حرفهای سرمربی فوتبال البدر پیرامون تساوی با پاریش بستانو

 رضایی :به دلیل محرومیت و مصدومیت زیاد ، کسی را برای فرستادن به زمین نداشتیم.

 آقای رضایی سلام ، خسته نباشید اگه میشه نکاتی چند در مورد بازی با پاریش بستانو را برای هواداران بیان کنید ؟

قبل از جواب به سوال شما سلامی دارم به همه ی هواداران و فوتبالدوستان همانطور  که قبلاَ  گفتم تیمهای پائین جدول برای فرار از سقوط انتحاری بازی می کنند و مطلب دوم اینکه برای آنها بازی با تیم البدر جذابیت خاصی داشته و انگیزه آنها دوچندان میکند. بنابراین کار برای ما مشکل  و باید تلاشمان را زیاد کنیم  که البته تیمهای استان هرمزگان از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارند و حتی تیمهای پائین جدول هم برای رقیبان بالای جدولی مشکل ساز می شوند.  اکثر تیمها از شرایط میزبانی نهایت استفاده را برده و جو استادیوم را به شکلی پیش می برند که داوری در آن بازی ها از امنیت خوبی برخودار نیست و علارغم تشخیص خوب در قضاوت ولی محافظه کارانه برای به پایان رساندن بازی قضاوت می کنند که این امر در نهایت به نفع فوتبال استان نمی باشد.

س . اکثریت و یا عمده هواداران تعویض های بازی با پاریش را علت از دست دادن دو امتیاز می دانند ، نظر شما در مورد این موضوع چیست ؟

ج .بازیکنانی را که ما برای این دیدار در دقایق پایانی به بازی فرا خواندیم بازیکنانی بودند که هفته ی گذشته وقتی در بازی با اروند به میدان آمدند تاثیرگذار بودند ، مهران قزل در آن بازی یک گل زد و یک پاس گل داد ، جهانبخش طاهری نیز یک گل زد . ما با این بازیکنان در هفته گذشته تعویض های موفقیت آمیز داشتیم ، بنابراین با توجه به سابقه قبل و تمرینات طول هفته به نظر می رسید که تعویض ها می توانند موفقی باشند ولی اینبار شرایط به شکلی رقم خورد که مثل هفته گذشته جواب نداد البته باید در نظر داشته باشیم با توجه به مصدومیت و محرومیت تعداد زیادی از بازیکنان تاثیرگذار مان به جز این نفرات کسی دیگری را برای فرستادن به زمین نداشتیم . در پایان به تیم پاریش بستانو برای تلاشی که انجام دادند تبریک میگم و امیدوارم که در هفته های آینده هم با موفقیت به جایگاه بهتری در جدول دست پیدا کنند.