قهرمانی تیم بانوان بسکتبال البدر در لیگ قهرمانی استان

  تیم بانوان بسکتبال البدر بندرکنگ توانست مقام قهرمانی مسابقات بسکتبال استان را کسب کند. در این دوره مسابقات که با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی و بصورت رفت و برگشت برگزار شدو در نهایت چهار تیم توانستند به مرحله نهایی صعود کنند . تیم های حاضر در این مسابقات (بسیج بندرعباس ، پاس بندرلنگه ، ملی گاز بندرعباس ، برق بندرعباس ، البدر بندرکنگ ، تربیت بدنی میناب و تربیت بدنی قشم بودند که در نهایت چهار تیم بسیج بندرعباس ، پاس بندرلنگه از گروه اول و البدر بندرکنگ و هفت تیر بندرعباس به مرحله نهایی صعود کردند. 

در مرحله نهایی تیم ها بصورت دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم البدر بندرکنگ توانست با پشت سر گذاشتن رقیبان به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت و تیمهای بسیج بندرعباس و هفت تیر بندرعباس به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند. 

 

نتایج مرحله نهایی: 

البدر بندکنگ 61 - بسیـــــــج بندرعباس 44 

البدر بندرکنگ 45 - پـــــــــــاس بندرلنگه 24 

البدر بندرکنگ 38 - هفت تیر بندرعباس 32 

 

کادر تیم بسکتبال البدر بندرکنگ : 

فایزه چوبدست - ملیحه فرهادی - فاطمه فرهادی - سهام شجاع - فائقه بهادری جاسکی - خدیجه قاسمی - راضیه حسن زاده - رحیمه مکی - الهام باوردی - راضیه میرزایی -فریبا سمیتی - فاطمه عسکری همت - سمیرا صفی نتاج - بدریه نخلی  

سرمربی : میعاد مهجورباشی  - مربیان : مرضیه فرهادی و مریم بحری  - سرپرست :میمونه شجاع -    پزشکیار :فرح حسن زاده  

 

در آخر خانم فرهادی مربی تیم البدر این پیروزی را به تمام بانوان بندرکنگ تقدیم کرد و بخاطر حمایت های بی دریغ مدیرعامل ،هئیت مدیره و مسئولین باشگاه که نهایت همکاری و مساعدت را با این نموده اند کمال تشکر کرد.