مصاحبه با آقای برکت بحری مربی بسکتبال البدر

در اثنی حضور مسئولان محترم برنامه توپ و تور در کنگ فرصتی بدست آمد تا با برکت بحری مربی محترم و زحمتکش تیم بسکتبال البدر بندرکنگ ، مصاحبه ی انجام و نقطه نظرات اختصاصی ایشان را در ارتباط با نحوه تشکیل تیم ، نحوه حضور در مسابقات و چگونگی حضور بازیکنان ، مربیان و سرپرستان برگزیده کشور در تیم بسکتبال البدر بندرکنگ جویا شویم. برای مشاهده مصاحبه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید. 

س : ممکن است خودتان را معرفی کنید ؟

ج : با عرض سلام خدمت همه ی خوانندگان خوب کانون هواداران باشگاه البدر بندرکنگ ، و عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما در مسئولان محترم سایت ، بنده برکت بحری مدت سه سال در خدمت بسکتبال البدر بودم و امسال را با یاری خداوند و صلاحدید مسئولان افتخار دارم که بعنوان مربی این تیم خوب در لیگ دسته یک کشور در خدمت همه بسکتبال دوستان خوب شهر بندرکنگ باشم.

س : ممکن است در ارتباط با نحوه تشکیل تیم برای خوانندگان سایت اطلاعاتی هرچند ناچیز را ارائه نمایید ؟

ج : تیم ما در حدود دو ماه پیش با مشورت هیات مدیره محترم و مذاکره با جناب آقای ابوالحسنی شروع بکار کرد و از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع به تمرین کردیم. در ابتدای تمرینات بازیکنان زیادی به ما پیوسته که بیش نیمی از آنها نتوانستند نظر مساعد کادر فنی را به خود جلب کنند. هم اکنون که بنده در خدمت شما عزیزان هستیم به حمدالله توانستیم افراد خوبی را جذب کنیم و حتی بگویم که هفت نفر اول تیم نیز برای کادر فنی مشخص گردیده است.

س : حضورتان در مسابقات کشوری چگونه است ؟

ج : در مسابقات کشوری حضوری قدرتمند خواهیم داشت . مسابقات لیگ یک کشور نیز همانطور که مستحضر هستید تیم های بسیار قوی حضور دارند و همه تیمها برای کسب مقام در آنجا حضور پیدا می کنند ما هم امیدواریم که با تیم خوب و همدلی که واقعاً همه بچه ها با تمام وجودشان به تمرین می پردازند . تیمی قدرتمند روانه بازیها کنیم و بتوانیم تا با یاری خداوند مقامی در خور شأن بسکتبال البدر برای تیم کسب کنیم.

س : شنیدیم که در تیم مربیان ملی و بازیکنان اسبق ملی حضور دارند، آنها را معرفی می نمائید ؟

ج : کاملاً اطلاعات صحیحی دارید . من خودم به شخصه افتخار میکنم که در کنار مربی بزرگ کشور جناب آقای ابوالحسنی هستم و از تجربیات خوب ایشون که سالهای نه چندان دور سرمربی تیم ملی کشورمان بودند استفاده میکنم . در خصوص بازیکنان نیز همانگونه که استحضار دارید سیامک ویسی یکی از بازیکنان خوب کشور و بازیکن سابق تیم ملی که از نظر اخلاقی واقعاً الگوی بسیار مناسبی برای همه بازیکنان هستند را در اختیار داریم و حضور این افراد در تیم گواه بر این موضوع است که یک تیم قوی راهی مسابقات خواهد شد.