رضایی :از همه هواداران می خواهم که به استادیوم بیایند و تیم خود راحمایت کنند 

                                                     

 چه شناختی از تیم سپید رود رشت دارید ؟ 

خبری را که از تیم حریف داریم این است که این تیم دو سال قبل با همین نفرات قهرمان لیگ دو کشور شده و به لیگ یک صعود کرد، سال گذشته هم به دلایل مشکلات مالی و مدیریتی به لیگ دو سقوط کردند. اما امسال با حفظ همان نفرات و اضافه کردن بازیکنانی چون سهیل حق شناس گلزن سال قبل شهرداری یاسوج سعی بر بازگشت به لیگ یک را دارند. در واقع تیم سپیدرود تمام سرمایه های شهر رشت می باشند چون تیم داماش گیلان بازیکنان غیربومی دارد و تمام پتانسیل شهر رشت در تیم سپید رود از آن تیم قدرتمند ساخته است . بنابراین ما کار خیلی سختی را داریم که باید در اولین روز بازی ها با این تیم قدرتمند شروع کنیم. البته به تیم خود امیدوارم ، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. ان شاءا... سعی میکنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و امیدوارم با یک بازی خوب نتیجه خوبی را هم بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم. 

وضعیت آمادگی بازیکنان و شرایط تیم چگونه است ؟ 

البته یکی دو مورد مصدومیت های جزئی داشته ایم که با کمک پزشک تیم سعی میکنیم آنها را به بازی برسانیم. روح ا... بهادری زاده ،عباس عزتی ،علی اصغر مرادی و آرین آراگلی مصدومان ما بودند که امیدواریم بع بازی برسند. سعیدعلی رضوی نیاو کنعان نخجوانی هم بازیکنانی هستند که روزهای آخر به تیم اضافه شدند که هنوز هماهنگی لازم بدست نیاوردند و انشاءا... تا هفته های آینده به اوج آمادگی و هماهنگی خواهند رسید. 

در پایان از همه هواداران می خوام که به استادیوم بیایند و با تشویق های خودشان تیم مورد علاقه شان را حمایت کنند. حضور آنها باعث دلگرمی بازیکنان ما می شوندهمچنین از کلیه اعضای هئیت مدیره ، مدیرعامل به ویژه آقای دریابان تشکر می کنم بخاطر همکاری هایشان که با تیم داشته اند و قدردانی دارم از کلیه کانون هواداران شما و همکارانتان که با حمایت های خود باعث دلگرمی تیم می شوید.