دوران اوج البدر در راه است ...

  

تیم البدر بندرکنگ  در یک بازی برتر ، حریف خود سیاه جامگان خراسان را شکست داد.

به گزارش کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی البدر ، در دیداری از هفته نهم مسابقات لیگ دسته دوم  در ورزشگاه جهان پهلوان تختی بندرلنگه  سپیدپوشان البدر به مصاف سیاه جامگان رفتند و ضمن ارایه یک بازی برتر ، حریف خود را با شکست بدرقه کردند.


سیاه جامگان در نیمه نخست این بازی حرفی برای گفتن نداشت و این تیم البدر بود که بارها و بارها در مرز گشودن دروازه این تیم قرار گرفت. غلامرضا جلالی روی یک ضربه ایستگاهی به زیبای توانست اولین گل این دیدار را برای البدر به ثمر برساند
البدری ها در این نیمه یک موقعیت مسلم گلزنی را نیز توسط علی آسمانی از دست داد و  یک بار  تیر دروازه سیاه جامگان ناجی این تیم شد .


با شروع نیمه دوم و در ادامه ، البدر  که نمی خواست سه امتیاز با ارزش این بازی خانگی را به راحتی از دست بدهد بازی را در دست گرفت و سه تعویض خوب هم انجام داد. در دقایقی از نیمه دوم  ، عباس پرهیزکار و ایوب صالحی نیز به ترتیب گلهای دوم و سوم را به ثمر رساندند تا البدر در نهایت و در روزی که استحقاق زدن بیش از سه گل را داشت به برد 3-0  بسنده کند.بدین ترتیب ، البدر در اولین رویارویی خود با سیاه جامگان در مسابقات لیگ دسته دوم به پیروزی رسید.

قضاوت این بازی بر عهده جواد رحیم زاده و همراهان او سجاد قنبری و حسین مفتاح بود که قضاوت خوبی را در طول بازی از آنها شاهد بودیم.


این پیروزی با ارزش را به تمامی اعضای هئیت مدیره باشگاه ، هواداران و دوستداران خونگرم این تیم که استقبال مناسبی از این دیدار انجام دادند تبریک می گوییم و امیدواریم در آینده نیز شاهد این پیروزی های خوب باشیم.