مصاحبه با موسس باشگاه البدر

 

 سه سال از تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندرکنگ می گذرد این اولین باری است که در دفتر کاری ایشون حاضر شدیم ، در این گفتگو سعی داشتیم نظرات شان را در مورد تاسیس و رخ داد های باشگاه در طی این چند سال اخیر جویا شویم . 

سه سال از تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندرکنگ می گذرد این اولین باری است  که  در دفتر کاری ایشون حاضر شدیم ، در این گفتگو سعی داشتیم نظرات شان را در مورد تاسیس و رخ داد های باشگاه در طی این چند سال اخیر جویا شویم .
 

سوال : درباره تاسیس باشگاه البدر توضیحاتی را بیان کنید ؟

جواب : بطور قطع و یقین هر انسان آزاده و مال اندیش خرد و اندیشه خدمت به همنوع را سرلوحه اعمال و رفتار خویش قرار می دهد و تفکر ماندگاری نام نیک خود را در جامعه حال و آینده به نمایش می گذارد بنده نیز از جوانی سعی برآن داشتم تا در قبال داده های خداوندی رفتار و کردار خود را با هنجارهای خوش آمیخته و باعث ایجاد نشاط در جامعه و بخصوص جوانان این مرز و بوم گردم، به زعم بنده نیل بدین آرمان مقدس ممکن نمیگردد مگر آنکه توان و انرژی جوانان را با ایجاد همزیستی و تنویر افکار بدین مناسبت باشگاه ورزشی البدر بندرکنگ پایه ریزی و تاسیس گردید.

سوال : چرا شما به فکر تاسیس این باشگاه افتادید؟

جواب : تاسیس باشگاهی که بتواند جوابگوی نیازهای جسمی و روحی افراد بویژه جوانان باشد و آنان را از ناهنجاری های رایج در جامعه و بزه کاری های گوناگون و آلودگی های اعتیادی دور ساخته از جمله اهداف و آرزوهای اینجانب و دوستان که در این رهگذر ایجاد جامعه ای سالم و رهسپار به سوی افق روشن و امید بخش فرداهای بهتر را مورد نظر داشته ایم.

سوال : تاسیس باشگاه اعتبارات خاصی را می طلبد که از عهده هر کس خارج است آیا شما در این باره با مسئولین شهرستان و استان نیز گفتگو کرده بودید ؟

جواب : قطعاً تاسیس باشگاهای ورزشی اعتبارات و هزینه های هنگفتی را می طلبد که از توان مالی بسیاری از افراد خارج است و طبعاً افرادی روی می آورند انسانهایی عاشقند که جهت نیل به وصال معشوق از ایثار مال دریغی ندارند اما در خصوص ایجاد باشگاه البدر کسب مجوزهای لازم از جمله شرایطی است که می بایستی بدان گردن گذارد و بنده برای پیشرفت امور باشگاه در این رهگذر با مسئولین شهرستان بویژه فرماندار و  معاونین آنها ، شهردار و سرپرست تربیت بدنی و سرپرست تمامی هئیت های ورزشی و پیشکسوتهای ورزشی، بهداری ، بهزیستی و دیگر مسئولین و دست اندرکاران امور شهری تبادل نظر گردیده و موافقت آن را برای هرگونه کمکی که در توانشان باشد جلب نمایم که در این کار هم اتفاق افتاده و از تمام آنهایی که ما را همکاری کرده اند تشکر می نمایم.

سوال : بنا به روند ضعیف فوتبال در فصل گذشته چه برنامه هایی را برای تقویت تیم فوتبال تدوین دیده اید؟

جواب : ضعف فوتبال اگر با دیدی کارشناسانه موردنظر قرار بدهیم و افراد خبره ای را جهت از بین بردن ضعف های مورد استفاده قرار گیرد حتماً نتایج مثبت و پرثمری خواهد داشت و مربی بدن ساز جهت بالا بردن قدرت بدنی بازیکن و تامین مایحتاج بازیکن در کلیه موارد زندگی و اجرای تشویق و تنبیه بازیکن یکی از برنامه های آینده این باشگاه می باشد .

سوال :جهت پیشرفت سریع این باشگاه و برنامه های خیرخواهانه چه تدابیری اندیشیده اید؟

جواب : پیشرفت باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندرکنگ در کلیه موارد از بدو تاسیس مورد نظر و اجرای دست اندرکاران باشگاه بوده است که در این روند تکمیلی تاکنون ادامه داشته و انشاء ا... نیز ادامه خواهد داشت البته جهت رسیدن به چنین مقصودی نمی توان یک شبه راه صد ساله را پیمود و بایستی اندکی نیز به زمان میدان داد ولی با کاردانی و ذکاوت مسئولین باشگاه می توان در زمان کوتاه بدین مهم دست یافت .

سوال : درباره اعتبارات این باشگاه چه اقداماتی به عمل آورده اید ؟

جواب : همانگونه که گفته شد نگهداری باشگاه های ورزشی بویژه ورزش پر زرفدار و پرهزینه فوتبال اعتبارات خاصی را طلب می نماید که بایستی همواره با چاره اندیشی مشکلات هزینه ای را برطرف نمود که علاوه بر آنکه از کمک های مالی مردمی استفاده شود و بایستی اسپانسرهایی را به کمک طلبید که استفاده از نام و علامت اسپانسر جهت فروش کالاهای مرغوب از این رهگذر استفاده های مادی فراوانی بدست خواهد آمد البته لازم است حیثیت حرفه ای باشگاه را در نظر داشت که باشگاه البدر نیز آن چنین رویه ای را مد نظر قرار داده است.

