گفتگوی مفصل با علیرضا قربانی در مورد جشنواره ماه رمضان و ...

مدرسه فوتبال البدر پرتلاش تر از قبل در ماه مبارک رمضان همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

بعد از قهرمانی نونهالان البدر دیگر خبری از این تیم نداشتیم ، برای همین نشستی با علیرضا قربانی انجام دادیم تا صحبت های ایشان را در مورد رده نونهالان البدر جویا شویم .    

 

متن مصاحبه را در ادامه مطلب مشاهده نمائید. 

  

کانون :  خسته نباشید آقای قربانی مدتی است که از شما و تیم تان در سایت خبری نیست . از فعالیت های اخیر تیمتان بگویید ؟

 قربانی :  من هم عرض سلام دارم به تمامی هواداران عزیز و همینطور شما ، در مورد فعالیت های تیم باید بگویم ما پس از پایان یافتن فصل مدارس ،تمرینات خود را بصورت جدی پیگیری کردیم و تا شروع ماه رمضان این تمرینات را  ادامه دادیم و در این ماه نیز برنامه ویژه ای داریم که مهمترین آن برگزاری جشنواره داخلی مدرسه فوتبال می باشد .   

 

کانون :  بیشتر در مورد این جشنواره توضیح می دهید ؟ 

قربانی – این سومین سال پیاپی است که این جشنواره در باشگاه البدر برگزار می شود و امسال با روشی جدید این بازیها برگزار می شود ، حضور بیش از یکصد و بیست(120) بازیکن مدرسه فوتبال در این جشنواره نشانگر رشد بالا و توجه ویژه اولیاء بچه ها نسبت به ورزش پرطرفدار فوتبال است ، مطمئناً کسب نتایج درخشان تیم های پایه بخصوص قهرمانی نونهالان در مسابقات کشور تاثیر بسزایی در جذب بالای این تعداد بازیکن بوده است. در این جشنواره 19 تیم در رده های سنی مختلف شرکت دارند.   

 

کانون :  رقابت ها در این جشنواره به چه گونه است ؟

قربانی :  در این جشنواره دو نوع رقابت وجود دارد ، اینکه تیم ها مقابل هم فوتبال بازی می کنند و دیگری بصورت تیمی مقابل هم مسابقه مهارتهای انفرادی را انجام می دهند.  

 

کانون :  این جشنواره تا کی ادامه خواهد داشت  ؟

قربانی :  تا پایان ماه مبارک رمضان . 

 

کانون :  از جشنواره که بگذریم چند شب پیش یک بازی تدارکاتی با تیم خوب آلومینیوم هرمزگان داشتید . در مورد این تیم و بازی صحبت می کنید؟

قربانی : بله ، تیم نوجوانان آلومینیوم هرمزگان نایب قهرمانی سوپرلیگ نوجوانان هرمزگان در سال گذشته به دعوت باشگاه البدر پنجشنبه مقابل ما قرار گرفت .  

 

کانون :  از همین بازی بگوئید ؟

قربانی : در نیمه اول این بازی بچه های ما در همان 20 دقیقه اول غافلگیر شدند و 5 گل دریافت کردیم اما نیمه دوم با تغییراتی که در بازی دادیم تیم ما با نتیجه 3 بر 2 برنده شد اما در مجموع 7 بر 3 بازی را واگذار کردیم.  

 

کانون :  پس باید آلومنییوم تیم خوب و قدرتمندی باشد؟

قربانی : آلومینیوم بدون شک مدعی قهرمانی در فصل جدید است تیم یک دست و خوبی دارد و بازیکنان با تجربه و آماده ی نیز در اختیار دارد.  

 

کانون :  با این حال این بازی  می بایستی مهم تلقی شود ؟

قربانی :  قطعاً ، این بازی برای بچه های ما خیلی لازم و حیاتی بود چون من به نقطه ضعف های تیم خودم آشنا شدم و با توجه به فرصتی که داریم انشاءا... بتوانیم نقطه ضعف ها را برطرف کینم .  

 

کانون : گلهای البدر را در این دیدار چه کسانی به ثمر رساندند؟

قربانی : علی پورارژنگی بازیکن نونهال و محمد کنگی گلهای ما را در این بازی به ثمر رساندند. 

 

کانون :  از برنامه های  آینده تان بگویید؟

قربانی :  ما امسال برای اولین باز در مسابقات نوجوانان سوپرلیگ شرکت می کنیم و قصد داریم با ترکیبی از بازیکنان نوجوانان و نونهالان باشگاه استفاده کنیم . هدف اصلی ما میدان دادن به بازیکنان نونهالان است و از این رو 8 بازیکن نونهال را به تیم نوجوانان آورده ایم . من بیشتر به فکر لیگ دسته اول نونهالان هستم و میخواهم بچه ها در سوپرلیگ نوجوانان بیشتر کسب تجربه کنند ولی قصد هم نداریم که زنگ تفریح تیم ها باشیم و مطمئناً با رفع نقاط ضعف خود تیم خوبی را روانه مسابقات نوجوانان میکنیم ، ولی هدف اصلی مان کسب تجربه است نه قهرمانی . + 

 

کانون : در پایان حرف خاصی دارید ؟

قربانی : فقط می خواستم از همکاری همکاران کادر خنی خودم آقایان رضا دهقان ، یاسر اسماعیلی ، امین ملایی ، میلاد بوشهری و همینطور یحیی ابراهیم بصری صمیمانه تشکر کنم .