مقابل دیده گان هواداران خود . 

احمد رضایی که دو مهاجم اصلی خود را بدلیل مصدومیت در اختیار نداشت از دو مهاجم جوان از ابتدا در ترکیب استفاده کرد و با تغییر سیستم با  دو مهاجم بازی را آغاز کرد . در شروع بازی حاکم توپ و میدان بود و چند حمله از سمت چپ توسط روح ا... بهادر ترتیب داد که مهاجمین البدر قدر این توپها را نداستند . ذوب آهن هم با حفظ توپ میانه میدان سعی در آرام کردن بازی و گرفتن فشار البدر داشت . در دقایقی از بازی  و همتی می توانستند البدر را صاحب گل کند ، هر چه بیشتر به پایان بازی نزدیک می شدیم دلهره ها بیشتر می شد و بالاخره در آخرین دقایق بازی ذوب آهن روی یک ضد حمله به گل رسید تا شکست خانگی البدر رقم بخورد . البدر با همان یک امتیاز هفته اول وضعیت مناسبی در جدول نداشته و چشم به هفته های آینده دارد.   

 

نکته : 

* دوستان زیادی نظرات خود را در مورد این بازی و وضعیت تیم به ما ارسال کرده اند . مطمئناً جواب همه هواداران را از کادر و مسئولین خواهیم پرسید و آن را در یک بخش بعنوان "جواب " پاسخ خواهیم داد.