پیروزی البدر و شکست شهرباران رشت در خانه

مرحله 1/8 نهایی مسابقات لیگ دسته اول باشگاههای کشور روز پنجشنبه 19 اسفند ماه آغاز شد. دراین مرحله تیمهای اول مرحله مقدماتی با تیمهای هشتم، تیمهای دوم با تیمهای هفتم، تیمهای سوم با تیمهای ششم و تیمهای چهارم با پنجم دیدار خواهند کرد که در پایان مسابقات رفت و برگشت، 8 تیم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.

در بازیهای روز گذشته که بدلیل حذفی بودن برای همه تیمها با حساسیت بالا دنبال می شد، نتایج ذیل رقم خورد

دوچرخه سواران استقلال تهران 72 - داماش لنگرود 80

نفت امیدیه 54 – کاله مازندران 92

البدر بندر کنگ 81 – شهرباران گیلان 75

آرارات تهران 79 – گاز شیراز 74

شهید همت شهرضا 73 – همیاری زنجان 83

صبا آذین بوشهر 73 – صنایع شاهرود 92

پویا غرب کرمانشاه 69 – صنایع پتروشیمی ماهشهر 74

تکماش قزوین 42 – راه و ترابری اصفهان 64  

  

مسابقات برگشت روز دوشنبه 23 اسفند ماه برگزار می شود.

 

                                 برای مشاهده گزارش روی ادامه مطلب کلیک کنید ...

ادامه مطلب ...

آقای گلهای مسابقات مدارس فوتبال شهرستان بندرلنگه

پس از کسب آقای گل بچه های البدر در رده های مختلف مدارس فوتبال اینبار الیاس بحرپیما با 11 گل زده بعنوان آقای گل مسابقات زیر 13 سال شهرستان بندرلنگه را کسب کرد پیش از این حامد دیانت کیش در زیر 12 سال توفیق بحری در 11 سال و محمدرضا بامری در زیر 10 سال آقای گل مسابقات شدند.  

* محمدرضا بامری  21 گل - زیر 10 سال 

* توفیق بحری         7 گل - زیر 11 سال 

* حامد دیانت کیش  5 گل - زیر 12 سال  

* الیاس بحرپیما     11 گل - زیر 13 سال 

* محمد دستبند     37 گل - نوجوانان

 

                                 برای مشاهده گزارش روی ادامه مطلب کلیک کنید ...

ادامه مطلب ...

مدرسه فوتبال البدر بر بام فوتبال شهرستان بندرلنگه

 مسابقات شهرستان بندرلنگه در چهار رده سنی زیر 10-11-12و13 سال که از چندی پیش در استادیوم تختی شهرستان بندرلنگه آغاز شده بود امروز با قهرمانی تیم 13 سال البدر به پایان رسید.  

در این دیدار بچه های البدر موفق شدند با 12 گل زیبا استقلال را شکست دهند و با اختلاف امتیاز بالا قهرمانی را جشن بگیرند. در طول این مسابقات البدر با 24 گل زده و بدون حتی یک گل خورده اقتدار خود را در خط حمله و دفاع نشان داد.

مدرسه فوتبال پویش شیراز میهمان البدری ها

 باشگاه فرهنگی ورزشی پویش شیراز که در رده های سنی پایه یکی از قدرتهای فوتبال استان فارس است و بارها قهرمان و نایب قهرمان استان فارس در رده های زیر 10-13-14 و نوجوانان شده است به دعوت بشگاه البدر به مدت 2 روز به شهر بندرکنگ شفر کرده و میهمان البدر بود.به گفته سرمربی تیم های پایه البدر ، طی این دو روز مجموعاً 8 بازی در رده های سنی زیر 10 سال تا نوجوانان با تیم پویش شیراز برگزار کردیم که حاصل آن 4 پیروزی برای البدر و 3 پیروزی برای پویش بود که یک دیدار هم مساوی شد.قربانی گفت من تیمهای پویش شیراز را از لحاظ فنی بسیار عالی دیدم و مطمئناً این بازیها تجربه خوبی برای بچه های ما خواهد بود. پویش در تمام رده ها بازیکنان توانمندی در اختیار داشت که این نشان از مدیریت صحیح آقای حسین انصاری مدیرعامل باشگاه پویش و درایت کادرفنی آنهاست. وی همچنین عملکرد شاگردانش را ستود و گفت بچه ها طی دو روز عالی بودند و علی رغم خستگی ناشی از مسابقات شهرستان لنگه بسیار خوب ظاهر شدند و نشان دادند که بی جهت نیست که قدرت اول فوتبال شهرستان و چه بسا استان هرمزگان هستند. زدن 22 گل در این 8 بازی نشان از قدرت تهاجمی بچه هاست. ایشان انجام چنین بازیهایی برای بچه ها لازم و ضروری دانست و عنوان کرد که بچه ها باید در طول یک فصل با انجام بازی های تدارکاتی و رسمی زیاد کم کم با تجربه شوند و با رقبای سرسخت خود نیز آشنا شوند که بدون شک این مهم به موفقیت باشگاه در آینده کمک شایانی می کند.

علیرضا قربانی در پایان از مدیریت باشگاه ، مسئولین و تمامی همکاران خود که طی دو روز مقدمات حضور تیم پویش را فرهم کردند و اینکه هم جانبه همکاری داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

تصاویر مربوط به بازی مدرسه فوتبال البدر با مدرسه فوتبال پویش در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

 

                                 برای مشاهده گزارش روی ادامه مطلب کلیک کنید ...

ادامه مطلب ...

لیگ استان مقهور قدرت البدر

 در لیگ امسال هرمزگان تیم البدر بندرکنگ با ارائه بازیهای زیبا و جاندار به تمامی عنوان های لیگ ممتاز دست یافت. تیم البدر پس از کسب مقتدرانه عنوان قهرمانی توانست جام اخلاق را نیز کسب کند. و همچنین ولید نوری کاپیتان تیم البدر نیز توانست با 20 گل زده عنوان آقای گلی لیگ ممتاز استان راکسب کند تا کلکسیون کاپ های البدر در لیگ امسال کامل شود. ضمن اینکه پرتعدادترین تماشاگران لیگ نیز متعلق به تیم البدر بود که در تمامی دیدارهای البدر همراه این تیم بودند.

 

                                 برای مشاهده گزارش روی ادامه مطلب کلیک کنید ...

ادامه مطلب ...

خیابان های بندرکنگ و لنگه جشن قهرمانی البدر را فرا گرفت

 پس از پیروزی دو بر صفر البدر مقابل شهرداری نوین جشن قهرمانی قرمزپوشان کنگی با حضور مسئولان باشگاه و مسئولان هئیت فوتبال شهرستان و سازمان لیگ در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه کانون هواداران باشگاه البدر ، هواداران پرشمار این تیم ساحل نشین و لنجداران که در اولین دوره لیگ ممتاز استان موفق به کسب اولین عنوان قهرمانی شدند، با شور و نشاط ویژه‌ای در خیابان‌های شهر حاضر و به برگزاری جشن پرداختند.
تیم البدر در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهرستان بندرلنگه و با حمایت هزاران تماشاگر خود توانست تیم شهرداری نوین را در هفته آخر لیگ ممتاز با نتیجه دو بر صفر شکست دهد
و با اقتدار تمام بر سکوی قهرمانی تکیه زند.