سوال : در حال حاضر چه اقداماتی را درباره همه گیر کردن باشگاه البدر انجام داده اید؟

جواب : بوجود آوردن پایه یعنی بکارگیری نونهالان همواره نتیجه بخش بوده است و به خدمت گرفتن مربیان مجرب با سابقه و سطح علمی بالا تهیه زمین اختصاصی باشگاه ، امکانات رفاهی از قبیل وسایل نقلیه جهت رفت و آمد اعضای تیم ، برگزاری کلاس های متوالی جهت مربیان بومی و پذیرش و بکارگیری پیشنهادات و انتقادات.

سایت رسمی جذب و ثبت عضویت هواداران باشگاه البدر بندرکنگ

سوال : خبر جدایی یکی از بازیکنان از باشگاه به گوش میرسد که شما منکر این جدایی شده اید . آیا اصلاً این خبر صحت دارد ؟

جواب : بله – از آنجائی که باشگاه فرهنگی ورزشی البدر جهت رعایت مواد قانونی ناگزیر از انعقاد قرارداد با بازیکنان میباشد و اجرای کلیه مواد قرارداد لازم و ضروری می باشد که این مسئله شامل مسائل اخلاقی نیز میباشد لذا چنانچه به هر حیله و ترفندی بازیکنی مواد قرارداد را محترم ندانسته جهت عبرت دیگر بازیکنان با بازیکن خاطی قاطعانه برخورد خواهد شد که در خصوص یکی از بازیکنان ، قرارداری فسخ گردید.

سوال : نظر شما در مورد اطلاع رسانی وب سایت هواداران چیست ؟

جواب : در گذشته نه چندان دور به انگیزه علم و تکنولوژی مسائل و مشکلات شهری نمی توانست مورد آگهی و بررسی قرار گیرد ولی هم اکنون با عنایت به پیشرفت علم و تکنولوژی با فشار کلیدی می توان شهرها و کشورها و تمام گیتی را مورد کنگاش قرار گیرد پیشرفت علم ارتباطات در عصر حاضر بیش تر از سایر علوم بوده که خوشبختانه انسانها از این موهبت الهی کمال استفاده را برده اند بدین مناسبت باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندرکنگ سایت ویژه ای جهت شناسایی تاسیس نمود که لااقل می توان ادعا نمود در استانها چنین موردی وجود نداشته و این مورد منحصر به باشگاه میباشدکه علاقه مندان می توانند کلیه خواسته ها ، نظرها ، پیشنهادها و اطلاعات باشگاه را از سایت اصلی و همینطور وب سایت هواداران دریافت نمایند. من از تمام اعضای که در این سایت ما را کمک و همراهی میکنند تشکر و قدردانی می نمایم.

سوال : حرف اخر .

جواب : با وجود بیش از دو سال از تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندرکنگ می گذرد و و از انجائیکه ایجاد باشگاه با خلوص نیت و از سرصدق و یاری های بی دریغ پدرم و آقایان علی اسماعیلی ، ابراهیم رضایی ، محمد ملاح ف نوروز اسماعیلی ، محمد پای توران ، محمد بحری ، عارف بحری ، محمد پورنجار  ، محمود رحیمی ، اسماعیل خوشلقا ، هوشنگ مرادی ، علی صیادی ، احمد نوری ، مسعود شروج ، حسن آذری ، عبدالرحیم بحری ، علی نیازمند ، حسین عزیز زاده ، احمد منشی باشی ، محمد ماجدی ، حسن اکبر پور صورت گرفته در این زمان اندک پیشرفت های شایان توجهی داشته که همگان را به حیرت وا داشته . البته در رهگذر پیشرفت باشگاه البدر که ابتدا فقط دارای رشته فوتبال بود و هم اینک دارای رشته های بسکتبال ، تنیس ، والیبال ، شطرنج ، کاراته ، بدنسازی و دیگر رشته های ورزشی میباشد که در اسن ره آورد حاصل تلاش های همان افراد خیر که دارای خصائل انسانی ممتازی هستند و می باشد و می توان اذعان نمود که عمل خیرخواهانه آنان باعث گردیده که جوانان ورزشکار و ورزش دوست از بزه ها گوناگون که بر سر راه آنان قرار دارد ولیهب شعله های آتش اعتیادی که زندگی جوانان و خانواده های آنان را به رطه نیستی و نابودی می کشاند دوری جسته و با عشق و امید به فردای روشن ورزش دلخواه خود روی آورده و دیگران را نیز تشویق به ورزش و روی آوری به پاکی انسانیت می نمایند. در خاتمه آنانی که مبانی دینی و اسلامی و انسانی و ورزشی را به بوته فراموشی سپرده و غریزه را حاکم  بر سرنوشت خویش و دیگران تصور می نمایند به صراط مستقیم هدایت شوند.    آمین یا رب العالمین