رضایی : انشاء الله که این باخت ش‍ُکی به تیم ما وارد کند

 قبل از هر چیز من تبریک میگم به تیم رگبار رودان به خاطر پیروزیشان، ولی همانطور که گفته بودم تیم رگبار رودان در نیم فصل دوم بویژه در خانه روند رو به رشدی داشته، ولی در کل من از تلاش شاگردان خودم راضی هستم چون فرصتهای زیادی را بدست آوردند، 2 بار تیر دروازه مانع گل زنی ما شد و چندین بار هم دروازه بان تیم حریف.وقتی تیم حریف از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید تیم ما کاملاً بازی را در دست گرفته و در دقیقه 94 گل مساوی را زد ولی یک دقیقه بعد تیم حریف توانست از غفلت بچه های ما که باور نداشتند در این دقیقه گل بخورند نهایت استفاده را برده و کاری کردند که در فوتبال نادر است. ولی این گل چیزی از ارزش های بچه های ما کم نکرد.انشاء الله که این باخت ش‍ُکی به تیم ما وارد کند که تا انتهای مسابقات، بازیها را دست کم نگرفته و همچون گذشته بتوانیم پیروز مسابقات باشیم.