گزارش استقرار اولین روز بسکتبال البدر در ماهشهر

تیم بسکتبال البدر بندرکنگ در لیگ دسته یک کشور در هفته هفتم میهمان تیم نفت امیدیه است . این تیم در تاریخ 17/09/89 یک روز قبل از انجام مسابقات بمدت یک ساعت در سالن مجتمع ورزشی نفت امیدیه محل برگزاری مسابقات زیر نظر سرمربی محترم وحید ابوالحسنی و فیصل فرهانیان و محمد بحری سرپرست تیم تمرین نمود. در این تمرین جناب آقای جناب حسن آذری مدیرعامل باشگاه به منظور دلگرمی بازیکنان و کادرفنی از نظر آمادگی در محل سالن حضور داشتند. 

در مصاحبه ی کوتاهی که در هتل ایرانیان ماهشهر، استراحتگاه مربیان و بازیکنان با سرمربی محترم ومدیرعامل باشگاه داشتیم.  

جناب آقای وحید ابوالحسنی ضمن تشکر از رئیس هیئت مدیره ی باشگاه آقای بدر دریابان، هیئت مدیره، مدیرعامل ، کادر فنی ، تصویربرداران و کلیه ی عوامل دست اندرکاران بخصوص بازیکنان اظهار نمود تیم نفت امیدیه یک تیم یکدست و با سابقه است که سالهاست در لیگهای بسکتبال کشور همه ساله حضور فعال داشته است ، ایشان امیدوار بود که  همدلی بازیکنان و مدیران با یک بازی بسیار خوب بتواند در روز مسابقه نتیجه ی قابل قبولی کسب نماید و در مقابل تیم نفت امیدیه با قدرت ظاهر شود. 

جناب آقای حسن آذری مدیر عامل محترم باشگاه با تشکر از سرمربی و کادرفنی و کلیه ی عوامل اظهار امیدواری کرد که با درایت سرمربی محترم و با همدلی بازیکنان و با مدیریت صحیح و با ارائه یک بازی هجومی همراه با تکنیک و تاکتیک بتوانیم با پیروزی برتیم نفت امیدیه به پله های بالاتر درجدول عود نماییم.  

 

گزارش تصویری تمرین در ادامه مطلب...