وصال شیراز میهمان البدر و پاس لنگه

به گزارش از وب سایت رسمی باشگاه وصال شیراز میهمان البدر و پاس لنگهبه دعوت باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندرکنگ عصر پنجشنبه و جمعه تورنمنت سه جانبه ای میان تیمهای البدر و پاس لنگه و تیم وصال شیرازکه از باشگاههای مطرح و سازنده در فوتبال فارس می باشد. طی این دو روز دیدارهایی برگزار کرد که نتایج این بازیها چنین می باشد. سرمربی تیم 12 سال البدر در این تورنمنت آقای ولید بلبلی بود.  

 

تیم 12 سال البدر 4 *تیم 12 سال وصال 5

 تیم 13 سال وصال 2 *تیم 13 سال پاس لنگه 3

 تیم 13 سال البدر 2 *تیم 13 سال وصال 1

 تیم 12 سال البدر 3 *تیم 12 سال وصال 0

 تیم 11 سال البدر 2 *تیم 11 سال وصال 0

 
تیم 12 سال پاس 1تیم 12 سال وصال 1

گلهای بچه های البدر در این تورنمنت را محمدرضا بامری – عبدالکریم نظامی – مدثر فیروزی احسان علیخواه – الیاس سرپرست – محمد نظامی – ولید بغیاز و ابوالفضل دریاگرد به ثمر رساندند.
علیرضا قربانی مدیر فنی پایه البدر در پایان تورنمنت 3 جانبه البدر اظهار داشت که بازیهای بسیار خوبی برگزار شد و تجربه گرانبهایی نصیب بچه های 11-12 و 13 سال ما شد. بچه ها فراتر از انتظار بودند و نشان دادند که آینده از آن آنهاست. قربانی از زحمات بی وقفه مسئولین، مدیر عامل باشگاه سبز وشان پاس بندرلنگه مخصوصاً آقای احمد قاسمی پور، سرپرست تیمهای پایه پاس در رابطه با اسکان تیم وصال شیراز تقدیر و تشکر کرد.
قربانی در پایان برگزاری چنین ترنمنتهایی را لازم و ضروری دانست و گفت همکاری بین باشگاهها در سطح فوتبال شهرستان بدون شک رشد و پیشرفت را به همراه دارد.