افتخار آفرینی کاراته کاهان دختر البدر بندرکنگ در اصفهان

تیم کاراته دختران البدربندرکنگ در بیستمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان بین المللی در نجف آباد اصفهان توانست با درخشش کاراته کاهان خود افتخاری دیگر بر ورزش هرمزگان بیافزاید.ین تیم که به مربیگری سن سی لیلا حیدری در قالب تیم منتخب استان  در این مسابقات شرکت کرده بود با کسب ۳مدال طلا - ۲مدال نقره و ۲مدال برنز برای شهرستان بندرلنگه افتخار آفرینی کردند.  

                     

*سمیه تکمار دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ترکیه و ستاره بی چون چرای این روزهای کاراته بانوان استان با در خشش خیره کننده خود همانند سال قبل توانست  ۲مدال طلا کاتای انفرادی ۱۳و۱۴سال و کومیته  وزن۳۹- کیلوگرم نوجوانان را کسب نماید و بر سکوی نخست بایستد و همچنین در کاتای تیمی جوانان هم صاحب گردن آویز طلا شود. و با ۳مدال طلا موفق ترین کاراته کای این مسابقات را به خود اختصاص دهد.   

 

*مژده قاسمی نژاد ستاره تیم ایران و دارنده مدال طلا و نقره در مسابقات جهانی ترکیه با کسب مدال طلای کاتای تیمی جوانان و مدال نقره کومیته وزن ۴۲-کیلوگرم نوجوانان باشگاه البدر را صاحب دو مدال با ارزش در این دوره از مسابقات نمود. 

  

*مهدیه نیکوکار دیگر کاراته کا البدر بود که با کسب ۲مدال طلا و نقره در کاتای تیمی جوانان و کاتای انفرادی جوانان موفق شد اسم خود را در لیست قهرمانان بیستمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور ثبت کند. 

 

*ساناز رئوفی نژاد عضو تیم ایران در مسابقات جهانی ترکیه هم که در سال قبل علیرغم ارائه مسابقات زیبا از کسب مدال بازمانده بود در این دوره توانست طلسم ناکامی خود را یشکند و با تکیه زدن بر سکوی دوم مدال نقره کاتای انفرادی جوانان به گردن آویزد. 

 

*لیلا حمزوی دیگر مبارز باشگاه البدربندرکنگ که اولین مسابقات کشوری خود را تجربه میکرد صاحب گردن آویز برنز شد و مقام سوم وزن ۲۳- کیلوگرم نوجوانان را از آن خود کرد.